בלי בעיה: כך תזכרו תאריכים חשובים הקשורים לזוגיות שלכם. shutterstock

בלי בעיה: כך תזכרו תאריכים חשובים הקשורים לזוגיות שלכם

מתקשים לזכור תאריכים חשובים בזוגיות? חוששים לפגוע בבני הזוג? אין מה לדאוג! בדיוק בשביל מקרים כאלו אספנו מספר שיטות בעזרתם תוכלו לייעל ולשפר את הזיכרון שלכם מבלי שום בעיה, ועל הדרך גם לתחזק זוגיות מוצלחת ובריאה

  1. יום הולדת, יום השנה, הפעם הראשונה שנפגשתם, תאריך הדייט הראשון, הנשיקה הראשונה... לא חסרים תאריכים חשובים לזכור כשנמצאים במערכת יחסים. ולעיתים, מה לעשות, קשה לזכור את כולם. בני הזוג מציקים לכם לגבי התאריכים? או אולי- אתם מרגישים רע שאתם לא זוכרים תאריכים חשובים? אל דאגה, במיוחד עבורכם אספנו את כל הטיפים שיעזרו לכם לזכור כל תאריך.
  2. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  3. דיקלום

    לפעמים הדרך הטובה ביותר לזכור תאריך מסוים או בכלל פרט כלשהו, היא לומר אותו בקול מספר פעמים. לכן, כתבו לעצמכם את אותו תאריך חשוב על דף, דקלמו אותו וחזרו אחריו בקול שוב ושוב. לאחר כמה פעמים, תופתעו לגלות כמה שזה עוזר, כי התאריך ״יחקק״ לכם בזיכרון והבעיה תיפתר.

    כתיבה

    אם אתם אנשים ויזואליים יותר, סביר להניח שהטכניקה הבאה נועדה בשבילכם. בדומה לדרך הקודמת, גם הפעם תצטרכו לחזור על התאריך שוב ושוב, אך הפעם תעשו זאת דרך כתיבה. ברגע שתכתבו פיזית על דף את התאריך מספר פעמים, תוכלו לשים לב שבסופו של דבר, המוח שלכם יקלוט את הכתוב ויזכור אותו ממש כמו תמונה שצולמה מבלי שום בעיה.

  4. © Fotolia

    שיר

    אי פעם עצרתם ותהיתם לעצמכם איך אתם מצליחים לזכור מילים לשירים שלמים אך פסקה או תאריך מסוים לא? התשובה לכך היא שלשיר יש מנגינה ומבנה ברור. אנו תמיד נשיר שיר באותה צורה, וככה למעשה יותר קל לנו לזכור אותו- כי הוא מסודר לנו ממש כמו תבנית. לכן, אם יש לכם תאריך חשוב שתרצו לזכור, חברו לו לחן קליט, הפכו אותו לשיר ושימו לב לשיפור שחל בזיכרונכם.

    קישוריות 

    לפעמים, ברגע שאנחנו מסדרים לנו בראש דברים בהיגיון, הרבה יותר קל לנו לזכור אותם. לכן, על מנת לזכור את אותו תאריך, חפשו לכם איזשהו קשר מסוים, לדוגמה: סדר מספרים עולה, כפולות, גילאים של קרובים וכדומה... ברגע שתיצרו לכם מעין קשר בין המספרים, תוכלו לזכור ללא בעיה כל מועד ותאריך.

  5. © צילום: Fotolia

    לוח שנה

  6. אם אתם חוששים שלמרות כל השיטות הללו, עדיין לא תצליחו לזכור את התאריכים הבאים - תשמחו לגלות כי הדרך הבאה היא הפתרון המושלם עבורכם! לא מעט אנשים נוהגים לכתוב תאריכים חשובים של מועדים, חגים או אירועים ביומן, לוח שנה או אפילו בנייד שלהם. זו ללא ספק דרך פשוטה, נוחה ויעילה שיכולה להתאים לכולם.

    בהצלחה!

תגובות