אתם קבעתם: כך תתחילו עם הקראש שלכם כמו שצריך. shutterstock

אתם קבעתם: כך תתחילו עם הקראש שלכם כמו שצריך

לכבוד ראש השנה, החלטנו לערוך כתבה שתעזור לכם לעבור בקלות את ההתחלה החדשה הכי מלחיצה: שיחה ראשונה עם הקראש שלכם. אז כנסו לכתבה הבאה וגלו בדיוק מה עליכם לעשות כשאתם מתחילים עם אהוב או אהובתכם

לפני כשבועיים, ערכנו סקר במטרה לבדוק מה אתם - בני ובנות הנוער, מגדירים כדרכים לגיטימיות להתחיל עם הקראש. אז באווירת ראש השנה, שמסמל התחלות חדשות ומרגשות, אספנו את תוצאות הסקר ולפיהם הרכבנו רשימת טיפים שיסייעו לכם להתחיל עם הקראש כמו שצריך. מוכנים? תתחילו לקרוא!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תתנהגו בטבעיות

על פי תוצאות הסקר, 64% מהמשתתפים סבורים שבהחלט לא מומלץ להשתמש במשפטי פתיחה כדי להתחיל את השיחה - ולא סתם: ככל הנראה, אהוב או אהובתכם יעריכו אתכם יותר אם תתנהגו בטבעיות ותשוחחו איתם בצורה שהכי מאפיינת אתכם וגורמת לכם להרגיש בנוח. משפטי פתיחה עלולים ליצור מצבים מביכים או אף אי נוחות אצל הצד השני, ולכן כדאי לחשוב פעמיים לפני שמשתמשים בשאלה או משפט שנראים לכם מצחיקים. 

רק אתם יודעים מה טוב בשבילכם

בכל שאלה שהייתה קשורה לנושאי שיחה רלוונטיים (תוכניות לעתיד ומצב מצחיק שנקלעתם אליו לאחרונה) - הדעות היו חצויות. התוצאות הללו מוכיחות שאתם, ורק אתם, יכולים לקבוע מתי מדובר בנושא שיחה לגיטימי ומעניין ומתי לא. תנסו להביע את עצמכם בצורה המיטבית ובו זמנית - להתחשב בנושאים שאתם יודעים שמעניינים את הקראש שלכם, וכך תצליחו לפתח שיחה פורה וזורמת. 

© adobestock

שתיקה מביכה? יש לכך פיתרון

65% מהמצביעים קבעו שדיון בנושא אקטואלי כלשהו, הוא לגמרי דבר שניתן לשלב בשיחה עם הקראש. כך, תוכלו גם למנוע מצבים של שתיקה מביכה וגם להכיר לעומק את השקפות העולם של אהוב או אהובתכם. כמובן שלא מומלץ לבחור בנושא מאוד רגיש או שנוי במחלוקת ולהקפיד על דיון מכבד, פתוח וסובלני. 

אל תהיו "דביקים"

כאשר המצביעים נשאלו אם הקדשת שיר או מתנה לבני הזוג מהווה מחווה לגיטימית, כ-70% קבעו שממש לא מדובר בפעולה שכדאי לנקוט בה. מלבד התחושה שהם "חייבים לכם" משהו בעקבות המתנה, עלול להיווצר מצב מביך שבו שניכם לא יודעים כיצד לפעול ולהגיב. לכן, כאמור - תתנהגו בטבעיות, תחמיאו להם, תשוחחו על נושאים מעניינים - אבל אל תהיו דביקים. 

© צילום: fotolia

תבואו עם ראש פתוח

לפי תוצאות השאלון, כ-60% מהמשתתפים סבורים שאין צורך להיות כנים לגבי הרגשות שלכם כבר מההתחלה, וכן לתת הזדמנות לידידות מופלאה. אינכם יכולים לדעת בוודאות אם אכן יהיה חיבור רגשי ביניכם ולכן חשוב לא לפסול מההתחלה את האפשרות שתשארו רק ידידים טובים. בהצלחה!

תגובות