בירת האהבה: מקומות מומלצים לדייטים בירושלים. פוטוליה

בירת האהבה: מקומות מומלצים לדייטים בירושלים

בזוגיות? מעוניינים לצאת לדייט בעיר הבירה? מעולה! אספנו עבורכם את מיטב המקומות בירושלים, שבהם תוכלו להיפגש עם בני הזוג ולצאת לדייט מקורי ומהנה • בשל משבר הקורונה, יתכן שחלק מהאטרקציות תהיינה סגורות. חשוב שתבדקו זאת לפני הגעתכם למקום

רבים סבורים שירושלים מלאה במוזיאונים ומבנים בעלי חשיבות היסטורית, ואינה כוללת מקומות שבהם בני נוער (במיוחד הזוגות שביניהם) יכולים לבלות בהם. לכבוד יום ירושלים (22.5), החלטנו להוכיח לכם אחרת: ערכנו רשימת אתרים בירושלים, שיאפשרו לכם לצאת לדייט המושלם עם בני ובנות זוגכם. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מעלית הזמן

זוהי אחת מהאטרקציות הידועות והאהובות ביותר בירושלים, ולא סתם: במקום זה, תוכלו למצוא מגוון "מסעות" (שהם, למעשה, חוויות רב חושיות שמשלבות הקרנת סרט ואפקטים איכותיים) שעוסקים בתחומי דעת שונים.

למי זה מתאים?

זוגות שאוהבים ללמוד דברים חדשים, להעשיר את הידע שלהם בתחומים שונים וכמובן – להתנסות בחוויה מיוחדת ומעניינת. אתם לעולם לא תשכחו את הדייט המהנה הזה, ולגמרי תרצו לחזור לשם פעם נוספת.

למידע נוסף: https://www.time-elevator.co.il/

© Fotolia

גן החיות התנכ"י

גן החיות בירושלים, משלב נוף יפיפה ומגוון בעלי חיים ממחלקות שונות: יונקים, עופות, זוחלים, דגים ועוד. למעשה, קיימים בו כ-250 מינים שהגיעו מרחבי העולם – ומחכים שאתם תבואו לצפות בהם ולהנות.

למי זה מתאים?

אם אתם אוהבים בעלי חיים ונהנים מטיולים בסביבת נופים מדהימים – גן החיות התנכ"י הוא לגמרי המקום האידאלי עבור הדייט המושלם והלא שגרתי שלכם. כמו כן, במקום קיימים מזנון ובית קפה, שיאפשרו לכם לשדרג אף יותר את הפגישה שלכם.

למידע נוסף: https://www.jerusalemzoo.org/

עמק הצבאים

מדובר באתר הטבע העירוני הגדול בישראל, שמציע חוויה יוצאת דופן:במהלך שהותכם בפארק, תוכלו לצפות במגוון חיות שנמצאות בשטח המחייה הטבעי שלהן – חוויה שמדמה ביקור בספארי. ניתן לסייר במקום באמצעות רכיבה על אופניים, וכמובן שקיימות פינות צל וישיבה בכל רחבי הפארק.

למי זה מתאים?

זוגות שאוהבים לטייל בטבע וללמוד על זנים שונים של חיות, בהחלט ייהנו מדייט בעמק הצבאים. כאמור, באפשרותכם להגיע עם אופניים ולצאת לרכיבה משותפת ורומנטית במיוחד, ולהנות יחדיו מהנופים המדהימים שהפארק מציע.

למידע נוסף: https://www.gazelle-valley.com/

© AdobeStock

מערת שורק

מי לא שמע על מערת הנטיפים המפוארת בירושלים? כאן תוכלו למצוא אלפי נטיפים וזקיפים, שמוארים בתאורה ייחודית ומרהיבה. חשוב לציין כי עקב הקורונה, המערה עדיין לא נפתחה לציבור – אך אין סיבה שלא תוכלו לסייר בה ולהנות מיופייה, מיד לאחר שהמגפה תסתיים.

למי זה מתאים?

לכולם! המסלול במערה אינו מצריך יכולת פיזית ואף מונגש לנכים. כמו כן, יופייה המרהיב של המערה ירשים את כולכם, ובוודאי את אלו שאוהבים לטייל בטבע ולהתחבר אליו.

למידע נוסף: https://www.parks.org.il/reserve-park/

תגובות