תגידו ציז': טיפים לתמונה הזוגית המושלמת. Fotolia

תגידו ציז': טיפים לתמונה הזוגית המושלמת

לא צריך להתחתן כדי להבין שתמונה זוגית היא חובה בכל מערכת יחסים. נמצאים בזוגיות ועדיין אין לכם תמונה זוגית? או לחילופין, לא יודעים כיצד לצלם את התמונה המושלמת? הטיפים בכתבה הבאה יפתרו לכם את הבעיה

כל זוג במערכת יחסים מזמן כבר יודע, תמונה זוגית היא מאסט, גם בקשרים הקצרים ביותר. נמצאים בקשר ועדיין אין לכם תמונה ביחד? מהרו לשלוח את הכתבה לבני הזוג וצאו יחדיו לצלם את התמונה הזוגית שלכם. לא יודעים כיצד? בשביל זה אנחנו כאן! כל הטיפים לתמונה הזוגית המושלמת בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בחרו את הסגנון של התמונה

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את הסגנון של התמונה שאתם רוצים לצלם. בררו עם בני הזוג מה דעתם, ויחד בחרו- האם אתם רוצים תמונת סלפי או תמונה רגילה, מה הלוקיישן שאתם רוצים להצטלם בו, מה המסר שאתם רוצים להעביר בתמונה וכדומה. במידה והצלחתם לענות לעצמכם על השאלות הללו, עברו לטיפ הבא.

בחרו את הבגדים המתאימים

תמונה טובה היא תמונה שמתקיימים בה שלושה תנאים הכרחיים- לוקיישן טוב, מצלמה איכותית ואיך לא, ביגוד נכון ומתאים. מה לעשות? בגדים ואקססוריז הם הדבר הראשון שמסתכלים עליהם בתמונה, ולפיכך חשוב שתשקיעו בהם. טיפ לאלו שאוהבים להשקיע- התאימו את הבגדים שלכם ושל בני הזוג, כך שתתלבשו דומה ככל האפשר. זכרו מה שאנחנו אומרים, הביגוד הנכון יעזור לכם להגיע לתמונה הזוגית המושלמת.

© צילום: adobestock

היו יצירתיים

על מנת להגיע לתוצאה הנכספת, עליכם לאזור מעט אומץ, לקחת כמה סיכונים ולהיות יצירתיים כמה שאפשר. איך תעשו זאת? זה פשוט- נסו לצלם תמונה מזווית שלא חשבתם עלייה, או בפוזות מסוימות, הצטלמו במקום יצירתי שאף פעם לא הצטלמתם בו, או השתמשו באביזרים נוספים על מנת לשדרג את התמונה. זכרו כי יצירתיות תהפוך את התמונה שלכם ללא שגרתית וכך גם למעניינת במיוחד.

בקשו עזרה

נכון, אתם אמנם שניים, אך תמונה זוגית אמורה לכלול את שני בני הזוג. אז במידה ואתם לא רוצים לצלם סלפי, נסו לבקש סיוע מעוברי אורח באזור / חברים, הם וודאי ישמחו לעזור ולצלם אתכם. טיפ קטן- כבדו את אלו שלא רוצים לצלם אתכם, זה בהחלט יכול להיות מביך מבחינתם.

© צילום מסך מיוטיוב

פשוט תהיו עצמכם

תמונה טובה היא תמונה אותנטית. ברגע שתהיו עצמכם, התמונה תשקף את הזוגיות שלכם בצורה הטובה ביותר. נסו להימנע מפילטרים שיטשטשו אתכם ואת בני הזוג שלכם, או מפוזות מוגזמות שלא מתאימות לכם. היו אתם, בצורה הכי טבעית שלכם, כי אין דבר יותר יפה מזה.

בהצלחה!

תגובות