צבעי האהבה: מה הצבע האהוב עליכם אומר על חיי האהבה שלכם?. צילום: fotolia

צבעי האהבה: מה הצבע האהוב עליכם אומר על חיי האהבה שלכם?

מתכננים לצאת לדייט בקרוב, אך חוששים שלא תצליחו להכיר לעומק? מעוניינים לדעת יותר על ההעדפות הרומנטיות של אהובי ליבכם? אם כן, הכתבה הבאה בהחלט עשויה לסייע לכם

אהבה היא דבר מסתורי ומסקרן, שטרם זכה להסבר חד משמעי. יחד עם זאת, ידוע שישנם גורמים רבים שמשפיעים על חיי האהבה שלנו, שביניהם - הצבע האהוב עלינו. כן כן, בדיוק מה שקראתם: פסיכולוגים רבים טוענים שקיים קשר ישיר בין הצבע האהוב עליכם לבין חיי האהבה שלכם. אז על מנת לסייע לכם להכיר את הדייט שלכם רק בעזרת השאלה "מהו הצבע האהוב עלייך?" וכמובן להעמיק את ההיכרות שלכם עם עצמכם, אספנו עבורכם את הצבעים האהובים הנפוצים ביותר ואת המשמעויות הרומנטיות שלהם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ורוד

אם הצבע האהוב עליכם הוא ורוד, סביר להניח שאתם מעריצים מושבעים של סרטים רומנטיים (מישהו אמר "הטיטניק"?) וסיפורי אהבה שובי לב. מבחינת חיי האהבה שלכם, אתם שואפים לקחת חלק בזוגיות "דביקית" וקיטשית במיוחד. אתם מתעצמים וצוברים אנרגיה מקשרים רומנטיים הדוקים וקרובים, ואף הביטחון העצמי שלכם עולה כתוצאה מקשרים כאלו. כמו כן, המחוות הרומנטיות האהובות עליכם הן כנראה אלו שנחשבות לקיטשיות ביותר, למשל - הליכה על החוף, ערב רומנטי או צפייה בשקיעה. 

שחור

במידה והצבע האהוב עליכם הוא שחור, כנראה שאתם לגמרי בעניין של אהבה מסתורית ומסקרנת: כשמדובר בדייטים, הדבר שאתם הכי מקפידים עליו הוא אף פעם לא לחשוף יותר מדי מידע על עצמכם. אתם חייבים לשמור על מידה מסוימת של דיסקרטיות ומיסתורין ביניכם לבין בן או בת זוגכם, אחרת - הקשר לא יתפקד כראוי. אולם, ככל הנראה, כאשר תמצאו את האחד או האחת שלכם, אתם תתקשו להסתיר את הצד הרגיש שלכם ותאלצו להיות פתוחים יותר.

© צילום: fotolia

כתום

אם הצבע האהוב עליכם הוא כתום, סביר להניח שאתם אנשים אינטואיטיביים שנוטים להישמע ל"תחושות הבטן" שלכם. חיי האהבה שלכם מתאפיינים במערכות יחסים רציניות וארוכות טווח, שבנויות על רגשות רומנטיים עזים. כמו כן, אוהבי הצבע הכתום נוטים להיות אופטימיים, דבר שמתבטא בחיפוש עיקש אחר אהבת חייהם בכל מחיר.

ירוק

במידה והצבע האהוב עליכם הוא ירוק, כנראה שאתם נוטים לייחס את אותה החשיבות הן לרגשות שלכם כלפי בני הזוג שלכם, והן ליתרונות והחסרונות הפרקטיים של הזוגיות. כלומר - אוהבי הצבע הירוק הם אנשים מחושבים, שאינם נותנים לרגשות שלהם להשפיע על שיקול דעתם. בנוסף, סביר להניח שאתם אנשים יציבים, החלטיים ואסרטיבים, שלא חוששים להביע את רצונות ודעות גם במסגרת מערכות היחסים שלכם.  

© Fotolia

אדום

אם הצבע האהוב עליכם הוא אדום, סביר להניח שאתם מאופיינים באנרגטיות, שמחת חיים והמון רצון לאהוב ולהתאהב. כמו כן, חובבי הצבע האדום נוטים להיות ספונטניים, בעלי רוח חופשייה ונכונות לעשות הכל למען בן או בת זוגם. יחד עם החום והתשוקה הרבים שלהם, העקשנות וה"פתיל הקצר" של חובבי הצבע עלולים לעיתים להתפרש כתכונות שליליות שמעיקות על הזוגיות.

כחול

במידה והצבע האהוב עליכם הוא כחול, מסתמן שאתם אנשים רגועים, מחושבים ואינטלקטואליים. חיי האהבה שלכם מאופיינים באהבות עוצמתיות ומערכות יחסים ארוכות טווח, וסביר להניח שאינכם מתחברים לעולם הדייטים. כמו כן, חובבי הצבע הכחול נוטים להיות נאמנים במיוחד ובהחלט ניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות. 

תגובות