לא כזה נורא: איך לגמגם בבטחון מול בחורה. ADOBESTOCK

לא כזה נורא: איך לגמגם בבטחון מול בחורה

כמה פעמים קרה לכם שניגשתם לבחורה שעניינה אתכם מאד, אבל כשהתחלתם לדבר, פתאום גמגמתם? אם כן, תדעו שאתם לא לבד • אולי גמגום נתפס בעינינו כמביך, אבל מה עדיף לא לנסות בכלל?! תגמגמו, העיקר שתגמגמו בביטחון.

בשיתוף עם פכלר

אם קראתם את הכתבות שלי "אורי מחפש אהבה", בוודאי אתם יודעים שלמרות שאין לי יותר מדי ניסיון בזוגיות (בכל זאת, אף פעם לא הייתה לי חברה) עד לפני שנה התחלתי עם כל עם ישראל, כך שיצא לי לגמגם אין ספור פעמים. לא, לא טעיתי, אני הולך לדבר על "איך לגמגם בביטחון" ולא איך לא לגמגם עם בחורה, כמו שאי אפשר ללמוד "איך לדבר אנגלית שוטפת בשלושה ימים" והגיע הזמן שמישהו ישים סוף לקמפיינים האלה באינטרנט.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ולעניינינו, חבר שלי מיכאל היה דלוק על מישהי בשם נועה ולא ידע איך לגשת אליה. לבסוף הוא עזר קצת אומץ ואמר לה: "רוצה אולי אם.., ללכת אהה... ברביעי אני פנוי." "מה אתה רוצה?" נועה קטעה אותו. לפתע מיכאל נלחץ, הוא הבין שהוא גמגם ונתקף בהלה, הוא חיפש משהו שיוכל להגיד בעוז ובנחרצות, והוא אמר לנועה: "תגידי, בשביל חמישים מיליון שקל היית אוכלת קקי?"

כמו שאתם מבינים הניסיון לא צלח ונועה ומיכאל היום לא זוג. אבל בדיוק שם, כשהוא סיפר לי את הסיפור הבנתי שאולי הסוד הוא לא איך לא לגמגם עם בחורה, כי כולנו מגמגמים איתן. "אנחנו כולנו פחדנים והן תמיד מצפות מאיתנו לעשות את הצעד הראשון" אמר מיכאל ואני לגמרי מסכים איתו. לכן אנחנו צריכים לשנות גישה, אנחנו צריכים לחשוב איך לגמגם במקום איך לא. אם נבין שלגמגם מול בחורה זה לא כזה נורא, או לפחות לא נורא כמו לדבר איתה בבטחון על קקי, נוכל לגשת לבחורה עם פחות פחד ואז גם נגמגם פחות.

"הן תמיד מצפות מאיתנו לעשות את הצעד הראשון" © ADOBESTOCK

אחרי הכל, אף בחורה לא חשבה על גבר שלא ידע מה להגיד לה כשהציע לה לצאת "אם הוא היה מציע לצאת איתי ביותר בטחון הייתי מסכימה אבל זה שהוא גמגם זה פשוט כל כך לא קול שאני אאלץ לסרב לו", אף אחת. יש בנות שאפילו יכולות לראות את אי היכולת של גבר לדבר שוטף כדבר חמוד. כשאתם מגמגמים, אפילו שאתם חושבים ככה, זה לא נראה שיש לכם שבץ או אלצהיימר, זה דווקא נתפס בעיני בחורות שאתם חמודים ובאמת מתרגשים לצאת עם אותה בחורה. אז תדעו שאם תגמגמו הכל יהיה בסדר, אל תנסו בכוח לא לגמגם. אם באמצע המשפט הבחורה קוטעת אתכם ושואלת מה אתם מנסים לומר, אז תמשיכו לגמגם. בסוף, כשהיא תבין את מה שאתם מנסים לומר, אם היא בעניין שלכם היא רק תעריך את זה שגמגמתם, ואם לא אז היא תסרב גם אם תדברו הכי בבטחון.

אז כשיש בחורה שבא לכם להתחיל איתה, באמת כי אתם מרגישים אליה משהו ולא משום סיבה אחרת, תסתכלו לפחד בעיניים וגשו אליה. אולי זאת האחת שלכם. עד כמה שמיכאל הצחיק אותי עם הסיפור קקי-פיפי שלו, לדעתי הוא יצא אמיץ ולא פחדן, הוא באמת ניגש לקראש שלו, שזה משהו שהרבה גברים לא עושים ובשורה התחתונה זה הכי חשוב!

"לדעתי הוא יצא אמיץ ולא פחדן, הוא באמת ניגש לקראש"
"לדעתי הוא יצא אמיץ ולא פחדן, הוא באמת ניגש לקראש" © ADOBESTOCK
תגובות