לומדים מהם: כל השאלות שאתם חייבים לשאול על הזוגיות של הוריכם. adobestock

לומדים מהם: כל השאלות שאתם חייבים לשאול על הזוגיות של הוריכם

בין אם ההורים שלכם נשואים כבר שנים רבות, פרודים, גרושים או כל סטטוס אחר – בוודאי יש להם ניסיון רב בכל מה שנוגע לאהבה וזוגיות. בכתבה הבאה תמצאו את השאלות שאתם חייבים לשאול אותם בנושא, כדי ללמוד מהם ולשפר את חיי האהבה שלכם

זוגיות היא דבר מסובך, במיוחד כשהיא מתקיימת בין שני מתבגרים או מתבגרות חסרי ניסיון, שטרם גיבשו את זהותם. אחת מהדרכים היעילות ביותר להשתפר בתחום הזה ולצבור ביטחון וניסיון, היא כמובן – להתייעץ עם ההורים. אספנו עבורכם את כל השאלות שאתם חייבים לשאול את ההורים שלכם על חיי האהבה שלהם, וזאת במטרה ללמוד מהניסיון (ומהטעויות) שלהם וגם להעמיק את ההיכרות ביניכם.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איך ומתי הכרתם?


השאלה הזו תתרום בעיקר לחיזוק הקשר ביניכם לבין הוריכם, ותעשיר את הידע שלכם בנוגע להיסטוריה המשפחתית שלכם. מעבר לכך, תוכלו לשאול שאלות כמו – מי התחיל עם מי, האם ההורים של שניהם היו מרוצים מהזוגיות, כיצד היה מקובל לערוך דייטים באותה תקופה ועוד. כמובן שאם הוריכם נישאו שנית, ניתן ואף מומלץ לשאול אותם כיצד הם הכירו גם את בני הזוג הנוכחים שלהם.

מתי הבנתם שאתם מיועדים זה לזו?


פעמים רבות, אנו מתקשים להבין אם הזוגיות שבה אנו נמצאים כעת היא אכן טובה עבורנו. לכן, בהחלט כדאי שתשאלו את הוריכם כיצד הם הבינו שהם נמצאים (או נמצאו) בזוגיות הנכונה עבורם ומה גרם להם להבין שהם אוהבים אחד את השני או השנייה. בעזרת כך, תוכלו להשכיל ולהסיק מסקנות לגבי הקשר הנוכחי שלכם וכמה אתם באמת בטוחים לגביו.

© צילום: fotolia

איך התמודדתם עם המשבר הזוגי הראשון שלכם?


משברים זוגיים הם לא דבר פשוט, במיוחד כשמדובר במשבר הראשון בזוגיות בין שני בני או בנות נוער, ובדיוק בגלל זה – מומלץ שתשאלו את ההורים שלכם כיצד הם התמודדו עם המשבר הזוגי הראשון שלהם. באפשרותכם לבקש מהם טיפים שיסייעו לכם להתמודד עם ריבים ומשברים, לספר לכם על דרכים למניעת מצבים כאלו מלכתחילה וכמובן – להיעזר בתמיכה הנפשית והרגשית שהם ישמחו להעניק לכם.

במבט לאחור, מה הייתם משנים בהתנהלות שלכם?


אחד מכישורי החיים החשובים ביותר שעל כולנו לרכוש וליישם, הוא כמובן – למידה מטעויות. דבר זה נכון במיוחד בהקשר של זוגיות וחיי אהבה ולכן, מומלץ שתשאלו את הוריכם מה הם היו משנים בהתנהלות הזוגית שלהם לאורך השנים, אם הייתה להם אפשרות כזו. חשוב לציין שהשאלה רלוונטית גם להורים נשואים, כיוון שגם הם בוודאי חוו לא מעט משברים וקשיים זוגיים.

© Fotolia

מהו הדבר החשוב ביותר שלמדתם על אהבה וזוגיות?


כאמור, המטרה של השאלות הללו הינה להשתמש בניסיון החיים הרב של הוריכם, כדי לשפר את חיי האהבה שלכם ולא לחזור על הטעויות שלהם. על מנת לעשות זאת כמו שצריך, באפשרותכם לשאול אותם מה הם היו רוצים שאתם תדעו על אהבה וזוגיות ולבקש מהם עצה בנושא (כמובן על סמך הניסיון האישי והחוויות שלהם). בהצלחה!

תגובות