נמצאים בזוגיות? כך תעמיקו את ההיכרות ביניכם. פוטוליה

נמצאים בזוגיות? כך תעמיקו את ההיכרות ביניכם

אז נכון - כבר עברתם את שלב הדייטים והחלטתם שאתם אכן מיועדים זה לזו, אך אין זה אומר שאתם מכירים כל פרט בנוגע לבן או בת זוגכם. לכן, אספנו עבורכם דרכים שבהן תוכלו להעמיק את ההיכרות ביניכם

זוגות האוהבים שביניכם שנמצאים בתחילת דרכם, בוודאי מחפשים דרכים יצירתיות שבהן יוכלו להעמיק את ההיכרות ביניהם. עבור הזוגות הללו, אספנו כמה דרכים משעשעות, מאתגרות ומעניינות שבהן תוכלו לגלות עוד עובדות על אהוב או אהובתכם. מוכנים? צאו לדרך!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תשמיעו זה לזו את השירים האהובים עליכם

אין דרך טובה יותר להכניס את בן או בת זוגכם לעולמכם, מאשר להשמיע להם את השירים האהובים עליכם. הסגנון האהוב עליכם, האומנים המועדפים עליכם, המילים של השירים - כל אלו ויותר מעידים הרבה על האופי של כל אחד ואחת מכם. 

© adobestock

"מה היית מעדיפ/ה....?"

במשחק המאתגר והאהוב הזה, אתם נדרשים לבחור מה הייתם מעדיפים לעשות, לאכול, להרגיש וכדומה, מתוך שתי אופציות. באמצעות כך, תוכלו להבין את תהליך קבלת ההחלטות של בני זוגכם, ההעדפות שלהם בנוגע לתחומים שונים בחיים ואף לבחון שנית את ההתאמה ביניכם.

36 שאלות

כולכם בוודאי מכירים את המשחקון המדובר: על כל אחד ואחת מכם לענות על 36 שאלות על עצמכם, כאשר השאלות לאו דווקא שגרתיות ובוחנות אתכם מזוויות שונות. איפה ניתן למצוא שאלות כאלו, אתם שואלים? ובכן, הרשת מלאה ברשימות של שאלות למשחק הזה וניתן למצוא דוגמאות רבות גם בפינטרסט. אין ספק שזוהי דרך מהנה שבה תוכלו בקלות להעמיק את ההיכרות ביניכם.

© adobestock

לבלות יחדיו ללא פלאפונים

ידוע שהפלאפונים הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו - וכך גם בני ובנות הזוג שלנו. מומלץ שלעיתים תנתקו בין שני החלקים האלו, ותבלו עם אהוב או אהובתכם ללא הפלאפונים הניידים שלכם כך שמאה אחוז מהזמן ותשומת הלב שלכם יוקדשו להם. תופתעו לגלות כמה רגעים ועובדות זה על זו אתם מפספסים כאשר אתם נמצאים בפלאפונים שלכם.

 

תגובות