מכתבים מהלב: "סליחה שלא יכולתי להגיע ולהיות שם בשבילך"  . פוטוליה

מכתבים מהלב: "סליחה שלא יכולתי להגיע ולהיות שם בשבילך"

"לפעמים דברים חשובים באים אחד על חשבון השני אבל אין זה סותר את העובדה שתמיד אתמוך בך ואהיה שם בשבילך" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב סליחה מרגש לבן זוגה

יום כיפור מתקרב בצעדי ענק וכמו בכל שנה, גם הפעם הגיע הזמן לעשות חשבון נפש עם עצמנו, לכפר על החטאים ולבקש סליחה... בעקבות כך, השנה בחרתי לבקש סליחה מאדם שמאוד קרוב אלי, שלא יכולתי להיות שם בשבילו במהלך אחד מהרגעים הקשים בחייו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אז בן זוגי היקר, אני רוצה לבקש סליחה שלא יכולתי להגיע ולתמוך בך במהלך אותה תקופה קשה... ולמרות שהיום אתה אומר שזה מאחורינו ושאתה מבין אותי - בעיניי, בקשת סליחה מכל סוג שהיא, אף פעם לא יכולה להזיק ולכן חשוב לי שתדע שאני מצטערת.

© adobestock

בגלל כל התקופה הקשה שעברנו עם הקורונה, פחדתי לסכן את משפחתי ובייחוד את אבי אשר נמצא במצב סיכון ולכן, נשארתי בבית במשך תקופה ארוכה.

היו כאלו שהבינו, היו כאלו שניתקו קשר והיו כאלו שבחרו לקחת זאת באופן אישי (על אף שנהגתי כך כלפי כולם) ובאמת במהלך הסגרים הראשונים פשוט לא יצאתי מהבית, הפסדתי מסיבות גיוס, ימי הולדת ואירועים של חברות קרובות, אבל הדבר שהכי הפריע לי זה שלא יכלתי להגיע ולהיות שם איתך באותה תקופה קשה, בה נפרדת מאחד מהאנשים החשובים בחייך, אשר הלך לעולמו בטרם עת...

© AdobeStock

אז סליחה, סליחה שלא הייתי שם בשבילך והאמת? מי כמוך יודע שזה עדין מפריע לי, למרות שעברה כמעט שנה שלמה...

לסיום, אסכם ואגיד כי לפעמים דברים חשובים באים אחד על חשבון השני אבל אין זה סותר את העובדה שתמיד אתמוך בך ואהיה שם בשבילך והלוואי ולא נצטרך להתמודד עם אירועים נוספים שכאלו בעתיד.

תגובות