טור אישי: "חששתי להיכנס לזוגיות כמו שאנשים מפחדים מאש". פוטוליה

טור אישי: "חששתי להיכנס לזוגיות כמו שאנשים מפחדים מאש"

"נפרדנו לאחר שלושה חודשים של זוגיות. בכנות, הרגשתי שסוף העולם הגיע. חוויתי את הצד המכוער של האהבה שכה פחדתי ממנו וקיוויתי שלעולם לא אפגוש. אז מבלי שום הכנה וניסיון, יצאתי בעל כורחי לקרב מול שברון הלב" • כתבתנו בטור אישי מרגש על הפרידה הראשונה שלה וכיצד היא הצליחה להתמודד איתה

בתור בת להורים גרושים, יצא לי לחוות לא פעם את הצדדים ה"מכוערים" של האהבה, מה שגרם לי לפקפק בקיומה וביכולת שלה להפוך בני אדם למאושרים באמת. הרי מה הטעם בלאהוב מישהו, אם האהבה היא זמנית והתוצאות שלה הרסניות?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בכל פעם שהייתי מתחילה לפתח רגשות לנער כלשהו והיינו מתקרבים אחד לשנייה -  מייד הייתי בונה "חומות הגנה" סביב הלב שלי, שמטרתן הייתה למנוע פגיעה בו, אך בפועל - הן גרמו לי להתרחק מאותו האדם שחיבבתי, ולפחד להיכנס לקשר זוגי. חששתי להיכנס למערכת יחסים כמו שאנשים פוחדים מאש. 

כל זה היה נכון, עד שפגשתי את מי שכיום הוא האקס שלי. התאהבנו אחד בשנייה ממבט ראשון ולאחר כחודש - הגדרנו את היחסים שלנו והפכנו לזוג. בעזרתו, הבנתי שמספיק למצוא את האדם הנכון בשביל שחומות ההגנה ירדו, וכשמוצאים, הן נעלמות כלא היו, מבלי שאפילו אשים לב. הזוגיות הזאת לימדה אותי עד כמה שאהבה יכולה למלא את הנפש, ולהפוך אותי למאושרת יותר ממה שחשבתי שאוכל להיות אי פעם. אך אל תטעו - במהלך רוב הזמן שהיינו ביחד, בכל זאת הייתי עסוקה בלחשוש שניפרד, במקום לחיות את הרגע וליהנות ממה שיש ומהאהבה שמקיפה אותי.

 

© צילום: adobe stock

בסופו של דבר, האירוע שחששתי ממנו יותר מכל קרה: נפרדנו לאחר שלושה חודשים של זוגיות. בכנות, הרגשתי שסוף העולם הגיע. חוויתי את הצד המכוער של האהבה שכה פחדתי ממנו וקיוויתי שלעולם לא אפגוש. אז מבלי שום הכנה וניסיון, יצאתי בעל כורחי לקרב מול שברון הלב, שלשמחתי נגמר בניצחון שלי ובהתגברות מוחלטת על האקס.                         

הכאב שחוויתי מעצם הפרידה היה עצום, אך הוא הראה לי את החוזק שטמון בי, ומעבר להכל - הוא הראה לי עד כמה שווה להיות במערכת יחסים ולאהוב את בן הזוג שלך, למרות החשש מפרידה, כי אהבה היא ההרגשה הנפלאה ביותר שניתן להרגיש. החלטתי שבמקום לפחד מלהיכנס שוב למערכת יחסים, אני אסיק מסקנות מהיחסים שלי עם האקס, ובעיקר אזכיר לעצמי שלהבא - כדאי שאדע ליהנות מהרגע ולא לחשוש מפרידה. 

© adobestock

היום אני מבינה שפרידות קורות, וסביר להניח שאעבור בחיי פרידות נוספות - וזה בסדר! אני כבר לא חוששת להיכנס למערכת יחסים, אני לוקחת בחשבון את הסיכון שהלב שלי עלול להישבר שוב והכי חשוב - אני יודעת שהסיכון לגמרי שווה את זה.

תגובות