שווה צפייה: ערוצי היוטיוב שכל הזוגות חייבים להכיר. adobestock

שווה צפייה: ערוצי היוטיוב שכל הזוגות חייבים להכיר

לזוגות שבניכם המשוטטים ברחבי היוטיוב בחוסר מעש- מצאנו את הערוצים שכדאי שתצפו בהם!

במידה ואתם ובני זוגכם מחפשים בילוי חדש- צפייה בערוצי יוטיוב הינה הפיתרון המושלם לכך. לצורך הכתבה הבאה מצאנו עבורכם ערוצים שכדאי שתצפו בהם יחד עם אהובכם אם אתם מעוניינים להבין כיצד מתנהלת זוגיות בגילאים הבוגרים יותר, כיצד לשמור על כושר יחד עם בני זוגכם ועוד.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 

"LIRON & AMIR"

ערוץ הוולוגים " LIRON & AMIR" מתעד את חייהם של בני הזוג לירון ואמיר יחד עם בתם תמר וכלבתם פרדי. הערוץ נותן לצופים הצצה לתוך חייהם, כמעט ללא פילטרים, ומראה לנו שגם אנשים מוכרים שמצליחים ברשתות החברתיות, בסופו של היום מתמודדים עם הקשיים היום- יומיים שכולנו חווים.

"Jai.Life"

הערוץ שייך לקאי ולג'י וואן, הלא הם זוג צעיר שלמד יחד באמריקה בזמן התיכון והחליט, עם סיום הלימודים, לבצע עלייה לארץ ישראל. בערוץ הם מבצעים אתגרים ומראים לצופים את החיים המיוחדים שלהם, הכוללים מגוון תרבויות. הערוץ יכול ללמד אתכם שאין דבר העומד בפני האהבה- אפילו לא האוקיינוס.

© AdobeStock

"אירה דולפין Ira dolphin"

הערוץ, אשר שייכת למאמנת הכושר הידועה אירה דולפין, מכיל עשרות סרטוני הדרכה לחיטוב הגוף. רבים מהסרטונים הללו הינם סרטונים זוגיים, שתוכלו לבצע יחד עם בני הזוג שלכם ובדרך זו לשמור על כושר אחד בזכות השני/ה.

"YNG TV"

הערוץ הידוע, מוכר בזכות הסרטונים שלו בהם מועברים תכנים רבים לגביי אהבה, שברון לב, פרידה, זוגיות וכן גם מיניות- וכל זאת בהתאמה לקהל הצופים, הנמצאים רובם בגיל העשרה.

© fotolia

"Ashley Waxman Bakshi"

כשאנחנו נמצאים בתוך זוגיות, חשוב שנלמד להכיר ולאהוב את עצמינו בצורה הטובה ביותר ולדאוג לטיפוח העצמי שלנו, במקום לטיפוח מערכת היחסים בלבד. הרי אחרי הכל, גם בתוך מערכת יחסים כל אחד מבני הזוג הוא אינדיבידואל ואם כך, רצוי שישקיע בדברים שגורמים לו לחוש אושר, ולא להתרכז רק בזוגיות בה הוא נמצא. בערוץ מועברים תכנים על ידי אשלי וקסמן בקשי, בנוגע לטיפוח עור הפנים, איפור, סקירת מוצרים וכו'.

תגובות