אהבה מפורסמת: ארי מרזוק חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכב הרשת. צילום פרטי

אהבה מפורסמת: ארי מרזוק חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכב הרשת

בעידן של היום, רובנו נוהגים לפרסם את הזוגיות שלנו ברחבי הרשתות החברתיות מול כולם. לרוב מדובר בחברים קרובים שרואים זאת, אך כשמדובר בזוגיות הכוללת כוכב רשת מוכר, זה כבר לא אותו דבר... בסדרת הכתבות שלנו ״אהבה מפורסמת״, נציג כל פעם זוגיות עם כוכב אחר. הפעם: ארי מרזוק בן הזוג של כוכב הרשת המצליח אלכס קורוטייב, משתף אותנו כיצד זה לצאת עם מישהו מוכר, על התגובות שקיבלו ומספר על הכניסה לעולם הבידור.

אם יצא לכם להעביר מעט מהזמן הפנוי שלכם באפליקצייה "טיקטוק", סביר להניח שאתם מכירים את כוכב הרשת המצליח אלכס קורטוייב (19) אשר מנהל חשבון טיקטוק משגשג עם למעלה מ-165,000 עוקבים. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לצד ההצלחה הגדולה, קורטייב מנהל זוגיות עם ארי מרזוק (22) כבר למעלה משלוש שנים. במהלך היום, ארי עובד כמתכנת בחברת הייטק ובלילות הוא יוצר תוכן גיימינג לערוץ היוטיוב שלו״MaccariTA״. על אף שהכירו דרך ידידה משותפת כשארי היה אנונימי לגמרי, כיום לאחר כמה שנים יחד, ארי עצמו נכנס לעולם הבידור בעקבות אלכס וצבר למעלה מ-100,000 רשומים ביוטיוב. בראיון שערכנו עם ארי, גילינו בחור ובן זוג מדהים ששיתף אותנו ביתרונות ובחסרונות בזוגיות מוכרת, חשף בפנינו את הסוד לשמירה על זוגיות מוצלחת והראה לנו כיצד להתמודד עם תגובות רעות. 

ספר לנו איך זה להיות בזוגיות עם מישהו מוכר ובמה זה שונה מזוגיות ״רגילה״?

״בעיניי אין שוני כזה גדול מכל זוגיות אחרת. אך, אחד הדברים היותר בולטים בזוגיות שכזו הוא המעורבות של התקשורת ושל האנשים בה. בעצם כל ויכוח קטן שיוצא החוצה, הופך לסיפור גדול. לפעמים חסרה הפרטיות, אבל זה לא אומר שלזוגיות כזו אין יתרונות״.

האם נתקלת בסיטואציה בה התייחסו אליך רק כ״בן הזוג של״? 

"כשהגעתי למפגשי המעריצים הראשונים של אלכס, כולם התייחסו אלי בתור 'הבן זוג של אלכס'.האמת, זה לא ממש הפריע לי מפני שהבנתי שככה הם מכירים אותי ואין בזה שום דבר רע״. 

© צילום פרטי

האם נתקלתם בתגובות רעות על הזוגיות שלכם? כיצד מתמודדים עם כך?

״נתקלנו בלא מעט תגובות רעות במהלך התקופה הארוכה הזו. עם זאת, דבר אחד היה לי מאוד ברור: ככל שיותר אנשים מכירים אותך, כך יעלה גם מספר האנשים שפחות יחבב ואותך ולכן חשוב להתרכז תמיד בטוב ופחות להתעסק ברע".

האם קרה שדעות/תגובות של אחרים השפיעו על מערכת היחסים ביניכם?

״לא זכור לי מקר הספציפי אבל האמת, עוד לפני שאלכס יצא מהארון בפומבי, הסברתי לו שאנחנו צריכים לצפות שיהיה לאנשים תגובות וביקורות על כך וכדאי שנזכור שהזוגיות שלנו היא בסופו של דבר בנינו לבין עצמנו ולכן אין מה להתייחס לזה״.

© צילום פרטי

מהם לדעתך היתרונות של זוגיות עם אדם מוכר על פני זוגיות שבה שני הצדדים לא מוכרים?

״אחד היתרונות הבולטים שאני יכול למנותב זוגיות שכזו, הוא הכניסה ״הקלה״ לעולם הבידור. עולם הבידור יכול להיות לא פשוט וזו חוויה אחרת כאשר יש מישהו שמכוון אותך ויודע לענות על שאלות בנושא. בנוסף, כיום אני יכול להגיד בלב שלם שהזוגיות עם אלכס עזרה לי מאוד עם הביטחון העצמי שלי וזה דבר שלאו דווקא היה קורה עם מישהו אחר״.

האם החשיפה ״לעולם הבידור״ גרמה לך לרצות להיכנס לעולם הזה גם? 

״לעיתים כן ולעיתים דווקא פחות כי רואים בבירור גם את החסרונות. אבל בסופו שלדבר, אני יכול לומר שבזכות אלכס נכנסתי לעולם הזה, פתחתי ערוץ יוטיוב משלי והפכתי לאחד הערוצים המצליחים בארץ״. 

© צילום פרטי

כיצד משלבים בין הזוגיות לעבודה וצילומים?

״בדיוק כפי שמשלבים בין כל זוגיות וכל עבודה אחרת. יש את הביחד ויש את הלבד. הסוד הוא הבנה וכבוד הדדי״. 

אם היית יכול, היית משנה משהו בזוגיות ביניכם?

״במידה והיה משהו שהפריע לנו, דיברנו על זה ושינינו את זה יחד. אבל בסך הכל מאוד טוב לנו זה עם זה״. 

טיקטוק
טיקטוק © צילום פרטי

לסיום, אילו טיפים יש לך לשמירה על זוגיות טובה ומוצלחת?

״חפשו את האדם הנכון עבורכם. כשתמצאו אותו, לא תצטרכו טיפים. בנוסף, זכרו כי גם אם הוא עדיין לא הגיע, אסור לאבד תקווה. במידה ואתם רוצים להתייעץ איתי על דברים נוספים, כתבו לי באינסטגרם (ari.marzuk@) ואני אעזור בשמחה״.

 

תגובות