לו סיפורי האהבה של דיסני היו בתקופת הקורונה. צילום מסך מיוטיוב

לו סיפורי האהבה של דיסני היו בתקופת הקורונה

לאחרונה, אנו נאלצים להתמודד עם מציאות מורכבת שמאלצת אותנו לשנות את אורח חיינו. לכן, החלטנו שהגיע הזמן לשנות גם את אורח חייהן של הדמויות האהובות עלינו מתוך סרטי דיסני, ולהתאים את סיפורי האהבה שלהן למצב הנוכחי

תתארו לעצמכם שהייתם קמים בבוקר ומגלים שכל "התפרצות הקורונה" היא בעצם אגדה. בהחלט נשמע כמו תרחיש אופטימי ונחמד, לא? לצערנו, סביר להניח שהתרחיש הזה לעולם לא יקרה ולכן, החלטנו לפעול דווקא בשיטה ההפוכה: התאמנו את סיפורי האהבה של דיסני למציאות הלא פשוטה שאיתה אנו מתמודדים כיום, והתוצאות - בהחלט משעשעות ומפתיעות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סינדרלה והנסיך 

אם סיפור סינדרלה היה מתרחש כיום, אין ספק שהיו נערכים בו כמה שינויים משמעותיים: לאחר שסינדרלה מיהרה לחזור בחצות לביתה והשאירה אחריה את נעל הזכוכית המפורסמת - הנסיך המקסים יצא לחפש אחר ״בעלת הנעל האבודה״ ברחבי הממלכה. אך, כשמגפת הקורונה מסתובבת בחוץ, פרינס צ׳ארמינג נאלץ לעקוב אחר ההוראות של משרד הבריאות. לשמחתו, כל הנערות בממלכה נמצאות בבידוד ביתי, כך שממש לא תהיה לו בעיה למצוא את אהובתו. בנוסף, כמובן שבכל פעם שהוא יכנס לבית כלשהו - במקום חליפת נסיך הוא יצטרך ללבוש את חליפת המגן המפורסמת, ולאחר כל מדידה - הוא לא ישכח לנקות את הנעל טוב טוב עם אלכוג׳ל כדי למנוע הדבקה. בסוף הסיפור, הוא ימצא כי הנעל שייכת לסינדרלה והשניים יחיו באושר ועושר.

רפונזל ויוג'ין

בסרט הידוע ״פלונטר״, רפונזל כלואה במשך שנים רבות בתוך טירה, והאמת היא - שהסיפור הזה דווקא יכול להסתדר נהדר עם המציאות של היום: אומנם אנחנו לא מבינים איך היא הצליחה להישאר בטירה כל הזמן הזה, אך מכיוון שכרגע כל המספרות סגורות - אנחנו לגמרי מבינים למה שיערה כל כך ארוך. אז במציאות של ימינו, יוג׳ין ורפונזל יוצאים למסע כדי למצוא תרופה למגיפת הקורונה, וכמובן שהם מתאהבים. בגרסה האנגלית של דיסני, לעיירה שבה הם נמצאים קוראים ״קורונה״ (יוצרי דיסני - אתם רוצים לספר לנו משהו?) ולכן, מתבקש שבסיפור שלנו התרופה תמצא שם. 

אורורה ופיליפ

במהלך הסרט, הנסיכה אורורה וכל ממלכתה שקעו בשינה עמוקה בגלל הקללה של המכשפה הרעה. בסיפור שלנו, הקללה היא מגיפת הקורונה והפעם כדי להציל את הנסיכה והממלכה - הנסיך פיליפ לא ממש יוכל לעשות זאת בעזרת נשיקה. אך אל דאגה, הנסיך יקרב את המרפק שלו למרפק של היפיפיה וממש כמו באגדות - ״קללת הקורונה״ תוסר והכל יסתדר. 

אלאדין ויסמין

אחד מהשירים המפורסמים ביותר של דיסני הוא השיר ״עולם חדש״, שלקוח כמובן מהסרט המצליח אלאדין. אז כן, גם במציאות שלנו, אלאדין ויסמין הגיעו לעולם חדש בו יש את המגיפה העולמית ששינתה הכל. ההבדל היחיד הוא שלזוג במקרה יש ג׳יני כל יכול, שיכול למלא משאלות ולהציל את העולם מהקורונה. לצערנו, לנו אין וזה בהחלט מעציב, אך מאוד אירוני שדווקא סבא טוביה, אשר דיבב את ״ג׳יני״ בגרסה העברית של הסרט, נדבק וחלה בנגיף. רק בריאות! 

היפה והחיה

בסרט, החיה קוללה ורק אהבת אמת הצליחה לגרום לה לחזור להיות נסיך. בסיפור שלנו - הנסיך קיבל את ״קללת הקורונה״ שאילצה אותו להישאר נעול בארמון במשך זמן רב ולא להיפגש עם אף אחד או אחת (זה יכול להסביר את העובדה שהוא התחיל לדבר עם כל הכלים והרהיטים, לא?). בל שלנו, שידועה כחובבת ספרים, היא בחורה מאוד חכמה: היא מוצאת תרופה ומרפאת את הנסיך מהמחלה. השניים מתאהבים ויחד יוצאים לרפא את שאר החולים. לגמרי סיפור לספר לילדים!

תגובות