לא רק זום: האפליקציות שיסייעו לכם לשמור על קשר בשלט רחוק. adobe stock

לא רק זום: האפליקציות שיסייעו לכם לשמור על קשר בשלט רחוק

נמצאים רחוק מבני הזוג וקשה לכם לתקשר איתם? אספנו עבורכם כמה אפליקציות שיהפכו לכם את החוויה לקצת יותר מהנה

שמירה על מערכת יחסים ״בשלט רחוק״, היא ללא ספק דבר קשה. המרחק גורם לגעגוע והגעגוע עשוי לגרום, בין השאר, לוויכוחים, ריבים וגם תחושות לא נעימות. לכן, אין ספק שכדאי וצריך לנסות לשמור על קשר טוב ואווירה חיובית עם בני הזוג. מתקשים לעשות זאת? אל דאגה, אספנו במיוחד בשבילכם, את כל האפליקציות שיכולות לשמש פתרון לבעיה. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

House Party

אם השם של האפליקציה הבאה מצלצל לכם מוכר, זה ודאי כי ״האוס פארטי״ הייתה אפליקציית שיחות הווידיאו מהמצליחות ביותר בשנת 2016. מדובר ברשת חברתית חינמית, המאפשרת לבצע שיחות וידיאו של עד 8 אנשים במקביל. מה שמיוחד באפליקציה, זה העובדה שהיא מאפשרת לכל מי שתאשרו ״כחברים״ להצטרף לשיחה. כך שאם רציתם לערוך שיחת וידיאו מגניבה עם בני הזוג ואפילו להוסיף את החברים הקרובים, זו לחלוטין האפליקציה עבורכם!

Netflix Party 

את אפליקציית ״נטפליקס״ המצליחה - אין אחד שלא מכיר! זוגות רבים נוהגים לצפות יחד בסרטים ובסדרות שהיא מציעה (וגם לכעוס על בני הזוג אם הם המשיכו לצפות בלעדיהם). אז נכון, כרגע המצב לא ממש מאפשר לכם להיפגש זה עם זה, אבל זה לא אומר שלא תוכלו להמשיך יחד במרתון של הסדרה האהובה עליכם. באמצעות התוסף החדש: “Netflix Party”, תוכלו לצפות יחד באותו התוכן, באותו הזמן - כמובן כל אחד מהמחשב שלו. תוכלו אפילו להתכתב יחדיו בצ׳אט המיוחד תוך כדי צפייה. כך, אמנם אתם לבד, אבל את המשך הסדרה, אתם לגמרי רואים יחד!

© צילום: gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

Zoom

אם כבר עסקנו בשיחות וידיאו, כדאי שתכירו גם את אפליקציית ״זום״. מדובר באפקליציה חינמית שניתן להתקין בפלאפון או במחשב והיא די פשוטה להפעלה. איכות הסאונד והווידיאו בה מצוינים ולגמרי מהווים תחליף ראוי לשיחות של פנים מול פנים. בנוסף, ״זום״ הפכה בתקופה האחרונה, מאוד פופולארית בעקבות שיעורי ה״למידה מרחוק״ של בתי הספר ולכן, אם היא טובה למוסדות החינוך, היא ללא ספק תהיה גם טובה עבורכם.

WhatsApp

סביר להניח שאתם כבר משתמשים באפליקציית ״וואצפ״ כדי לדבר אחד עם השני, והאמת שהאפליקציה הזו משלבת כמעט הכל. אתם יכולים להתכתב, לשלוח סטיקרים מצחיקים ותמונות, להקליט הקלטות מגניבות, לערוך שיחות וידיאו וכמובן גם ליזום שיחות טלפון רגילות. זו ללא ספק אפליקציה שמכילה את כל האמצעים לשמור על קשר עם בני הזוג. אז איך אומרים? לפעמים מה שאנחנו מחפשים, נמצא ממש מתחת לאף שלנו. לגמרי כדאי לנצל זאת!

© צילום: gettyimages.IL

Facebook Games 

את אפליקציית ״פייסבוק״ כולם מכירים, אך מה שלא כולם יודעים, זה שיש בה אפשרות מיוחדת לשחק עם בן אדם נוסף, גם אם אתם נמצאים במקומות שונים. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאזור המשחקים: “Games” ולבחור לכם מתוך רשימת המשחקים, משחק שמתאים לשניים. שניכם צריכים להיות מחוברים לחשבון הפייסבוק שלכם, וברגע שאחד מכם ישלח בקשה לשחק יחד - המשחק יתחיל. כדי לשדרג את החוויה תוכלו לדבר יחד בטלפון, וכך גם תשמרו על קשר וגם תעבירו את הזמן יחד בהנאה.

בהצלחה!

תגובות