לפי קערת הסדר: כך תשפרו את הזוגיות שלכם. fotolia

לפי קערת הסדר: כך תשפרו את הזוגיות שלכם

לכל אחד מהמאכלים שנמצאים בקערת ליל הסדר ישנן משמעויות רבות, ותתפלאו לגלות שחלקן בהחלט עשויות לחזק ולשפר את הקשר ביניכם לבין בן או בת זוגכם. סקרנים לגלות מה הקשר בין ליל הסדר לזוגיות שלכם? תתחילו לקרוא וגלו בעצמכם!

ניהול זוגיות בריאה ומאושרת מהווה משימה לא פשוטה בכלל, במיוחד כשמדובר בזוגיות בזמן סגר או בידוד: המרחק, הגעגוע והמחסור בקירבה פיזית - מקשים על ביצוע המשימה הזו כמו שצריך. לכן, החלטנו לערוך עבורכם רשימת "כללי ברזל" לניהול זוגיות מאושרת, שכמובן מבוססים על המאכלים המסורתיים של חג הפסח ההולך וקרב. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מרור וחזרת: תדעו להתגבר על הרגעים ה"מרים"

זוגיות בלי קשיים ומשברים, היא כמו ליל הסדר בלי ריבים על האפיקומן - זוהי תופעה שאינה קיימת! כל הזוגות, ללא יוצאים מן הכלל, חווים רגעים קשים ולא נעימים. הזוגות המאושרים שביניהם, יודעים כיצד להתגבר על הרגעים הללו ולהפיק את המיטב מהם. אז בפעם הבאה שתקלעו לויכוח או ריב מסתכל - תזכרו שהסוד לזוגיות בריאה הוא לדעת להכיל ולסלוח אחד לשני או לשנייה, ועל הדרך להפיק לקחים חיוביים שיסייעו לכם בהמשך.

כרפס: תזכרו שמותר לכם להשתעמם ביחד

אומנם הכרפס הוא מאכל בעל טעם ניטרלי, אך הוא מרכיב הכרחי ומשמעותי בקערת הסדר - וכך גם הרגעים היותר "משעממים" בזוגיות שלכם: יתכן שלעיתים אתם חשים שאין לכם נושאי שיחה או שאתם יוצאים לדייטים לא כל כך מוצלחים - וזה בסדר גמור! הרגעים הללו לאו דווקא מצביעים על כך שאינכם מיועדים אחד לשנייה או לשני, אלא שאתם בסך הכל בני אדם.  

© Fotolia

חרוסת: תעריכו את כל החוויות ה"מתוקות" שלכם

מגפת הקורונה לימדה אותנו להעריך את השגרה ואת כל הדברים שהיינו לוקחים כמובנים מאליהם, כאשר אחד מהם הוא כמובן - זוגיות ואהבה. אז נכון - תמיד הערכתם את בן או בת זוגכם ואת כל מה שהם עשו עבורכם, אבל תודו שמעולם לא הערכתם את העובדה שהייתה לכם אפשרות להפגש ולצבור חוויות חיוביות משותפות. אז כדי לחזק ולשפר את הקשר שלכם, בהחלט מומלץ שתתחילו להעריך כל רגע ורגע שבו אתם נמצאים ביחד - אפילו אם מדובר בשיחת וידאו בזום.  

זרוע: תמיד תושיטו זרוע לעזרה

אחד מכללי הברזל שיבטיחו לכם זוגיות בריאה ומאושרת, הוא כמובן - תמיד להיות שם אחד בשביל השנייה או השני, לעזור, לתמוך ולעשות הכל כדי ששניכם או שתיכן תהיו מאושרים. דבר זה נכון במיוחד עבור התקופה הקשה שבה אנו נמצאים כרגע, שבמהלכה בן או בת זוגכם בוודאי ירגישו צורך בתמיכה נפשית מכם ונכונות לסייע להם לעבור את התקופה הזו בשלום. 

© Fotolia

ביצה: אל תשכחו את כל מה שעברתם ביחד

הביצה מסמלת את חורבן בית המקדש הראשון והשני, כלומר - סמל לאבלות. אולם, ניתן לראות אותה גם בתור סמל לניצחון שלנו בתור עם וההתגברות על כל הקשיים שחווינו במהלך ההיסטוריה, וכך עליכם להתייחס גם לקשר ביניכם: תפיקו את המיטב מכל משבר וריב שחוויתם, אל תשכחו לקחים שלמדתם ב"דרך הקשה" ובעיקר - תעריכו את עצמכם על כל הקשיים שעימם הצלחתם להתמודד בגבורה כזוג, כי זה בהחלט לא מובן מאליו.

תגובות