לכבוד פסח: כך תבעירו את החמץ בזוגיות שלכם. צילום: fotolia

לכבוד פסח: כך תבעירו את החמץ בזוגיות שלכם

רובנו עסוקים כעת בנקיונות לקראת חג הפסח. אבל מה עם נקיונות שיעשו לנו גם קצת טוב על הלב? לאלו מכם הנמצאים בזוגיות, אספנו עבורכם את כל הדרכים לנקות ולהבעיר את ה"חמץ" שקיים במערכת היחסים שלכם

פסח קרב ובא ואיתו, איך לא, הנקיונות. הרבה שוכחים, שמעבר לנקיונות הבית, יש נקיונות נפשיים שצריך לעשות. נמצאים בזוגיות? אספנו עבורכם את כל הדרכים שבעזרתם תוכלו להבעיר את ה"חמץ" בזוגיות שלכם

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כך תבעירו את השקרים וחוסר הכנות

מרגישים שאתם לא מספרים לבני הזוג הכל או להפך? להעלות את העניין בפניי הצד השני יכול להיות מה ש"יבעיר" ויעלים את חוסר הנוחות שאתם וודאי מרגישים. טיפ שלנו- אם אתם חשים ששיחה 'כבדה' אינה הפתרון,  אתם יכולים לנסות להקליל את האווירה בדייט (מרחוק, על פי כללי משרד הבריאות). כמו כן, אתם יכולים לשחק מין משחק עם בני הזוג, כמו אמת או שקר, כך שבהמשך וודאי תקלעו לשיחה עמוקה ותפתרו את העניין במהירות רבה.

© צילום: shutterstock

כך תבעירו את הבלאגן וחוסר שיתוף הפעולה

היא רוצה ללבוש את הסוויטשירט האהוב עליך ללא הפסקה? את רוצה את המחברת שלו כי 'הכתב שלו מהמם' ואת לומדת טוב יותר בזכותו? לכולנו יש את הדברים המוזרים שאנחנו אוהבים לקחת מבני הזוג, סתם כדי להרגיש שיש לנו משהו פיזי ומוחשי מהם אצלנו. משהו שיעזור להתגבר על הגעגוע, במיוחד בתקופה כזו, בה מתראים פחות עם בני הזוג לאור הקורונה. אזי, במקום לריב בכל פעם מחדש על כמות הבגדים שלך ששוכבת אצלה בארון, או ריבים דומים נוספים, הכינו יחדיו רשימה של כל הדברים ששניכם רוצים לקחת (כמובן, אחרי תקופת הקורונה) וכך תדעו באופן מבוקר ומסודר מה נמצא אצל מי וגם מבחינת דדליין – מתי הפריט חוזר אליכם. זה לא פתרון נפוץ אצל מרבית הזוגות, אבל אם תחשבו עליו לעומק – הוא מאוד יעיל ועשוי לעזור לכם לפתור את הבעיה.

© צילום: giphy

כך תבעירו את הקיבעון בזוגיות

אתם יחדיו כבר תקופה, אוהבים, ובכל זאת נדמה שכבר עשיתם הכל ביחד? התחושות הללו לגיטימיות מאוד, בעיקר במערכות יחסים ארוכות טווח. הפתרון עשוי להישמע מעט קיטשי, אבל אם תנסו לחזור אחורה במחשבות, לימים בהם התחלתם את מערכת היחסים שלכם, אתם עשויים לפתור את הקיבעון שנוצר. נסו להיזכר מה גרם לכם להתאהב, בדייטים המוצלחים שלכם (שלרוב מה שעושה אותם מוצלחים זה לאו דווקא המקום, אלא האווירה שהייתה בניכם אז), כך, גם תצליחו להעלות חיוך על פניכם (שזה דבר נורא חשוב בתקופה שכזו), וגם תוכלו לנסות לשחזר את הקסם שהיה בתחילת הקשר שלכם. אין כמו זיכרונות מהעבר.

© צילום: Fotolia

כך תבעירו את חוסר תשומת הלב והאגו

בהרבה מערכות יחסים בני הזוג עשויים להתמקד לעיתים יותר מידי בעצמם, מאשר בצד השני. זה לגיטימי והגיוני, אבל עד מידה מסוימת. אם אתם מרגישים חוסר תשומת לב מוגזמת מצד בני הזוג, אנו מציעים לכם קודם כל לדבר עמם. שיחה טובה עשויה להבעיר כל "חמץ" או בעיה אפשרית שנמצאת בזוגיות שלכם. בהמשך, נסו לפתור את הבעיה בעזרת מתן תשומת לב יתרה לבני הזוג. זכרו כי לפעמים, ההתנהגות של האנשים סביבנו היא בסך הכל תגובת מראה. כך שברגע שתתנהגו בצורה יותר אוהבת ומתעניינת כלפי הצד השני, כך וודאי יגיבו גם בני הזוג.

ערוץ יחסים מאחל לכם חג פסח שמח!

תגובות