כמו חלום שמתגשם: סימנים לכך שהקראש מעוניין בכם. צילום: Shutterstock

כמו חלום שמתגשם: סימנים לכך שהקראש מעוניין בכם

כבר זמן מה שאתם תוהים אם הקראש שלכם מעוניין בכם? אתם רוצים לעשות את הצעד הראשון אבל חוששים? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את כל הדרכים שבהן תוכלו לגלות אם הרגשות שלכם הדדיים

גיל ההתבגרות הוא תקופה מסובכת ומורכבת, במיוחד כשמדובר בחיי אהבה: אם יש לכם קראש, בוודאי עוברות לכם עשרות מחשבות בראש, החל מ - האם הרגשות שלכם הדדיים? ועד - האם כדאי לכם לנסות לפתח זוגיות איתם? על מנת לסייע לכם לעשות קצת סדר בראש, אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם להבין אם הקראש מעוניין בכם. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תשימו לב לשפת הגוף שלהם

לא סתם אומרים שתנועות גוף הן שפה בפני עצמה, שלמעשה אומרת הכל: התבוננו על שפת הגוף שלהם כשאתם נמצאים ביחד, האם האישונים שלהם מתרחבים? האם הרגליים שלהם מופנות לכיוון שלכם, או לכיוון הנגדי? האם תנועות הגוף שלהם מרמזות על שעמום או עניין? כל השאלות האלו ויותר, יעזרו לכם להבין אם אהובכם או אהובתכם אכן מעוניינים בכם - מבלי למעשה לשאול אותם. 

© adobestock

הם משתפים אתכם בסיפורים אישיים

אם הם נוהגים לפתח איתכם שיחות עמוקות, לספר לכם על החיים האישיים שלהם ולשתף אתכם בדברים שהם לא היו מספרים לכל אחד ואחת - זהו סימן טוב שעשוי להעיד על כך שיש להם קראש עליכם, והם מנסים להתקרב אליכם. שימו לב שבמידה והם מתייעצים איתכם לגבי חיי האהבה שלהם (אקסים/ות, קראשים שלהם ועוד) כנראה שזהו סימן שהם מעוניינים רק בידידות מופלאה. 

הם מעוניינים בחברתכם

בכל פעם שהם יוצאים למפגש חברתי או פשוט נהנים בהפסקות - הם רוצים שאתם תגיעו ותבלו איתם. אם הם מנצלים כל זמן אפשרי שבו הם יכולים לבלות איתכם, זה מעיד על כך שהם נהנים מחברתכם וייתכן שיש להם רגשות כלפיכם.

© adobestock

הם מחפשים תירוצים לדבר איתכם

במידה ואתם מרגישים שהם מחפשים (ומוצאים) סיבות לדבר איתכם ורק רוצים לשוחח כמה שיותר זמן, גם בפלאפון וגם במציאות - כנראה שהם מנסים למצוא חן בעיניכם ולבלות כמה שיותר זמן ביחד. מומלץ שתראו להם שאתם גם מעוניינים בהם ותפתחו שיחות איתם, ומי יודע - אולי תסיימו בזוגיות מאושרת? 

תגובות