דוד מזרחי ושיר הילה הם זוג השבוע: "שופטים את זה שאני נמוך משיר". צילום פרטי

דוד מזרחי ושיר הילה הם זוג השבוע: "שופטים את זה שאני נמוך משיר"

מעבר להיותה מהנה, זוגיות בגיל הנעורים דורשת המון. בין אם מדובר על חשיפתה ברשתות החברתיות, התמודדות עם לוח זמנים צפוף במיוחד, השוואה לזוגות מוכרים אחרים... וזוהי רק טעימה קטנה. בשבועות האחרונים הכרנו מקרוב את הזוגות הנוצצים ביותר באפליקציה "טיקטוק", והיום נזכה להכיר את הזוג האחרון לסדרת הכתבות - שיר הילה ודוד מזרחי

אלו מכם שנוהגים לבלות את זמנם בשיטוט באפליקציה "טיקטוק", שנהפכה לחלק משמעותי בחיים של כולנו, בוודאי מכירים ואוהבים את הזוג הבא. היא תלמידת כיתה יא' מרמלה שצברה כ-77.4 אלף עוקבים והוא תלמיד כיתה יב' מבאר שבע, עם כ-22.4 אלף עוקבים. הם מטפחים זוגיות פוטוגנית במיוחד ברשתות כבר תשעה חודשים וזה הזמן להכיר אותם לעומק. נשמע מה יש להם לספר על טיפוח זוגיות בגיל הנעורים, נקבל טיפים, ואפילו נזכה להצצה לזוגיות שלהם. דוד מזרחי ושיר הילה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איך הפכתם לזוג?

שיר: "אני הייתי חולת קורונה. לא היה לי יותר מדי מה לעשות אז הייתי הרבה בטלפון, דיברתי עם אנשים באינסטגרם ואני ודוד התחלנו לדבר יותר. הכרנו מלפני, אבל ממש בקטנה. אחרי חודש של יציאות החלטנו שאנחנו זוג".

יש קשיים בזוגיות עם אדם מוכר?

שיר: "זה סבבה לגמרי, אפשר להתמודד עם זה. יש מקומות שזה טיפה מציק בהם.. לרוב ילדים שופטים ושואלים מאיפה באה הזוגיות, למה אנחנו עושים את זה, אם אנחנו רוצים לגרום לאחרים לקנא.. חושבים שאנחנו עושים 'ריבאונד'- מחפשים סיבות אחרות לזה שאנחנו זוג אבל הן לא נכונות. אנחנו זוג כי אנחנו רוצים להיות זוג. צריך ללמוד פשוט לא להתייחס, לבודד את היחסים שלנו מהטיקטוק- לא את הכל להכניס לשם, ומסתדרים בסופו של דבר. כשיש תגובות רעות אני מחזירה בתגובה צינית או מתעלמת".

דוד: "הרבה ילדים שופטים את הזוגיות שלנו בגלל שאני יותר נמוך משיר, אז שואלים 'למה היא איתו?' ואומרים שזה כדי לגרום לאחרים לקנא. הם חושבים שהיא שטחית. אנשים ממש שופטים את הזוגיות שלנו כשהם לא מכירים אותנו בכלל. אני ושיר נכנסנו לזוגיות מהר מאוד אחרי שיצאנו מזוגיות אחרת, וכולם אמרו שאולי זה כדי להתגבר על האקסים. אבל יש גם תגובות טובות, למשל, שאנחנו זוג יפה ושאנחנו מתאימים אחד לשני. מהתגובות הרעות מתעלמים לרוב - מבינים שכל האנשים שכותבים לנו תגובות רעות מקנאים בנו, כי אם הוא לא מכיר אותי ולא עשיתי לו שום דבר והוא מחליט להיות עבריין מאחורי המקלדת, אז זה אומר שאו שהוא מקנא במשהו שיש לי ושטוב בי, או שהוא פשוט בן אדם מאוד משועמם ואין לו את הזכות לשפוט אותי".

© צילום פרטי

זה ידוע שבגיל הנעורים יש עיסוקים רבים שדורשים זמן והשקעה כמו הגיוס לצבא, בגרויות, למידה למבחנים וכו׳. איך אתם מצליחים לטפח זוגיות למרות הקשיים?

דוד: "כרגע פחות נפגשים, כי אני בכיתה יב' ושיר בכיתה יא'. אני כבר סיימתי את רוב הבגרויות שלי ושיר מתחילה את תקופת הבגרויות שלה, אבל כשיש רווח גדול בין הבגרויות ולא צריך להשקיע יותר מדי בלימודים - אני מוצא זמן להיות עם שיר. אנחנו לא גרים באותה העיר אז גם המרחק מקשה לפעמים, אבל מוצאים זמן. בנוסף, אני עוזר לה ללמוד לבגרויות שאני כבר עשיתי".

היום, בעידן הרשתות החברתיות, אנשים מנסים להראות רק את הצדדים היפים שבהם ולכן גם מציגים את הזוגיות שלהם כ״מושלמת״- ללא קשיים ומריבות. זה דבר שמשפיע על הזוגיות שלכם?

שיר: "אני מכירה אחרים מהרשתות החברתיות ויודעת שגם להם יש בעיות בזוגיות. גם אם אני רואה סרטון מושלם - אני יודעת שעוברים מאחוריו אלף ואחת דברים, אז אני לא מוצאת משהו לקנא בו. אני רואה שטוב להם ושמחה, גם לי טוב".

דוד: "לא, כי בסופו של דבר אנחנו לא מחפשים להשוות את הזוגיות שלנו לזוגיות אחרת. הזוגיות שלנו, מבחינתנו, היא הדבר הכי טוב שיש לנו כרגע. אנחנו לא צריכים להסתכל על זוג אחר ולהגיד 'למה אנחנו לא כמוהם?', כי כל אחד מאיתנו נותן את המאתיים אחוז שלו בזוגיות. אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים בזוגיות הזאת ואין לנו מה לחפש בזוגיות של בן אדם אחר. אם יש לי אוכל על הצלחת- אני לא אסתכל על מישהו אחר ואומר 'למה אין לי את מה שיש לו?'- אלא אסתכל על מה שיש לי ואומר 'ככה טוב לי'".

© צילום פרטי

איזו עצה תתנו לבני ובנות נוער בגיל הנעורים לטיפוח זוגיות יציבה ובריאה?

דוד: "לא להתעלק אחד על השני. להבין אם, למשל, לחברה שלך יש תקופת בגרויות והיא צריכה ללמוד או להשקיע בעוד דברים חוץ מבזוגיות. יש לה חיים, היא רק ילדה, והיא צריכה לתת גם להם זמן. חשוב לא ללחוץ אחד על השני".

שיר: "הקשבה ויכולת לשנות דברים אחד בשביל השני זה גם משהו חשוב".

תגובות