ברוגז אף פעם: הציטוטים שיעזרו לכם לפייס את בני הזוג אחרי מריבה. Fotolia

ברוגז אף פעם: הציטוטים שיעזרו לכם לפייס את בני הזוג אחרי מריבה

רבתם לאחרונה עם בני הזוג? מתלבטים איך לפייס אותם? במיוחד עבורכם, אספנו מספר ציטוטים שיעזרו לכם לפייס את בני הזוג אחרי מריבה

להיות במערכת יחסים זה אמנם נחמד ומהנה אך לא תמיד פשוט. למרות זאת, זה טבעי שיהיו חילוקי דעות ומריבות כל עוד יודעים להתגבר עליהם ולהתמודד איתם בצורה נכונה. על מנת לחזק את מערכת היחסים גם לאחר המריבה, אספנו במיוחד בשבילכם מספר ציטוטים שיכולים לסייע ״להרגיע את הרוחות״ ולהביא כל משבר לסיומו. אז קחו דף ועט, רשמו לכם ציטוטים שלדעתכם יכולים להועיל ושלחו אותם לבני הזוג בעת הצורך. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

״אהבה לא צריכה להיות מושלמת, רק אמיתית״ (רון שושני)

כשנכנסים למערכת יחסים, צריך להבין שאהבה לא חייבת להיות מושלמת ושאם תחפשו כל הזמן מה לשנות או מה לשפר במערכת היחסים, זה לאו דווקא יגרום לה להפוך לטובה וחזקה יותר. לעומת זאת, אם תהיו אמיתיים זה עם זה, נאמנים אחד לשני וחברים טובים תופתעו לגלות שבדרך כזו או אחרת זו תהיה האהבה והזוגיות הטובה והמושלמת ביותר עבורכם.

״חברים מראים את אהבתם בעת צרה לא בעת שמחה״ (אוריפידס)

להיות אחד עם השני ברגעים השמחים והמהנים זה די פשוט, אך חשוב לזכור שהחברות האמיתית בין בני זוג נמדדת דווקא ברגעים הקשים. אם הצלחתם לעבור את המשברים, לתמוך ולהיות שם אחד בשביל השני מבלי להפסיק לאהוב - תדעו כי מצאתם את האהבה הנכונה.

"החברות האמיתית בין בני זוג נמדדת דווקא ברגעים הקשים"
החברות האמיתית בין בני זוג נמדדת דווקא ברגעים הקשים © צילום: AdobeStock

"אהבה היא לא כמה שעות, ימים, חודשים אנו ביחד, אלא כמה אנו אוהבים זה את זו בכל יום" 

זוגות רבים נוהגים לספור את משך תקופת הזמן בו הם יוצאים יחד ואפילו מקפידים לציין זאת על ידי מתנות וחגיגות. אך צריך להבין שאהבה אמיתית היא לא כמה זמן אתם מצליחים להישאר בזוגיות אחד עם השני, אלא כמה אתם אוהבים אחד את השני במשך כל הזמן הזה שאתם יחד.

"ובסופו של דבר, האהבה שאתה מקבל, שווה לאהבה שאתה נותן" (הביטלס)

אם אתם מתייחסים בצורה לא מכבדת ונעימה לאהובים שלכם, אל תתפלאו שתקבלו את אותו היחס בחזרה. אהבה בזוגיות צריכה לבוא משני הצדדים במידה שווה אבל אם אתם בעצמכם לא מסוגלים לעשות זאת אל תצפו שגם הצד השני ינהג כך.

אהבה אמיתית היא לא כמה זמן אתם מצליחים להישאר בזוגיות אחד עם השני © צילום: adobestock

"למצוא אהבה - זה ביד המקרה, אך לשמור עליה - זה מעשה אומנות" (ג'ון דאן)

אין ספק שלמצוא אהבה זה דבר קשה, אך למצוא אהבה ולהצליח לשמור עלייה זה כבר אתגר. בחיים, אין לדעת מניין תגיע האהבה אך כשהיא כבר מגיעה, גם אם יש קשיים – נסו כמה שיותר לשמור עלייה.

תגובות