מזל טוב: טיפים לכתיבת ברכת יום הולדת לבני הזוג. Fotolia

מזל טוב: טיפים לכתיבת ברכת יום הולדת לבני הזוג

רוצים לכתוב ברכת יום הולדת לבני הזוג ולא יודעים איך? נתקלים במחסום כתיבה או אפילו סתם מבוכה? כל הטיפים שיעזרו לכם להתמודד בכתבה הבאה

כולם מכירים את הרגע הזה, אתם רוצים לכתוב ברכה מרגשת לאחד האנשים הקרובים אליכם ולרגע נעלמות לכם המילים, היד רועדת ואתם לא מצליחים לכתוב שום דבר. זה לגיטימי והגיוני לחלוטין, זה קורה לכולנו. על מנת לעזור לכם בכתיבה, אספנו לכם בכתבה הבאה כמה טיפים שיעזרו לכם להתגבר על המחסום והמבוכה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קודם כל, תרגעו

אחד הטיפים הכי חשובים שיעזרו לכם להפיג את מחסום הכתיבה הוא להירגע. תזכרו שאין לכם ממה להילחץ, אתם בסך הכל כותבים ברכה לבני הזוג שלכם. תחשבו שלא משנה מה תכתבו שם, בני הזוג שלכם ודאי יעריכו את המאמץ והמחשבה שהשקעתם.

סדרו את הרעיונות שלכם

כתבו את הרעיונות הכללים שאתם רוצים להעביר בברכה בנקודות, לאחר מכן, נסו לפתח אותם כמה שאפשר. כתבו כל מה שעולה לכם לראש באותו הקשר - גם דברים שנראים לכם לא קשורים או מתאימים (אולי אחר כך הם יעזרו לכם). ברגע שיהיה לכם את כל מה שאתם רוצים לומר על הדף, מולכם, זה יעזור לכם להרכיב ולחבר את הכל לברכה אחת קוהרנטית.

© Fotolia

נסו להיות כמה שיותר יצירתיים

ברכה לא רק חייבת להכיל מילים ואותיות. אתם יכולים להיות יצירתיים ולהוסיף לה ציורים, משחקים, צבעים - כל דבר שעולה על דעתכם. אתם יכולים לכתוב את הברכה בשפת סתרים שאתם המצאתם, לעצב אותה בצורת קומיקס או אפילו להפוך אותה לסרטון - השמיים הם הגבול. ברגע שתהיו כמה שיותר יצירתיים, כך בני הזוג שלכם יזכרו יותר את הברכה.

השתמשו בהומור

אין כמו הומור בשביל להקליל את הברכה שלכם. במידה ואתם מפחדים שהברכה "כבדה" מידי נסו להשתמש בהומור. אתם יכולים להוסיף בדיחות אישיות, לצחוק על עצמכם או אפילו על הכתיבה שלכם (אין כמו הומור עצמי מידי פעם) - כל דבר שיכול להעלות חיוך על הפנים של בני הזוג שלכם מבורך.

© Shutterstock 

פשוט תכתבו מהלב

לא משנה מה נגיד, ברכה טובה ומרגשת היא ברכה שבאה מהלב - זוהי גם הברכה שבני הזוג שלכם יעריכו ביותר, בהבטחה. ברגע שתכתבו על הדף את כל שעל ליבכם, בלי פילטרים ובלי מחסומים, תצליחו להביע את עצמכם בצורה הטובה ביותר שתגרום לבני הזוג שלכם להתאהב בכם מחדש.

בהצלחה!

תגובות