בזוגיות? מתנות שתוכלו להזמין מעסקים של בני נוער. fotolia

בזוגיות? מתנות שתוכלו להזמין מעסקים של בני נוער

אם אתם נמצאים בזוגיות, כנראה שכבר הספקתם להבין שרכישת מתנות עבור בני הזוג היא פעולה שמלווה בהמון כאבי ראש. על מנת לחסוך מכם את ההתלבטויות האלו ועל הדרך לתמוך בעסקים צעירים, ערכנו עבורכם רשימת עסקים של בני נוער - שיספקו לכם בדיוק את מה שאתם צריכים

בעידן שלנו, אין ספק שהנוער שולט בעולם. ניתן לראות מאות צעירים שמגשימים את עצמם מגיל קטן ומתחילים את דרכם כזמרים, שחקנים, כוכבי רשת ואפילו כאנשי עסקים צעירים שרק חולמים לטרוף את העולם. לאחר שיטוט קצר באפליקציית האינסטגרם האהובה, גילינו לא מעט בני נוער שעל אף גילם הצעיר - הספיקו כבר להקים עסק מצליח. מעבר לפריטים המיוחדים שניתן לרכוש אצלם, תוכלו גם למצוא מגוון מתנות שוות לבני הזוג לכל מאורע. רכישה נעימה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. @almasleggings

אם בני הזוג שלכם אוהבים להתאמן, מבלים שעות בחדר הכושר או סתם מכורים לקניית בגדי ספורט - העמוד הבא הוא בדיוק בשבילכם. עלמא (17) היא בעלת עסק אשר מוכר טייצים מחטבים ללא תפר, גומיות כוח, גוזיות ושורטים במגוון צבעים משגעים וייחודיים. בעמוד האינסטגרם שלה תוכלו לראות שלל דוגמאות, למצוא תשובות לשאלות וכמובן המלצות של לקוחות. אז אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת וספורטיבית לבת הזוג - זה ללא ספק המקום המושלם עבורכם. 

  1. @yaelsjewelry

בעמוד הבא תוכלו למצוא מגוון תכשיטים יפהפיים במחירים הכי משתלמים והוגנים. במהלך תקופת הקורונה, יעל (18) החליטה להקים עסק שבו ניתן למצוא מגוון שרשראות כסף 925, טבעות, צמידים, עגילים ושעונים לגברים ונשים במחירים הכי טובים. מעבר למחיר המשתלם, לאיכות ולתכשיטים הטרנדים והאופנתיים, תוכלו למצוא בעמוד מגוון מבצעים, תשובות לשאלות נפוצות וכמובן תמונות של לקוחות מרוצים. אז אם החלטתם לפנק את בני הזוג בתכשיט מיוחד ויפה - זה בדיוק המקום לעשות את זה. 

  1. @millionbaloons

עדי (19) היא בעלת עסק לעיצוב בלונים ומארזים יפהפיים שלגמרי יכולים לשמש כמתנה המושלמת לבני הזוג. בעמוד האינסטגרם שלה תוכלו למצוא אינספור דוגמאות לעיצובים מיוחדים, מארזים מרגשים וטעימים ואפילו זרי פרחים. אז אם יום השנה שלכם הגיע, יש לאהוב/ת ליבכם יום הולדת או שסתם בא לכם לפנק את בני הזוג - כנסו לעמוד הבא, בחרו את העיצוב המועדף עליכם ואין ספק שתהיה לכם מתנה נפלאה. 

  1. @talgindi_swimwear

עונת הקיץ בשיאה ואין מתנה יותר שימושית מאשר בגד ים אופנתי לימים החמים. בעמוד האינסטגרם של טל (18) תוכלו למצוא מגוון בגדי ים מושלמים לנשים וגברים, חגורות, כובעים ואפילו סטים זוגיים. קולקציה צבעונית ומיוחדת כזו לא כדאי לפספס, במיוחד כשמדובר במתנה שיכולה להיות מאוד שימושית עבור בני זוגכם. 

  1. @ors_cakes

אין חגיגה בלי עוגה, ואין ספק שזו מתנה סופר שווה וטעימה! אור (16) הוא אמנם הצעיר ברשימה אבל אין ספק שיש בו כמות כישרון גדולה. הוא בעל עסק של עוגות ומתוקים שמתאימים לכל אירוע. בעמוד שלו תוכלו למצוא מגוון עוגות משגעות, מארזים מתוקים, קאפקייקס טעימים ועוד שלל קינוחים מיוחדים ויפים. אז אם אתם מחפשים הפתעה מתוקה, כנראה שמצאתם את התשובה. 

תגובות