לקראת ט"ו בשבט: כך תגרמו לאהבה ביניכם לצמוח. Fotolia

לקראת ט"ו בשבט: כך תגרמו לאהבה ביניכם לצמוח

אלה מכם שנמצאים בזוגיות במשך שנה או יותר, בוודאי מתמודדים עם קשיים רבים שזוגות חדשים לא נתקלים בהם. אחד מהם הוא כמובן שעמום ואף שחיקה של מערכת היחסים, ובדיוק בשביל זה – ערכנו עבורכם רשימת טיפים שיצמיחו מחדש את האהבה ביניכם

ככל הנראה, משבר הקורונה גרם לחלק מהזוגות שביניכם להרגיש שהקשר שלכם מתחיל "לנבול" – אך כמובן שאתם לא מוותרים, וכעת מחפשים דרכים שבאמצעותן תוכלו "להצמיח" מחדש את האהבה ביניכם. בכתבה הבאה, תמצאו את כל הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תאפשרו לעצמכם להתגעגע זה לזו 

זוגות רבים, במיוחד אלו שנמצאים כבר זמן רב ביחד, נוטים לבלות יחדיו כמעט בכל יום מתוך מחשבה שזה יחזק את הזוגיות שלהם. כמובן שאם הדבר אכן עובד עבורכם – זה מבורך, אך ייתכן שחלקכם מרגישים שהם מאלצים את עצמם לבלות או לשוחח עם בני זוגם. במקרה הזה, מומלץ לשוחח עם בני הזוג ואף לשקול לא להפגש כמה ימים וכך – הגעגוע ביניכם יתעצם ולבסוף, כנראה שממש לא תרגישו שהפגישה ביניכם היא מאולצת.

© צילום: Shutterstock

אל תהססו להפתיע 

החל משיחת טלפון בבוקר ועד משלוח בהפתעה – קיימות המון דרכים לא שגרתיות שבהן תוכלו להפתיע את בני ובנות זוגכם. כך, תוסיפו עניין ו"חריפות" לזוגיות שלכם ותשברו את השגרה שאתם רגילים אליה. תחשבו מחוץ לקופסה ותפעילו את הרומנטיקה שלכם, וצאו לדרך! 

תתנסו בחוויות חדשות 

בעקבות הגבלות הקורונה, אינכם יכולים לגוון בדייטים ולצאת למקומות חדשים, אולם – אם רוצים, תמיד אפשר לחשוב על פתרונות נפלאים. תערכו ביחד שופינג אונליין, תצאו לאימון משותף, תרשמו להרצאה דיגיטלית ועוד דברים רבים נוספים שמעולם לא חוויתם לפני כן. לפני שאתם מתכננים, חשוב שתקראו את ההנחיות המעודכנות ותוודאו שאתם אכן יכולים להוציא לפועל את התוכניות שלכם. שמרו על עצמכם ועל משפחותיכם!

© adobestock

תשוחחו עם בני או בנות זוגכם 

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לפתור כל משבר זוגי שאתם נתקלים בו – הוא לשוחח עם אהוב או אהובת לבכם ולחשוב כיצד אתם יכולים לפתור יחדיו את הבעיה הזו. במקרה הזה, חשוב מאוד לא להאשים אף אחד בשחיקה של הזוגיות שלכם או לגרום לשני להרגיש לא בנוח עם תחושותיו. מדובר בסיטואציה לגיטימית שכל הזוגות נתקלים בה בשלב כלשהו, במיוחד בתקופת הקורונה.

תגובות