מכל הלב: רשימת המחוות הרומנטיות שבני זוג של סלבס עשו עבורם. shutterstock

מכל הלב: רשימת המחוות הרומנטיות שבני זוג של סלבס עשו עבורם

לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו קמנו במוד רומנטי במיוחד ולכן החלטנו לאסוף את רשימת המחוות הכי רומנטיות שהסלבס עשו עבור בני זוגם. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טניה לאורן וקווין מיקומן

הדוגמנית וחברת הלהקה המצליחה ״פורמולה״, טניה לאורן ובן זוגה קווין מיקומן, נמצאים בזוגיות מקסימה ופוטגנית במיוחד כבר למעלה משנתיים. לכבוד יום הולדתו האחרון של קווין, החליטה טניה להפתיע אותו ואירגנה לו יום מושלם שכלל: סוויטה זוגית מדהימה, בריכה, שוקולדים טעימים ואם זה לא מספיק, גם שרשרת יפהפייה של מצפן במתנה. אין ספק שמדובר במחווה סופר רומנטית ומושקעת. אין עלייך טניה!

מני ממטרה ופרלה דנוך 

על כוכב הילדים האהוב מני ממטרה, וודאי שמעתם. במהלך אחת מהופעותיו, אירגן מני לקומיקאית המצחיקה פרלה חנוך, אשר משחקת יחד איתו בהצגה ובת זוגו מספר שנים, הפתעה מרגשת במיוחד. עם סיום המופע ומול קהל שלם, ירד מני על הברכיים ושלף טבעת נישואים מדהימה. ההצעה הרומנטית והמרגשת הזו לגמרי מצדיקה מקום ברשימה וכמובן שפרלה ממש לא סירבה. מזל טוב!

אד שירן ושרי סיבורן

חושבים שרק בארץ הסלבס מפנקים את האהובים שלהם במחוות רומנטיות? תחשבו שוב. הזמר הבינלאומי אד שירן בסך הכל עשה מחווה קטנה ופשוטה לאשתו מבלי לחשוב עד כמה רומנטי וחמוד הוא יצא. שרי, אשתו המקסימה שברה בטעות את נעל העקב שעל רגלה ומבלי לחשוב יותר מדי, שירן מיד פשט את נעליו, נתן לה אותם ונשאר ללכת יחף. לא יודעים מה איתכם, אבל אותנו זה לגמרי כבש...

 

ניק ג׳ונאס ופריאנקה צ׳ופרה 

הזמר המוכשר ניק ג׳ונאס והשחקנית המצליחה פריאנקה צ׳ופרה נשואים זה לזה כבר שנתיים. אך האם אתם שמעתם על תהליך הצעת הנישואים של השניים?
ניק רצה להפתיע את פריאנקה ולהביא לה את טבעת האירוסין היפה ביותר שיש, לכן החליט לסגור סניף שלם של רשת ״טיפאני״ רק על מנת להשיג את הטבעת המושלם לאהובתו היפה. מחווה רומנטית וכל הכבוד על האכפתיות והמחשבה. 

טיילור מלכוב ולירן דנינו

את הדוגמנית המצליחה טיילור מלכוב והזמר המוכשר לירן דנינו - אין אחד שלא מכיר. השניים מנהלים זוגיות מדהימה כבר מספר חודשים וממש לפני כמה ימים, לירן החליט להפתיע את טיילור ולשמח אותה עם גור כלבים מתוק במיוחד בשם אוליבר. השניים מגדלים אותו יחד ואפילו פתחו לו חשבון אינסטגרם חדש, שכבר הספיק לכבוש את הרשת ולצבור אלפי עוקבים. אנחנו כבר התאהבנו בגור הקטן והאמת שמתנה יותר רומנטית מזו - אין. 

© צילום מאינסטגרם
תגובות