בזמן החגים: סוגי הזוגות הנפוצים ביותר. צילום: Fotolia

בזמן החגים: סוגי הזוגות הנפוצים ביותר

לכבוד חג החנוכה ההולך ומתקרב, ערכנו עבורכם רשימת סוגי זוגות שניתן לזהות במהלך כל החגים. אז האם אתם המכחישים - או אולי דווקא ה"אובר" משפחתיים?

כל זוג בוחר לחגוג את החגים בדרך אחרת, ולכן - הכנו עבורכם את הכתבה הבאה: אספנו חמישה סוגי זוגות שניתן למצוא במהלך כל החגים, כך שכל אחד ואחת מכם יוכל לשייך את עצמו לסוג מסוים. מוכנים? צאו לדרך!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי: 

המכחישים

הזוגות שאף פעם לא מציינים את החגים ולמעשה מכחישים כל קשר אליהם. הם בהחלט מודעים לקיומו של החג ואף באילו תאריכים הוא מתקיים, אך מעולם לא עלה בדעתם לחגוג אותו יחדיו או לציין אותו בדרך מיוחדת. כמובן שכל אחד רשאי להאמין במה שהוא רוצה, אבל היי - למה לבזבז הזדמנות נפלאה לדייט?

ה"אובר" משפחתיים

מדובר בזוגות שבכל חג יוזמים מפגש משפחות או קובעים שבכל פעם הם יתארחו אצל משפחה אחרת. הם נהנים מעצם הבילוי המשותף עם האנשים הכי קרובים אליהם, ועושים הכל על מנת להתקרב לבני המשפחה אחד של השנייה או השני. בסופו של דבר, מדובר בחבילה מנצחת: גם מפגש עם בני הזוג וגם ארוחה משפחתית.

© צילום: adobestock

הרומנטיים

עבור הזוגות הללו, כל חג הוא הזדמנות לדייט רומנטי, הענקת מתנות מושקעות ופשוט המון מחוות מרגשות - גם אם הן לא בהכרח קשורות לחג עצמו. כנראה שבחג החנוכה הקרוב, למשל, תראו אותם יוצאים להליכה על חוף הים או נפגשים לסרט רומנטי בבית של אחד מהם. פייר - אנחנו לגמרי מקנאים.  

המבולבלים

הזוגות שבקושי מצליחים לזכור את ימי ההולדת אחד של השנייה - ובטח שלא את התאריכים המדויקים של החגים. ייתכן שהם מעוניינים לחגוג בדרך רומנטית, אך אין סיכוי שהם יזכרו מתי בדיוק מתחיל ונגמר החג, כך שכנראה הם יעדיפו דייטים ספונטניים ללא קשר לחג או מועד כלשהו.

© Fotolia

המתעמקים

מדובר בזוגות שמקפידים לחגוג את כל החגים על פי המסורת ולהעמיק במשמעות החג. ככל הנראה, הם נוהגים לציין את החג גם על ידי שיחות עמוקות וחשיבה משותפת על דרכים שבהן ניתן לשפר את הקשר ביניהם. אך אל תטעו - אין זה אומר שהם לא יודעים לכייף ולהנות כשצריך, אלא רק שהם אנשים עמוקים וחווים הנאה ממציאת משמעות לדברים שקורים להם בחיים.

תגובות