עשו ואל תעשו: כשלבני הזוג יש בסטי מהמין השני. Fotolia

עשו ואל תעשו: כשלבני הזוג יש בסטי מהמין השני

נמצאים בזוגיות? לאהוב או אהובתכם יש בסטי מהמין השני? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את כל הטיפים שיסייעו לכם להתמודד עם הסיטואציה המורכבת הזו

אלה מכם שנמצאים בזוגיות בוודאי נאלצו להתמודד עם הבעיה הבאה: לבן הזוג שלכם יש בסטי מהמין השני ואתם לא יודעים איך אתם אמורים להתנהל במקרה כזה, ויותר מזה - איך לצפות מבן או בת זוגכם להתנהל במקרה כזה? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עשו:

תסמכו על בני הזוג שלכם

מערכת היחסים שלכם צריכה להתבסס על אמון הדדי. אתם אמורים לסמוך על בן או בת הזוג שלכם בכך שישארו נאמנים אליכם בכל מצב, ולזכור שהם בחרו להיות בזוגיות איתכם ולא עם הבסטי שלהם מסיבה מסוימת - כך שאתם לא צריכים להרגיש מאוימים.

תערכו שיחה כנה

במידה ואתם מרגישים שאתם לא מצליחים לסמוך עליהם, ייתכן שקיים קרע מסוים ביחסים שלכם. תנסו לערוך שיחה כנה אחד עם השנייה ולהבין מה מקור הבעיה ולפתור אותה. האמונה שלכם, האחד בשני או בשנייה, לא אמורה להיות תלויה במערכות היחסים עם החברים הכי טובים שלכם.

© Fotolia

תתחברו לבסטי שלהם

תנסו לא לשלול את האפשרות הזאת מראש וכן לנסות להתחבר אליהם. כך, אתם פחות תקנאו ביחסים שלהם עם בני הזוג שלכם ותוכלו אפילו "לפקח עליהם". במידה ותתקרבו מספיק, אתם גם תוכלו לקבוע פגישות של שלושתכם יחד (אתם, בן או בת הזוג והבסטי שלהם), ובדרך זו תוכלו לבחון את הכימיה בניהם ולהבין שבאמת אין לכם ממה לדאוג.

אל תעשו:

אל תגבילו את בני הזוג שלכם

אל תנסו לקבוע חוקים כמו "אתה לא יכול להיפגש עם הבסטי שלך", או "אסור לך להיפגש עם בנים". דברים כאלו ירחיקו בין בני זוגכם לבין החברים שלהם, מה שיגרום בסופו של דבר לכעס ואשמה שיצטברו ביחסים שלכם. זוגיות היא לא בית סוהר, וכל עוד אתם נשארים נאמנים אחד לשנייה - אתם לא צריכים לקבוע חוקים וכללים שיגבילו אתכם וימנעו מכם הנאה וחיי חברה, גם אם הם כוללים בני נוער משני המינים. 

© צילום: Fotolia

אל תשנאו את הבסטי של בני זוגכם רק בגלל הקרבה ביניהם

אם אתם לא תאהבו את הבסטי שלהם, זה לא מה שיגרום להם להתרחק ובטח שלא מה שיגרום לכם לסמוך על בני הזוג שלכם, שבוודאי מצפים מכם לשמור על יחסים טובים עם הבסטי שלהם. אם תשנאו אותם ללא סיבה, אהוב או אהובתכם ירגישו שהם צריכים לבחור צד, מה שיכביד מאוד על מערכת היחסים שלכם.

תגובות