מבודדים: "זוגיות טובה וחזקה תשרוד כל משבר". צילום פרטי

מבודדים: "זוגיות טובה וחזקה תשרוד כל משבר"

בעקבות המצב, רבים מאיתנו נאלצים להיות רחוקים מבני הזוג שלנו. בסדרת כתבות העוסקת בהתמודדות הזו של בני זוג עם הגעגועים והמרחק, נציג מספר זוגות שנמצאים כבר תקופה בהתמודדות היומיומית הזו. הפעם: כוכבי הרשת יובל אלון ושחר אילון מספרים לנו על הזוגיות המצליחה, דרכי ההתמודדות עם התקופה הקשה וגם- כמה טיפים מוצלחים שכל זוג צריך לדעת

כבר תקופה ארוכה אנחנו נמצאים בבידוד חברתי. כתוצאה מכך, אנו נאלצים להתרחק גם מהאנשים האהובים עלינו, לרבות בני הזוג שלנו. גם כוכבי הרשת יובל אלון ושחר אילון נאלצים להתמודד עם המצב החדש- "זה מאוד מבאס. כל מי שמכיר אותנו יכול להעיד שאנחנו זוג כזה שתמיד ביחד, אבל לאור המצב והעובדה שיש אצלי בבית אנשים בקבוצת סיכון, אנחנו כרגע לא נפגשים" מספר שחר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

את כוכבת הרשת המצליחה, יובל אלון שפרצה לא מזמן לחיינו, וודאי כבר הספקתם להכיר  תחת השם- "יובה", ואם לא, נספר לכם שהיא מתחזקת ערוץ יוטיוב שתוך שנה הספיק לצבור קרוב ל-5,000,000 צפיות. יובל היא חלק מפרוייקט חדש הנקרא- "חיות בסרט" של ערוץ היוטיוב ״SHOCK”, יחד עם עם היוטיובריות המצליחות ליגל רז וליה נוגה

יובל נמצאת בזוגיות מאושרת עם שחר אילון כבר למעלה משנתיים. השניים הכירו דרך חברים משותפים, התאהבו ואיך אומרים? השאר כבר היסטוריה. 

כיצד אתם מתמודדים עם המרחק זה מזו וכיצד אתם שומרים על קשר?

שחר: ״אנחנו מדברים בעיקר דרך שיחות וידיאו ומשתדלים לעדכן אחד את השנייה בכל דבר. אפילו למשל כשכל אחד מאיתנו מכין לעצמו ארוחת ערב, אנחנו מנסים לעשות זאת באותו הזמן, כך שזה יהיה כאילו אנחנו ממש מבשלים יחד״.

יובל: ״אני מאמינה שאנחנו נמצאים במצב דומה כמו רוב הזוגות ובאמת זה לא פשוט. אנחנו מדברים המון בשיחות וידיאו, מתייעצים ומשחקים יחד. אנחנו אפילו מדברים ב״האוס פארטי״ יחד עם חברים נוספים״.

© צילום פרטי

האם אתם חושבים שתקופה כזו, בה לא רואים את בני הזוג תקופה ארוכה, מרחיקה או דווקא מקרבת ומחזקת את הזוגיות?

שחר: ״כשיובל התגייסה לצה"ל, היא נאלצה להישאר הרבה פעמים בבסיס בגלל התפקיד שלה ולא ממש יכלנו להיפגש במשך התקופה הזאת. זה היה מאוד מפחיד וקשה, אבל אני יכול להגיד מניסיון שבסופו של דבר, תקופות כאלו מאוד מחזקות את הקשר״.

יובל: ״בעקבות התקופה שעברנו כשהייתי בצבא, למרות שהיו פעמים שלא נפגשנו יותר זמן אפילו מעכשיו, זה מאוד חיזק אותנו. היום אני בטוחה שאם עברנו את ה-״משבר הצבאי״ הזה גם את הקורונה נעבור״.

כיצד הייתם ממליצים לבני זוג שהיו אמורים לחגוג את יום השנה שלהם או יום הולדת של אחד מהם, לעשות זאת?

שחר: ״אני ממליץ מאוד על הפתעות, כי אם כבר רחוקים אחד מהשני- אז לפחות שיהיה איזה משהו מפתיע. יש עכשיו המון משלוחים ואופציות כמו: ברכה מרגשת, דובי, מתנה קטנה או כל דבר אחר שאפשר לשלוח שיש לו ערך סנטימנטלי. ליובל למשל, יש דובי שהבאתי לה, ככה שכל פעם שאנחנו לא ביחד, היא יודעת שהוא שומר עליה. כל הדברים האלה ממש יכולים להפתיע ולעזור לצלוח את התקופה הקשה הזו״.

יובל: ״אני חושבת שלא צריך לוותר על תאריכים כאלה אלא פשוט לדחות אותם. אם למשל היה לי יום הולדת בתקופה הזו, הייתי עושה משהו קטן עם המשפחה ואחר כך כשהמצב ייגמר, חוגגת עם כולם ועושה משהו גדול יותר. אותו הדבר גם אם זה יום השנה של אותו זוג, אפשר לדבר בשיחת וידיאו יחד וכשיתאפשר, לצאת לחגוג יחד בכל מקום שיבחרו״.

© צילום: נתן ליאל

כשכל המצב יגמר, מה הדבר הראשון שתעשו יחד?

שחר: ״האמת שכבר דיברנו על זה והחלטנו ללכת לסרט. אנחנו זוג שמאוד אוהב לצפות יחד בסרטים, בעיקר בסרטי אימה. יש לנו אפילו אוסף של כל הכרטיסים מהסרטים שצפינו יחד והוא עומד כבר על 70 כרטיסים״.

לסיום, איזה מסר תרצו להעביר לקוראי הכתבה?

שחר: ״קודם כל חשוב לי למסור שאין סיבה להיכנס ללחץ- בין אם זה מגיפה עולמית ובין אם זה ריב קטן. בנתיים, נצלו את הזמן הזה ונסו להעניק ולהראות לבני הזוג שאתם אוהבים ומתגעגעים אליהם, גם כשאתם לא נפגשים. בהצלחה ותהיו חזקים!".

יובל: ״למרות המשבר הנוראי הזה שכל העולם עובר, נסו להסתכל על הדברים החיוביים; המרחק הזה באמת יכול לעזור ולחזק את הזוגיות ואת הקשר שלכם. אני יכולה להגיד מניסיון- זה באמת משהו זמני שבסופו של דבר יעבור, וזה רק יוכיח לכם שהזוגיות שלכם חזקה ויכולה להצליח גם מרחוק״.

תגובות