מבודדים: "הבריאות שלכם יותר חשובה מפגישה עם בני הזוג". צילום פרטי

מבודדים: "הבריאות שלכם יותר חשובה מפגישה עם בני הזוג"

בעקבות המצב, רבים מאיתנו נאלצים להיות רחוקים מבני הזוג שלנו. בסדרת כתבות העוסקת בהתמודדות הזו של בני זוג עם הגעגועים והמרחק, נציג מספר זוגות שנמצאים כבר תקופה בהתמודדות היומיומית הזו. הפעם: כוכבי הטיקטוק לורן מורוזוב ואיתן בן סימון מספרים לנו על הזוגיות המצליחה, היתרונות והחסרונות שבמרחק ואפילו מייעצים כיצד לשמור על מערכת יחסים בריאה גם בתקופת הקורונה

על כוכבי הרשת המוכשרים מבת ים: לורן מורזוב (15) ואיתן בן סימון (16) בוודאי שמעתם, ואם לא - כדאי שתדעו שמדובר באחד מהזוגות הכי מוכרים בטיקטוק, שמנהלים עמודים מצליחים עם למעלה מ - 250,000 עוקבים. 

השניים הכירו דרך חברה משותפת בתחרות ריקוד באילת, התאהבו וכיום - הם כבר שלוש שנים ביחד. שוחחנו איתם על דרכי ההתמודדות שלהם עם המרחק והגעגועים שמתווספים לתקופה הקשה שבה אנו נמצאים וקיבלנו מהם כמה טיפים מוצלחים שללא ספק יכולים לעזור לכל זוג. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כיצד אתם מתמודדים עם המרחק זה מזו וכיצד אתם שומרים על קשר?

איתן: ״אנחנו מאוד קרובים אחד לשנייה, היינו נפגשים כמעט כל יום והתרגלנו לצאת ביחד לכל מקום. בעקבות הקורונה, פתאום הכל השתנה: לא נפגשנו למעלה מחודש וזה מאוד קשה. עם זאת, אנחנו מודעים למצב, מבינים שמדובר בבריאות של עם ישראל ורק אם נציית להוראות - נוכל לחזור לשגרה במהרה. על מנת שבכל זאת נצליח לשמור על קשר, אנחנו מדברים המון דרך הודעות ושיחות וידיאו בוואטסאפ ומדי פעם עושים לייבים משותפים באינסטגרם״. 

לורן: ״כולנו מתמודדים עם תקופה לא פשוטה, אבל זה הגורל ש'נחת' עלינו ואנחנו צריכים ללמוד להתמודד איתו. אני ואיתן לא מתראים בתקופה הזו, אבל אין ברירה כי מדובר בבריאות שלנו והיא מאוד חשובה לנו״.  

© צילום פרטי

האם אתם חושבים שתקופה כזו, בה לא רואים את בני הזוג תקופה ארוכה, מרחיקה או דווקא מקרבת ומחזקת את הזוגיות?

איתן: ״לתקופה הזו ישנם חסרונות ויתרונות: החיסרון הגדול ביותר הוא שלא רואים אחד את השנייה ולמרות שאפשר לדבר בפלאפון, עדיין חסר החיבוק של בן או בת הזוג. מבחינת יתרון, אפשר לראות את המרחק והגעגועים הרבים בתור דרך מצוינת לחיזוק הזוגיות״.

לורן: ״אני גם חושבת שהיא מחזקת את הזוגיות, וכדאי לנסות להוציא את המיטב ממנה: אפשר לנצל את הזמן הפנוי כדי לבלות יותר עם המשפחה ולעשות דברים שאף פעם לא היה לכם זמן לעשות״.

© צילום פרטי

כיצד הייתם ממליצים לבני זוג שהיו אמורים לחגוג את יום השנה שלהם או יום הולדת של אחד מהם, לעשות זאת?

איתן: ״אפשר להזמין להם משלוח של פרחים, שוקולד, דובי או כל מתנה אחרת. אם זה יום השנה שלכם, תוכלו להעלות לאינסטגרם שלכם תמונות ביחד, לדבר אחד עם השנייה ולזכור שצריך להרים את הראש ולנסות לראות את הצד החיובי בכל דבר״.

לורן: ״אם מדובר ביום הולדת, אפשר גם לקנות עוגה ולחגוג עם המשפחה הגרעינית. כדאי לדחות את החגיגות למתי שהמצב ישתפר ולהישאר בבית כדי לשמור על היקרים לכם״.

כשכל המצב יגמר, מה הדבר הראשון שתעשו יחד?

איתן: ״נלך לסרט ואז נמשיך לבלות ביחד בלי הפלאפונים ובלי רשתות חברתיות. אני חושב שאנחנו נהיה כל כך מוצפים ברגשות וגעגועים, כך שפשוט נהנה מלבלות ולדבר אחד עם השנייה, ללא שום פעילות מיוחדת״. 

© צילום פרטי

לסיום, איזה מסר תרצו להעביר לקוראי הכתבה?

איתן: ״לא משנה כמה אתם מתגעגעים לבן או בת זוגכם, חשוב שבכל זאת תישארו בבית כי זה באמת עניין של חיים או מוות והבריאות שלכם חשובה יותר מהכל. דברו בפלאפון ונסו להעביר את הזמן בבית בכל מיני דרכים, שאת חלקן תוכלו למצוא גם בעמוד האינסטגרם שלי״. 

לורן: ״תשמרו על עצמכם ואל תצאו מהבית. זכרו שמדובר בנגיף מסוכן ומדבק מאוד, אז נסו 'לשרוד' עוד קצת ולהעסיק את עצמכם, כדי שכולנו באמת נוכל לשמור על הבריאות שלנו״.

תגובות