אתם קבעתם: כך תהפכו את הדייט הראשון למושלם. צילום: fotolia

אתם קבעתם: כך תהפכו את הדייט הראשון למושלם

מתכננים לצאת לדייט? רוצים לדעת בדיוק מה לעשות כדי להפוך את הדייט למושלם? אם כן, הגעתם למקום הנכון: בעקבות תוצאות הסקר שיצרנו בשבוע שעבר, ערכנו רשימת טיפים מיוחדת שמותאמת לכם אישית

בשבוע שעבר, יצרנו עבורכם סקר ייחודי שבודק מה אתם, בני ובנות הנוער, חושבים על הדברים שכולנו חוששים לעשות במהלך הדייט הראשון. לאחר התבוננות מעמיקה בתוצאות וקצת סטטיסטיקות מייגעות, ערכנו עבורכם את רשימת הטיפים האולטימטיבית לדייט ראשון (בהסתמך על ההצבעות שלכם בסקר). סקרנים? התחילו לקרוא!

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תתחשבו בהם

יותר משמונים אחוז מהמצביעים ענו שלא משנה עד כמה אתם רעבים - לעולם, אבל לעולם, אל תתחילו לאכול לפני שבן או בת זוגכם יקבלו את המנה שלהם. ניתן להסיק מכך שעל מנת שתזכו לצאת לדייט שני, כדאי לכם להביע המון התחשבות ואמפתיה כבר בדייט הראשון. הדבר נכון לא רק לגבי אכילת המנות שלכם, אלא גם להתנהלות הכללית שלכם בדייט והיכולת שלכם לשים את הצרכים של בן או בת זוגכם בעדיפות ראשונה. 

תתנתקו מהמכשירים הניידים

הדבר שזכה להתנגדות הקיצונית ביותר, הוא כמובן - להיכנס לפלאפון בכל כמה דקות. רק כדי לסבר את האוזן: כמעט תשעים אחוז מהמצביעים הצביעו שאסור להיכנס לפלאפון במהלך הדייט. כמו כן, כשמונים אחוזים ענו שאין לענות לשיחת טלפון, אלא אם כן מדובר בעניין דחוף. המסקנה המתבקשת היא מאוד פשוטה: אין סיבה שלא תתנתקו מהמכשירים הניידים שברשותכם למשך כמה שעות בודדות. במידה ותיצרו רושם שהפלאפונים שלכם מעניינים אתכם יותר מהאדם שיושב מולכם - אל תצפו להזמנה לדייט שני.

© shutterstock

בלי איחורים, בבקשה!

בדומה למקרים רבים אחרים, גם כאן רצוי (ואף הכרחי) לדייק בזמנים: כשמונים אחוז מהמצביעים ענו שאיחור לדייט גורם לתחושות זלזול וחוסר כבוד. על מנת להימנע ממצבים כאלו, עליכם לחשב מראש כמה זמן יקח לכם להגיע למקום הדייט ולארגן את לוח הזמנים שלכם בהתאם. בנוסף, הגעה מוקדמת לדייט והתארגנות מראש תפחית מהלחץ שלכם ותשפר את הרושם הראשוני שתיצרו על בן או בת זוגכם.

תתעקשו להתחלק בתשלום

באופן לא מפתיע, הרוב המוחלט של המצביעים ענו שהם מצפים מבן או בת זוגם להתחלק עימם בתשלום. אז אם אתם עדיין נמצאים בעידן ה"האישה קונה והגבר משלם" - כדאי שתחזרו למאה הנוכחית, ומהר. אין סיבה שתקבעו עובדה שכזו, מבלי להתחשב במצב הכלכלי של שניכם או שתיכן ובגורמים רבים נוספים. כמו כן, סירוב להתחלק בתשלום עשוי להתפרש כחוסר התחשבות (ואף ניצול, במקרים מסוימים) ולכן, מומלץ להימנע מסיטואציות כאלה.

© צילום פרוגי

תחשבו לפני שאתם מדברים

כפי שאתם בוודאי יודעים, ישנם לא מעט נושאי שיחה שעלולים להרתיע את הדייט שלכם וליצור מצבים לא נעימים. על פי הסקר שערכנו - פוליטיקה, דת ומערכות יחסים קודמות הם בהחלט חלק מהנושאים הללו ולכן - עליכם לחשוב היטב לפני שאתם מתחילים שיחות כאלו בדייט הראשון שלכם, תוך התחשבות במידת הפתיחות וההתעניינות של בן או בת זוגכם בתחומים האלו. דבר זה נכון גם לגבי נושאי "טאבו" אחרים,  שלא בהכרח מהווים נושאי שיחה לגיטימיים לדייט ראשון. 

תגובות