צפייה נעימה: הסדרות שאתם חייבים לראות עם בני הזוג. fotolia

צפייה נעימה: הסדרות שאתם חייבים לראות עם בני הזוג

אם נמאס לכם לחפש סרטים חדשים ואתם מחפשים סדרה טובה שתוכלו לצפות בה לאורך תקופת זמן עם בן/בת הזוג - הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם. אז שבו בנוח, חפשו נשנוש טעים, עברו על רשימת הסדרות המגוונת שהכנו ומצאו לכם את הסדרה המושלמת שבה תצפו עם בני הזוג האהובים

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לוציפר

אם אתם אוהבים לצפות בז׳אנר הפנטזיה ומחפשים סדרה טובה וקלילה להעביר איתה את הזמן - ״לוציפר״ היא בדיוק מה שאתם מחפשים. הסדרה עוקבת אחר לוציפר מורנינגסטאר (טום אליס) השטן בעל המבטא הבריטי הכובש, שנוטש את הגיהנום ומתמקם בלוס אנג׳לס - שם הוא מנהל מועדון לילה בבעלותו ומעניק שרותי ייעוץ למשטרה לצד הבלשית קלואי דקר (לורן גרמן). השניים מפענחים ופותרים יחד מקרי רצח רבים ובמקביל לאט לאט מתקרבים. לצד כל זאת, לאורך הסדרה מגיעים ללוס אנג'לס כמה יצורים ואיומים שמימיים ושטניים ואיך אומרים? משם העניינים רק הולכים ומסתבכים... עד כה שודרו חמש עונות מטורפות, מותחות ומצחיקות וממש בקרוב גם יוצא חלק ההמשך של העונה החמישית. אז למה אתם מחכים? אוטוטו הסדרה חוזרת ויש לכם הרבה להשלים...

חברים

אם עדין לא צפיתם בקומדיית המצבים המצליחה ״חברים״ (שבקרוב חוזרת לפרק איחוד מיוחד) - עזבו הכל וטפלו בעניין כמה שיותר מהר כי מדובר בסדרה הכי אייקונית וטובה שאי פעם תראו. העלילה עוקבת אחר סיפורם של שישה חברים קרובים וטובים אשר מתגוררים במנהטן שבניו יורק ומתמודדים עם סיטואציות שונות מהחיים. הסדרה הפופולארית זכתה להצלחה מטורפת ברחבי העולם ומעבר לעובדה שהיא סופר מצחיקה, היא גם מאוד רלוונטית ולכן, אל תתנו לעובדה שהיא שודרה מלפני למעלה מ-27 שנה להטעות אתכם. אז קדימה, אתם עדין כאן? לכו לצפות בסדרה האהובה רק אזהרה קטנה: היא ממכרת! 

 

נמלטים  

אם חיפשתם סדרה מותחת, גאונית, כזו שתשאיר אתכם עם פה פעור לאחר כל פרק - אין ספק ש״נמלטים״ היא בדיוק הסדרה בשבילכם! העלילה עוקבת אחר מייקל סקופילד (וונטורת׳ מילר) מהנדס גאון אשר מנסה לחלץ מהכלא את אחיו לינקולן בורוז (דומיניק פרסם) שקיבל עונש מוות על רצח שלא ביצע. לא נרחיב יותר מדי מכיוון שכל פרט קטן עלול לגלות לכם חתיכה מהיצירה המטורפת הזו שנקראת נמלטים. אבל מה שבטוח, תתכוננו -  כי זה הולך להיות מדהים. 

 

זוג מנצח 

אם אתם בכלל יותר בכיוון של ריאלטי או תכנית ישראלית - העונה החדשה של ״זוג מנצח״ היא בדיוק מה שאתם מחפשים. שעשועון הריאליטי שחזר לעונה שלישית הוא דרך מצוינת להעביר את הזמן, בייחוד עם בני הזוג. האתגרים, המשימות והשאלונים יגרמו לכם במהלך הצפיה להתקרב, לדבר ולהכיר יותר לעומק זה את זו. אז קדימה, למה אתם מחכים? צפו בתוכנית האהובה ולכו תדעו, אולי עוד נראה אתכם בעונה ההבאה! 

 

להיות איתה 

אם בזמנכם הפנוי אתם נוהגים לצפות יחד בקומדיות רומנטיות - הסדרה הבאה היא בדיוק בשבילכם. ״להיות איתה״ היא סדרה ישראלית שיצר לא אחר מהמנחה הידוע אסי עזר, אשר זכתה להצלחה רבה בארץ ובחו״ל. עלילתה עוקבת אחר עמוס דהרי (אביב אלוש) אופה מבת ים ונועה הולנדר (רותם סלע) דוגמנית מצליחה אשר פוגשים זה בזו במקרה ומתאהבים. עד כה שודרו שתי עונות מצליחות במיוחד וממש בקרוב גם תצא עונה נוספת. אז אנחנו כבר התאהבנו ואתם?

 
תגובות