מכתבים מהלב: "יש לנו עליות ומורדות וזה הדבר שאני הכי אוהבת לגבינו". adobestock

מכתבים מהלב: "יש לנו עליות ומורדות וזה הדבר שאני הכי אוהבת לגבינו"

"נכנסתי לעולם הדייטינג וההכרויות בגיל צעיר, לא תמיד הבנתי את הכוונות האמיתיות של האנשים שאני נמצאת איתם בקשר ופעמים רבות, ניסיתי למצוא אהבה במקומות שבהם היא לא אמורה להיות..." • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מרגש על הזוגיות החדשה בחייה

במשך הרבה שנים חיפשתי אהבה וכמובן שבתור נערה מתבגרת חלמתי על זוגיות כמו בסרטים ועל בן זוג מושלם שיעשה הכל בשבילי ותמיד יגרום לי להרגיש מאושרת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 עם הזמן, הבנתי שזאת לא משימה כל כך פשוטה ולמעשה היא אפילו - בלתי אפשרית. נכנסתי לעולם הדייטינג וההכרויות בגיל צעיר, לא תמיד הבנתי את הכוונות האמיתיות של האנשים שאני נמצאת איתם בקשר ופעמים רבות, ניסיתי למצוא אהבה במקומות שבהם היא לא אמורה להיות... 

© צילום: Fotolia

ואז אתה הגעת. הכרנו לאחר ששנינו כבר התייאשנו מהחיפוש אחר אהבה ומבחינתנו - הדייט הראשון שלנו היה הצ'אנס האחרון. כעת אני יכולה לרשום כמה משפטים קיטשיים כמו - "ברגע שבו ראיתי אותך הבנתי שאתה האחד שלי", "כל הדייטים שלנו הלכו מצויין ומצאתי את נסיך החלומות שלי" ועוד ועוד, אבל האמת היא - שאני אשקר אם אני אגיד את כל הדברים האלו... לשנינו לקח זמן להבין שאנחנו מתאימים ואכן מוכנים לבנות זוגיות ביחד וזה בסדר גמור, כי כך נראית מערכת יחסים אמיתית.

אנחנו מאוד שונים זה מזו, יש לנו עליות ומורדות וזה הדבר שאני הכי אוהבת לגבינו. אני אוהבת שאנחנו יודעים לנתב את השוני בינינו למקומות חיוביים ומצליחים להתגבר ביחד על כל ריב וכל בעיה בעזרת תקשורת בריאה. אנחנו לא מסתירים רגשות ומנסים לזייף שהמציאות ורודה כל הזמן - כי היא לא. לא ניתן לבנות זוגיות בריאה אם לא מתעמתים עם הקשיים ונקודות המבט השונות.

© צילום: fotolia

אז תודה לך על כך שלראשונה בחיי, הראת לי מהי זוגיות בריאה אמיתית. תודה לך על כך שאתה עוזר לי להרגיש שלמה עם עצמי, להתפתח בתחומים שמעניינים אותי ומעודד אותי להשקיע בקשרים עם אנשים אחרים ופעילויות שהן לא במסגרת הזוגיות שלנו.

בכנות - זה כל מה שאי פעם רציתי. קשר אמיתי, כנה ובונה, שבו יש מקום לכל אחד מאיתנו להתבטא ולהתקדם בחייו האישיים ללא תלות זה בזו... אני רק מקווה שאתה יודע כמה אני מעריכה ואוהבת אותך ושבכל יום התחושות האלו, מתגברות יותר ויותר. 

תגובות