גם בתקופה הזאת: טיפים לשמירה על הזוגיות גם מרחוק. Shutterstock

גם בתקופה הזאת: טיפים לשמירה על הזוגיות גם מרחוק

אתם אולי בזוגיות, אבל בימים האחרונים אתם בעצם לבד. כל אחד מבני הזוג נמצא בביתו, אי אפשר להיפגש ואי אפשר לצאת לדייט. מה עושים? כל הטיפים והרעיונות לשמירה על הזוגיות גם בימי הקורונה בכתבה הבאה

אתם צעירים, אתם מאוהבים, רק הצעת לה חברות, רק התחלתם לצאת והופ! הוחמרו ההנחיות של משרד הבריאות עקב הקורונה ואתם מוצאים את עצמכם בזוגיות אבל... לבד. הנה יתרון שיש לכם על פני ההורים שלכם- כשהם היו בגילכם - אם היה מצב כזה אז מזמן הם כבר היו שוכחים של מי הם חברים... נצלו את הקידמה הטכנולוגית ואת היכולת לשמר קשרים באופן וירטואלי ושמרו על הזוגיות שלכם גם בתקופה שאי אפשר להיפגש. הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות גדי לשמור על הזוגיות מרחוק.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דייט אונליין

סדרו את החדר או חלק אחר בבית בו האחים וההורים שלכם לא מפריעים לדייט רומנטי - ארוחה משותפת, משחק קלפים ביחד, שיחת ווידיאו משותפת עם שירים רומנטיים ברקע. תתלבשו ותתאפרו ואפילו שימו בושם- ממש כאילו אתם בדייט רגיל.

שיחת הכרות

בטוח שאתם מדברים ביניכם ומנהלים שיחות עמוקות גם ביום יום, אבל כשאין אפשרות למגע, אז מדברים הרבה יותר. ערכו רשימת שאלות שאתם רוצים לשאול זה את זו ודברים שאתם רוצים לדעת. מספרו את השאלות לפי הפאות של הקובייה וזרקו קובייה - המספר שיוצא זו השאלה שצריך לענות עליה.

© צילום: shutterstock

הקדישו זה לזו שירים

זה הרגע הנוסטלגי בו ההורים שלכם יספרו לכם שפעם היו מקליטים שירים בקלטת רומנטית ומביאים מתנה זה לזו או מקדישים שירים בתוכנית רדיו אחד לשנייה. יש כמה תוכניות רדיו שעדיין עושות את זה אז אם מתחשק לכם לברר אילו ולהקדיש שיר - אתם תצאו החברים הכי משקיעים! אפשרות נוספת היא להכין פלייליסט מושקע לצד השני.

הדואר בא היום

תכתבו! מכתב אמיתי ומרגש ותשלחו אותו בקובץ מצורף במייל או בווטסאפ - כאילו אתם ממש רחוקים.

כתבו סיפור משותף 

ממש כמו פעם במשחק ילדים בו היו מקפלים את הדף כמו מניפה וכותבים פסקה או שורה והבא אחריו רואה רק את המילה האחרונה וממשיך את הסיפור משם. התאימו את המשחק להיום - כל אחד כותב משפט ושולח במדיה והשני ממשיך וכך נוצר סיפור משעשע.

© צילום: Fotolia

משלוח בהפתעה

הזמינו אחד לשני משלוחים של אוכל, פלטת פירות או  שוקולדים שאתם יודעים שבן או בת הזוג שלכם ממש אוהבים בהפתעה עם ברכה. השליח יתקשר אליהם בהפתעה או שיניח להם בכניסה לדלת ואתם תגידו להם ללכת לראות מה מחכה להם...

שחקו משחקי רשת משותפים

זה הזמן ללמוד אילו משחקים או אפליקציות בן או בת הזוג אוהבים... שחקו זה מול זו במשחקי רשת או בקבוצה משותפת נגד חברים.

נכון, האופיות האלו הן לא כמו חיבוק אמיתי או כמו לצאת לדייט באמת, אבל רק תתארו לעצמכם כמה יהיה מרגש כשתיפגשו - בתקווה בקרוב!

כותבת המאמר היא מור קדר – עובדת סוציאלית, יועצת ומאמנת אישית זוגית ומשפחתית, מחברת הספר "על הפעם הראשונה" המדריך לזוגיות ומיניות בריאה מהפעם הראשונה

תגובות