בזמן הקורונה: סוגי הזוגות הנפוצים ביותר. צילום: fotolia

בזמן הקורונה: סוגי הזוגות הנפוצים ביותר

עידן הקורונה מתקרב לסיומו, ועל מנת לסכם את התקופה הייחודית הזו – ריכזנו עבורכם את כל סוגי הזוגות שכולכם בוודאי נתקלתם בהם בזמן הסגר, או אפילו השתייכתם לאחד מהסוגים הללו. אז איזה זוג אתם? ההיסטריים, או אולי דווקא האופטימיים?

כיאה לתקופה מסובכת וקשה, כל אחד ואחת מאיתנו הצליח להתמודד עם משבר הקורונה בדרך שונה. הזוגות שביניכם, בוודאי בחרו להתמודד יחדיו עם הקשיים ולתמוך רגשית אחד בשני או בשנייה, גם כשלא התאפשר לכם להיפגש פיזית. אז מהן דרכי ההתמודדות הנפוצות ביותר? אילו סוגי זוגות היו נפוצים בזמן הקורונה? התשובות בכתבה שלפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ההיסטריים

מה יותר רומנטי ומגבש מאשר לגלות שחלה עלייה במספר חולי הקורונה בארץ, ומיד לדווח על כך לבני הזוג? אם תשאלו את הזוגות ההיסטריים, כנראה שזוהי החוויה הכי זוגית שיצא להם לחוות בחודשים האחרונים. כמובן שבהחלט ניתן להבין אותם ואת החשש הרב שלהם, ואם נודה באמת – המגפה העולמית הזו הצליחה להוציא מכולנו את הצד ההיסטרי שלנו.

המרדנים

מי לא מכיר את בני הזוג, שאיך אומרים – "עיגלו פינות" בכל מה שקשור להגבלות שהוטלו עלינו בזמן הקורונה? הם נפגשו בבית של אחד או אחת מהם בטענה שהם שכחו שם את החפצים שלהם, יצאו להליכה משותפת עם הכלב ונפגשו "במקרה" כשהם יצאו לזרוק את הזבל. בקיצור, בעזרת קצת יצירתיות – הזוגות המרדנים הצליחו להתגבר על רוב הקשיים של משבר הקורונה.

© adobestock

הרחוקים

הזוגות שגרים בקצוות שונים של הארץ ובמילא נפגשים רק פעם בחודש, לא ממש הרגישו את הקשיים שכולם דיברו עליהם. בזמן שאתם דיברתם עם בני זוגכם בזום ובכיתם מרוב געגועים, הזוגות הרחוקים המשיכו בשגרת חייהם ולא נלחצו מההגבלות של הקורונה. פייר – אנחנו לגמרי מקנאים בהם.

האופטימיים

"הקורונה חיזקה את הזוגיות שלנו" ו – "ניצלנו את המצב כדי להעמיק את הקשר הרגשי בנינו" – הם רק חלק מהמשפטים שנאמרו על ידי הזוגות האופטימיים בתקופת הקורונה. נכון שלעיתים הם היו יותר מדי "קיטשיים" ומעצבנים, אך תודו שכולכם לגמרי מקנאים ביכולת שלהם להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהתמודד יחדיו עם כל קושי שהם נתקלים בו.

© adobestock

הטכנולוגיים

בזמן שאתם תהיתם איך לשים את המורה על "מיוט" ולחזור לישון – הזוגות הטכנולוגיים כבר מצאו מגוון יישומים שדרכם הם יכלו לתקשר, לשחק, לראות אחד את השני או השנייה, ומה לא בעצם? כמובן שזה הקל על ההתמודדות שלהם עם המצב, וסביר להניח שכמעט ולא שמעתם אותם מתלוננים על הגעגועים והקושי להתמודד עם המרחק ביניהם או ביניהן.

תגובות