עדי פינס מספרת על הגעגועים והקשיים בזוגיות מרחוק. צילום פרטי

עדי פינס מספרת על הגעגועים והקשיים בזוגיות מרחוק

"עם כל הקושי שבדבר, צריך להבין שאת הבידוד עושים לבד ולא עם בן הזוג ושאם נישאר בבית בסופו של דבר, הכל יחזור לשגרה"• בימים האחרונים חשפה הדוגמנית הצעירה עדי פינס, בחשבון האינסטגרם שלה, פוסט מרגש בו סיפרה על התמודדותה עם המרחק מבן הזוג ועל המצב החדש שאליו נקלעה בעקבות מגיפת הקורונה. בראיון שערכנו עמה, היא מספרת על הקשיים בזוגיות מרחוק, מסבירה על הסכנות ומייעצת כיצד ניתן להתמודד ולעבור את התקופה הזו בשלום על אף הגעגועים

הדוגמנית הצעירה עדי פינס, אמנם רק בת 17 וחצי, אך כבר הספיקה לקטוף קמפיין ראשון גדול לחברת ״fix״, לנהל עמוד אינסטגרם עם למעלה מ-11,000 עוקבים, להוכיח שהיא לגמרי לא רק אחותה הקטנה של הדוגמנית המצליחה עדן פינס וללא ספק להראות - שהיא כאן כדי להישאר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כבר חצי שנה שעדי נמצאת בזוגיות עם החייל עידו מור (18.5), אשר בדיוק סיים קורס מדא״גים בווינגייט. השניים הכירו דרך האינסטגרם וכבר מהשיחה הראשונה נוצר ביניהם קליל. עדי מתגוררת כיום ברעננה ועידו בירושלים, כך שבנוסף למרחק ולעובדה שהוא חייל, יש גם את כל ״מצב הקורונה״ שלא מאפשר להם להיפגש בכלל כבר למעלה מחודש.

בעקבות פוסט שפירסמה בעמוד האינסטגרם על הקשיים והגעגועים אל בן זוגה, שוחחנו עמה על ההתמודדות עם המרחק, על החסרונות והיתרונות שבדבר ואפילו על טיפים חשובים שיכולים לסייע לעבור את התקופה הקשה הזו. 

מדוע החלטת להעלות את הפוסט ולשתף את עוקבייך בנושא זה?

"בחרתי להעלות את הפוסט כי אני מאמינה שיש הרבה אנשים שנמצאים במצב דומה לשלי ויכולים להזדהות עם מה שאני עוברת ומרגישה. רובנו עדיין גרים עם ההורים וזה נורא קשה לא להתראות עם בני הזוג. הגעגועים קשים, כי בכל זאת מדובר באדם שהכי קרוב אלייך, שאתה רגיל להיפגש ולשתף אותו במה שעובר עלייך. לי זה אפילו הפך קשה יותר... לאחרונה בגלל הצבא אני רואה אותו רק בשישי שבת, עכשיו, בגלל הקורונה, גם זה הפסיק. אבל עם כל הקושי שבדבר, צריך להבין שאת הבידוד עושים לבד ולא עם בן הזוג ושאם נישאר בבית בסופו של דבר, הכל יחזור לשגרה".

כיצד את מתמודדת עם המרחק מבן הזוג בתקופה הזו? וכיצד אתם שומרים על קשר?

"האמת שזה מאוד קשה ובגלל העובדה שהוא גם בצבא ולא תמיד יש לו זמן לדבר. אני  בדרך כלל משתדלת לסיים את כל מה שאני עושה באותו יום, כדי שאוכל להיות פנויה לשוחח איתו בשעת הט״ש שלו. רוב השיחות שלנו מתקיימות דרך הפייס-טיים או בוואצפ ובשיחה עצמה, אנחנו מנסים לדבר על הדברים היותר משמעותיים שקרו לנו, ופחות על שטויות כי יש זמן מוקצב. זה לא פשוט, אבל זה גורם להעריך גם את הדברים הקטנים".

© צילום פרטי

האם את חושבת שתקופה כזו, בה לא רואים את בני הזוג, מרחיקה או דווקא מקרבת ומחזקת את הזוגיות?

"לדעתי זה יכול להוביל לשני הכיוונים וזה מאוד תלוי בהתמודדות ובקשר של בני הזוג. מצד אחד, הריחוק גורם לגעגוע, לרצון להיפגש וגם לחיזוק ההערכה של בני הזוג. אבל מצד שני, הגעגוע עשוי לגרום לכל מיני וויכוחים שעלולים לגרום לריחוק עוד יותר גדול זה מזה. אותי ואת בן הזוג שלי התקופה הזו דווקא מחזקת, הכל תלוי באיך מתייחסים אלייה".

כיצד היית ממליצה לבני זוג שהיו אמורים לחגוג את יום השנה שלהם, או יום הולדת של אחד מבני הזוג, לעשות זאת?

"אני יודעת שזה יכול להיות מבאס מאוד שלא לחגוג כל מיני אירועים חשובים כאלה יחדיו, אבל חשוב לזכור שאסור (!) להילחם במצב הזה ולהיפגש בכוח. אין ספק שזה לא הכי נחמד לדחות חגיגות של תאריכים כאלה, אבל כן הייתי ממליצה לחכות קצת ולחגוג יחד זה עם זה כשהכל יעבור. למרות זאת, זה לא צריך למנוע מכם מלהקדיש זמן ליום הזה ולשלוח ברכה אישית אחד לשני, להתקשר או אפילו להעלות פוסט משותף לאינסטגרם".

© צילום פרטי

כשכל המצב יגמר, מה הדבר הראשון שתעשו יחד?

"אני חושבת שניסע לים כי זה מקום מרגיע ששנינו מאוד אוהבים ועד שהכל יגמר גם יהיה מספיק חם. יש גם איזו מסעדה שאני מפנטזת עלייה לאחרונה, אז אני בטוחה שגם נלך אליה לאיזו ארוחת שחיתות טעימה".

לסיום, איזה מסר תרצי להעביר לקוראים ולקוראות של הכתבה?

"תישארו חזקים ונסו לקחת חלק מהטיפים שנתתי כדי להתנהל נכון ולעבור את התקופה הזו. קחו נשימה וזכרו שהכל בסוף יסתדר, גם אם עכשיו נראה קשה. בנוסף, אתם יכולים להסתכל על תמונות משותפות שלכם בגלריה, לכתוב הודעות אחד לשני ולהשתדל להתמודד עם זה בצורה יעילה ולא ללכת נגד המצב ולמרוד, כי בסופו של דבר, מדובר בבריאות של כולנו".

תגובות