במערכת יחסים? כך תכתבו שיר לבני הזוג. Fotolia

במערכת יחסים? כך תכתבו שיר לבני הזוג

לא יודעים איך להביע את האהבה שלכם כלפיי בני הזוג שלכם? כתיבת שיר יכולה להיות פיתרון מעולה לנושא! בכתבה הבאה אספנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לכתוב שיר אהבה לבני הזוג שלכם

לעיתים קשה לנו להביע את הרגשות שלנו, וזה לגיטימי, אבל כשזה מגיע לרגשות כלפיי האנשים האהובים עלינו, זה חשוב שנסביר להם כיצד אנחנו מרגישים. לכן, כתיבת שיר היא הפתרון המצויין על מנת להביע את הרגשות הללו. רוצים לכתוב שיר לאהובים שלכם אבל לא יודעים כיצד? הגעתם למקום הנכון!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תחילה, חפשו מקור השראה

כל שיר צריך להתחיל מנקודה כלשהי, והנקודה הזו היא השראה. איך למצוא השראה? זה לא כזה מסובך כמו שזה נשמע. קחו דף וכתבו עליו זכרונות טובים שיש לכם מבני הזוג. זה יכול להיות הדייט הראשון שלכם, איך הכרתם, חוויה טובה שהייתה לכם עם בני הזוג - כל מה שמעלה לכם חיוך על הפנים בשנייה שאתם קוראים אותו. כעת, יהיה לכם יותר קל לבחור במה להתמקד וממה לשאוב השראה.

תתמקדו בסיפור, לא ברגשות

שיר שמדבר רק על כמה אתם אוהבים את בני הזוג שלכם ישאיר את המאזינים שלכם משועממים, וגם תוהים מדוע. נסו לחשוב על סיפור שממחיש את האהבה שלכם כלפיי בני הזוג, כזה שאפשר להסיק ממנו מה אתם מרגישים גם אם לא תאמרו זאת מפורשות. כך, יהיה בשיר הרבה יותר עניין ועומק, ותוכלו לגעת ביותר אנשים (ובעיקר בבני הזוג שלכם).

© shutterstock

תתחילו לכתוב בלי לשפוט

הטיפ הכי טוב שאתם יכולים לקבל הוא פשוט להתחיל לכתוב. תכתבו מהלב ואל תחשבו יותר מידי על חריזה, מילים שלא נשמעות לכם טוב וכו' - כי בזה תטפלו מאוחר יותר, כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה הוא לכתוב כל מה שיש לכם על הלב.

תחלקו את השיר לבתים

אחרי שכתבתם מה שיש לכם על הלב, החלק הבא הוא לחלק את השיר לפי מבנה מסודר. אתם יכולים ללכת על המבנה הפשוט של בית - פזמון - בית, או כל מבנה אחר שקורץ לכם. תנסו לדאוג שתחילת הסיפור עליו דיברנו בטיפים הקודמים, יהיה בבית הראשון בתחילת השיר ואילו סוף הסיפור יהיה בהתאם- בסופו, בסדר כרונולוגי של האירועים. 

© Fotolia

עבדו על תיקונים 

בחלק הנוכחי, אנו מציעים לכם לשבת על המילים והמבנה של השיר ולנסות לתקן את מה שלא בא לכם טוב בעין. נסו למצוא מילים נרדפות למילים שלא מתחרזות לכם, או מילים באורך שונה במידה ויש כאלו שקצרות / ארוכות מידי עבורכן. ובגדול- פשטו את השיר, אל תנסו לכתוב מילים גבוהות מידי או להכניס יותר מידי מטאפורות. נסו לעשות הכל פשוט וקולע.

למתקדמים - חברו לחן

בורכתם ובנוסף להכל יש לכם גם חוש קצב? מעולה! כעת נסו לחבר לחן מתאים לשיר. אם אתם יודעים לנגן וודאי תצלחו את המשימה בקלות. ואם לא? אתם בקלות יכולים להתאים את מילות השיר ללחנים של שירים שכבר קיימים (כמובן במידה ואתם לא מתכננים להפיץ את השיר אלא רק לנגן אותו לבני הזוג שלכם).

© shutterstock

קראו / השמיעו לבני הזוג

סיימתם לכתוב את השיר וכעת כל מה שנשאר הוא להקריא או לנגן אותו לבני הזוג שלכם. בחרו מקום שקט, קחו איתכם את הגיטרה וכמה נרות וספרו להם בדרך ייחודית זו כמה אתם אוהבים אותם.

בהצלחה!

תגובות