גם בבידוד: כך תחגגו את יום השנה שלכם בדרך יצירתית. fotolia

גם בבידוד: כך תחגגו את יום השנה שלכם בדרך יצירתית

נמצאים בזוגיות? "יום השנה" שלכם הולך וקרב, בעוד שאתם נאלצים להתרחק אחד מהשני או השנייה? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את כל הדרכים היצירתיות והמהנות ביותר, שיאפשרו לכם לחגוג את יום השנה שלכם כמו שצריך

רוב הזוגות נוהגים לחגוג את יום השנה שלהם בארוחה טובה במסעדה, יציאה לסרט או אפילו במתנה נחמדה. אולם, לאור המצב שנקלענו אליו - כבר לא קיימת אפשרות לקיים את החגיגות הללו ולכן, אספנו עבורכם את כל הדרכים היצירתיות בהן תוכלו לציין את היום המיוחד הזה, ללא יציאה מהבית. בהצלחה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

משלוח בהפתעה 

אם תכננתם להביא לבני הזוג מתנה קטנה, אך בשל המצב הדבר לא התאפשר - אל תתבאסו, כי יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם: כל שעליכם לעשות הוא להזמין משלוח מחנות אינטרנטית כלשהי. זו יכולה להיות חנות בגדים, תכשיטים או אפילו אוכל! במידה ואתם לא מצליחים לחשוב על רעיון ספציפי - הזמינו את הפיצה האהובה על בן או בת הזוג שלכם ובקשו מהפיצרייה לחתוך את הפיצה לצורת לב או לכתוב על המגש הקדשה קטנה מכם. אין ספק שזוהי הפתעה מאוד מיוחדת שבני הזוג לא יצפו לה. יאמי!

סרטון מיוחד 

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת ורומנטית להפתיע את בן או בת הזוג, הדרך הבאה היא בדיוק בשבילכם: חפשו כל מיני תמונות וסרטונים שלכם יחד מחוויות ואירועים שונים, חברו הכל לסרטון אחד והוסיפו ברקע את השיר האהוב על שניכם או שתיכן. את הסרטון שנוצר תוכלו לשלוח באופן אישי לאהוב או אהובת ליבכם או להעלות אותו לחשבון האינסטגרם שלכם. זו אמנם דרך שמצריכה לא מעט השקעה, אבל התוצאה לגמרי שווה את זה!

© Fotolia

דייט דיגיטלי 

משפט מפורסם אומר: ״אם ההר לא יבוא אל מוחמד, מוחמד יבוא אל ההר״, או במקרה שלכם: אם אתם לא מוכנים לוותר על היציאה מהבית - תביאו את היציאה אל הבית. נסו למצוא זמן שיתאים לשניכם או שתיכן, לבשו בגד יפה וצרו שיחת וידיאו משותפת (רצוי דרך המחשב). כעת, באפשרותכם להכין אוכל ביחד, לדבר או אפילו לחפש סרט נחמד לצפות בו. קיימות אפשרויות רבות לדייט מסוג כזה, כך שכולכם יכולים ליישם את הרעיון הזה.

שיר אהבה 

אוהבים לכתוב? מוזיקה היא הכל בשבילכם? מצוין! יש לנו תחושה שהדרך הבאה לגמרי תעניין אתכם: קחו דף ועט ונסו לכתוב שיר אהבה לבן או בת הזוג שלכם. זכרו שהדבר הכי חשוב הוא שהשיר יבוא מהלב שלכם, ואין חשיבות למספר הבתים או החרוזים שאתם משתמשים בהם. כשתסיימו לכתוב, תוכלו לשלוח זאת לבני או בנות הזוג, ואם במקרה אתם גם יודעים לנגן - נסו אפילו להלחין את זה, להקליט ולשתף את האהוב או האהובה שלכם. אין ספק שדרך יותר רומנטית מזו - לא תמצאו.

© adobestock

הפתעה יצירתית 

במידה ואתם מעוניינים להפתיע את בן או בת זוגכם עם מתנה מקורית ומרגשת - מומלץ לנצל את הזמן הפנוי, להפעיל את הצד האומנותי שבכם ולנסות ליצור משהו אישי ומיוחד שיראה לבן או בת זוגכם כמה אתם אוהבים אותם. זו יכול להיות ״קופסת אהבה מתפוצצת״, ציור של שניכם או אפילו אלבום מרגש עם כל התמונות שלכם יחד. זוהי החלט מתנה מגניבה ויצירתית שתעלה להם חיוך על הפנים. אז למה אתם מחכים? יאללה לעבודה!

תגובות