בסימן ראש השנה: הקשיים הצפויים בזוגיות חדשה. פוטוליה

בסימן ראש השנה: הקשיים הצפויים בזוגיות חדשה

ראש השנה מזוהה עם התחלות חדשות, וכידוע, בכל התחלה חדשה ומרגשת יכולים להופיע גם קשיים, אך אין זה מוריד מערכה של ההתחלה החדשה שלכם. במידה ויש לכם זוגיות חדשה מהניילונים - הכתבה הבאה תלמד אתכם מה הקשיים שעלולים להתפתח בתחילת היחסים וכיצד תוכלו לפתור אותם. בהצלחה!

ברכותינו - אתם עומדים בפתח חוויה מרגשת, חיובית ומשמחת, הלא היא זוגיות חדשה. אתם בוודאי מרגישים אינספור רגשות מעורבים ופרפרים בבטן ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אספנו עבורכם את כל הקשיים שזוגות נתקלים בהם בתחילת הזוגיות וכיצד ניתן להתמודד איתם. חג שמח ולחיי התחלות חדשות!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לא מצליחים למצוא זמן

הבעיה הזו נפוצה גם אצל זוגות שנמצאים זמן רב ביחד, אך כנראה שאתם חווים אותה באופן קשה יותר. אתם רק בתחילת מערכת היחסים, עוד לא הכרתם זו את זו באופן הטוב ביותר וכבר אתם נדרשים לתמרן בין בית הספר או הצבא, הלימודים, העבודה, החברים והזוגיות הכל כך חשובה לכם. הטיפ שלנו עבורכם הוא לא לוותר על עצמכם והדברים שאהבתם לעשות לפני שנכנסתם לזוגיות, עם זאת - את הזמן הפנוי שיש לכם מומלץ להשקיע בבן או בת זוגכם במקום "זמן פלאפון" או פעילות כלשהי שהיא אינה תחביב קבוע שלכם. 

© AdobeStock

ההורים לא מקבלים

ישנן סיבות מגוונות לכך שההורים שלכם עשויים לא לקבל את בן או בת זוגכם וההפך - ההורים שלהם עשויים לא לקבל אתכם. ייתכן שהם בסך הכל דואגים לכם ומסרבים להאמין שהתבגרתם, אולם ייתכן שיש להם סיבות מוצדקות לחוסר הקבלה שלהם. הטיפ שלנו אליכם הוא לנסות להבין מדוע ההורים שלכם אינם מקבלים את בן או בת זוגכם ומתנגדים לקשר ביניכם ולשקול ברצינות את הטיעונים שלהם. תזכרו שהם אוהבים אתכם ורק רוצים את טובתכם, לכן תדברו אל ליבם ותסבירו להם את הצד שלכם, אנחנו בטוחים שתצליחו להגיע לפשרה.

 

מגלים דברים חדשים זה על זו

כן, מצד אחד זהו דבר מרגש ותמיד נחמד להכיר לעומק אנשים שקרובים אליכם, אך מצד שני - אתם עלולים לגלות דברים מפתיעים, אולי אף שליליים, שלא הייתם מוכנים אליהם. הטיפ שלנו אליכם הוא קודם כל, לשמור על ראש פתוח. אל תיפרדו מהם ותלחצו רק בגלל שהם שונים מכם, תשוחחו איתם ותבינו את הצד שלהם. עם זאת, במידה ומדובר בפרטים משמעותיים שהם הסתירו מכם או שאינכם מרגישים שתוכלו להשלים עם הדברים האלו, אז ייתכן ותצטרכו לחשב מסלול מחדש.

© adobestock (אילוסטרציה)

לא מצליחים להבין מה מרגישים

ישנם זוגות שבטוחים באהבתם מהרגע הראשון שבו הם נפגשו וישנם כאלו שלוקח להם זמן לפתח רגשות, וזה בסדר! הטיפ שלנו אליכם הוא לתת לעצמכם "לזרום" ולהרגיש את מה שהנפש שלכם רוצה להרגיש כלפי בן או בת זוגכם, אל תמנעו מעצמכם רגשות מסוימים וההפך - אל תכריחו את עצמכם להגיד "אני אוהב\ת אותך" לפני שאתם מרגישים כך. תתקדמו בקצב שלכם ותתנו לבן או בת זוגכם מרחב להתקדם בקצב שלהם.

 

לא מצליחים לתקשר בצורה בריאה

אם זוהי הזוגיות הראשונה שלכם, ייתכן שתתקלו בקשיים לתקשר זה עם זו ולהפוך את החיים האישיים שלכם לחיים משותפים. הטיפ שלנו אליכם הוא לעבוד על זה ולדבר ולתקשר כמה שיותר, תקשורת בריאה היא עניין של תרגול ולא דבר שנולדים איתו. כמו כן, טבעי שתרגישו לא בנוח לחלוק את החיים האישיים שלכם עם אדם "זר" אחר, ולכן אל תלחיצו את עצמכם ותיקחו זמן להתרגל למצב החדש ולשינוי הכל כך משמעותי בחיים שלכם.




תגובות