הזוג שכבש את הטיקטוק: ראיון עם מישל זובין ואורי ברק. צילום: שירן סבוראי, ליאו ניסים

הזוג שכבש את הטיקטוק: ראיון עם מישל זובין ואורי ברק

"כמות המשתמשים שהיו נחשפים לסרטונים הייתה קטנה יחסית, וזה מאוד ביאס אותי כי השקעתי המון בסרטונים והרגשתי שאני לא מקבל מספיק הערכה. היו אפילו רגעים שבהם שקלתי לפרוש, אבל הבנתי שזאת רק תקופה קשה שבסופו של דבר תיגמר" • כוכבי הטיקטוק מישל זובין ואורי ברק בראיון משותף על הסרטונים המצליחים, הקשיים באפליקציה וההשפעה על מערכת היחסים

בשנה האחרונה, אפליקציית הטיקטוק הפכה לאחת מהאפליקציות המצליחות בעולם. מדי יום מצטרפים אליה עוד ועוד משתמשים שנהנים ממגוון סרטונים של יוצרים שונים, שביניהם כמובן - כוכבי הטיקטוק המוכשרים: מישל זובין (16) מראשון לציון ואורי ברק (17) מנתניה. השניים נמצאים בזוגיות כבר כמעט שנתיים ומנהלים חשבונות טיקטוק מצליחים במיוחד, שביחד מונים למעלה מ - 180,000 עוקבים. שוחחנו עמם על הסרטונים המשותפים, התגובות השונות, על השילוב בין הטיקטוק למערכת היחסים ואפילו קיבלנו מהם כמה טיפים מגניבים. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מתי ואיך הפכתם לזוג?

מישל: ״לפני שעוד היינו ביחד - היינו מדברים הרבה, מעלים תמונות אחד של השנייה לסטורי ואפילו עובדים על העוקבים שלנו שאנחנו זוג. בשלב מסוים, אורי התחיל איתי ואני החלטתי להזמין אותו לדייט אמיתי. יצאנו לסרט והיה כיף, אבל הוא היה כל כך ביישן - עד כדי כך שניסיתי לנשק אותו והוא ייבש אותי! למרות התקרית הזאת, הפכנו בסופו של דבר לזוג״.

אורי: ״גם אחרי שהפכנו כבר לזוג אמיתי, רוב האנשים חשבו שאנחנו שוב עובדים עליהם, אבל עם הזמן הם הבינו שזה רציני והאמינו לנו. היום אנחנו ביחד כבר שנה ועשרה חודשים, מאוהבים ומאושרים״. 

ספרו לנו על הסרטון המשותף הראשון שלכם.

מישל: ״חשבון הטיקטוק שלי קיים כבר למעלה משנה וחצי. עוד בתחילת הזוגיות שלנו, מדי פעם היינו מעלים סרטונים משותפים לשם, ותמיד רציתי שהוא גם יפתח משתמש ויצטרף ל'עולם שלי' - אבל בהתחלה הוא לא הסכים״.

אורי: ״כתוצאה מכך שהעלנו סרטונים משותפים לחשבון שלה, העוקבים התחילו להכיר גם אותי ואחרי שכנועים רבים - פתחתי משתמש משלי, שגם אליו לפעמים עולים סרטונים משותפים שלנו״. 

תופתעו לגלות שלאחרונה, בני הזוג אף שקלו לפתוח חשבון משותף שיכלול אך ורק סרטונים משותפים שלהם. אולם, לדבריו של אורי: ״עמוד משותף דורש השקעה רבה והמון זמן ורעיונות, דברים שאין לרשותנו כרגע, אבל אני מקווה שבעתיד בכל זאת נצליח להוציא את הרעיון הזה לפועל״.

© שירן סבוראי

האם נתקלתם בתגובות רעות? כיצד התמודדתם איתן? 

מישל: ״רוב התגובות היו טובות, אבל היו כאלה שהורידו לנו עוקבים אחרי שהם גילו שאנחנו ביחד. לגבי תגובות רעות, לפעמים יש תגובות שמאוד מעצבנות אותי, ובדרך כלל אני חוסמת או לפעמים אפילו מגיבה בחזרה בצורה נעימה״. 

אורי: ״רוב התגובות באמת מאוד מפרגנות ומחמיאות, אבל תמיד יש 'הייטרים' שיש להם מה להגיד. בהתחלה הייתי מתייחס לתגובות כאלה, אבל היום אני כבר מבין שאין טעם בזה. כשאני רואה תגובות רעות אני יודע שהן כנראה נובעות מקנאה, אז אני משתדל לא לתת להן במה ומתמקד בתגובות הטובות שלגמרי מעלות את המוטיבציה והביטחון״. 

האם יצא לכם לחוות רגעי משבר?

מישל: ״בהחלט כן. לאחרונה, הסינים הוציאו עדכון חדש שגרם לירידה בכמות הפעילים, וגם המון סרטונים מושקעים שעשיתי הגיעו רק לעוקבים שלי ולא מעבר. זה מבאס כי ירדו לי בערך 700 עוקבים, אבל הבנתי שזה קורה לעוד אנשים ושכנראה זה באג זמני בטיקטוק״. 

אורי: ״חוויתי רגעים כאלה כשלא הייתי מגיע לפור יו מספיק גדול כדי שהסרטון יופיע אצל הרבה אנשים. כמות המשתמשים שהיו נחשפים לסרטונים הייתה קטנה יחסית, וזה מאוד ביאס אותי כי השקעתי המון בסרטונים והרגשתי שאני לא מקבל מספיק הערכה. היו אפילו רגעים שבהם שקלתי לפרוש, אבל הבנתי שזאת רק תקופה קשה שבסופו של דבר תגמר״.

 

מה הסוד שלכם להצלחה בטיקטוק?

מישל: ״אני לא חושבת שיש סוד מיוחד, אבל אני מאמינה שאם יש תאורה טובה, תוכן איכותי ומעניין וקהל שאוהב אותך - לגמרי אפשר להצליח״. 

אורי: ״בעיניי צריך להיות יצירתיים ולהביא באמת את עצמכם. חשוב שהסרטון יהיה באיכות טובה וכדאי אפילו להשקיע בלבוש מיוחד וצבעוני שימשוך עוד צופים. ברגע שצוברים קצת קהל, זה יהיה הרבה יותר קל כי אנשים כבר יודעים מי אתם, והם יאהבו אתכם וירצו לראות עוד סרטונים שלכם״.

בני הזוג מוסיפים ואומרים שההצלחה של זוגות טיקטוק מבוססת גם על העובדה שחלק גדול מהמשתמשים באפליקציה הם מאוד צעירים, והם נוטים לאהוב ולהתחבר לסרטונים משותפים של זוגות. כמו כן, אם תהיתם מהי ההשראה לסרטונים הללו, אורי מספר: "את רוב הרעיונות אנחנו מביאים מהפור יו. אנחנו מחפשים סרטוני זוגות יפים, ריקודים וכל מיני דברים מעניינים שנוכל לצלם ביחד".

© צילום: שירן סבוראי shiran_savorai@

לסיום, איזה מסר תרצו להעביר לקוראים ולקוראות של הכתבה? 

מישל: ״תמיד תאמינו בעצמכם ותשארו אתם. זו הדרך הטובה ביותר להצליח״. 

אורי: ״אל תנסו להיות מישהו אחר כי אתם מושלמים כמו שאתם. בנוסף, זכרו שלא משנה כמה המצב קשה - אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם! זה הכי חשוב״.

תגובות