אורי מחפש אהבה: "אני מוצא דרכים חדשות לפשל עם בנות". shutterstock

אורי מחפש אהבה: "אני מוצא דרכים חדשות לפשל עם בנות"

"בדיוק ברגע בו הבחורה נתנה לי את האינסטגרם שלה, אחותי הקטנה גילי, מיד שאלה אותה אם היא יודעת שעדיין לא התנשקתי" • כתבנו אורי ביתן בסדרת כתבות חדשה אחר חיפוש האהבה

מי שמכיר אותי, וודאי יודע שבכל שנה, אני מוצא דרכים חדשות לפשל עם בנות... זה עד כדי כך נורא שאם השמיים למשל, הם הגבול - אז הפאדיחות שלי הגיעו לחלל החיצון!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כחלק מסדרת הכתבות שלי למציאת אהבה, החלטתי שהדבר שהכי יוכל לעזור לי הוא פשוט להשלים עם העבר, לקבל את מה שהיה ולהודות על כל הפאדיחות שעשיתי עם בנות השנה.

© adobestock (אילוסטרציה)
  1. נתחיל בפאדיחה הראשונה שלי בה החלטתי לנסות את מזלי ולהתחיל עם בחורה חמודה בשם דנה, ליד אחותי הקטנה... בדיוק ברגע בו הבחורה נתנה לי את האינסטגרם שלה, אחותי הקטנה גילי, מיד שאלה אותה אם היא יודעת שעדיין לא התנשקתי. מיותר לציין שאותה הבחורה, לעולם לא ענתה לי באינסטגרם. אז דנה, אני רוצה להגיד לך תודה רבה שאת "אוהבת" אותי כמו שאני, נשיקות ממני. 

    הפאדיחה השנייה שלי היא עם בחורה אחת בשם מאיה. כשהתחלתי איתה היא אמרה לי באינסטגרם שיש לה חבר... לא האמנתי לה אז כתבתי: " זה בסדר אם אין לך חבר ואת פשוט לא רוצה להמשיך את הקשר". לאחר פחות מחמש דקות, קיבלתי ממנה תמונה שלה ושל בן זוגה מתנשקים בחוף הים. אז מאיה, תודה רבה ושתהיה לך שנה מוצלחת ופורייה.

© adobestock (אילוסטרציה)

הפאדיחה השלישית שלי הייתה עם בחורה בשם אביגיל... שאלתי בת כמה היא, היא השיבה שהיא בת שש עשרה ולא הבינה מדוע אני שואל זאת. אז עניתי מיד שאני בן שבע עשרה ופחדתי שהיא אחרי צבא. היא התעצבנה מזה שחשבתי שהיא נראית זקנה. אז אביגיל, אני מבקש סליחה ואיך אומרים? שיהיה בהצלחה בצבא...

ולסיום, הפאדיחה האחרונה שלי שהתרחשה בזמן הכי "מושלם" שיכולתי לבקש והוא לא אחר מאשר - בזמן הבגרות באנגלית... אז ישבה לידי בחורה בשם ים שנלחצה שלא הייתה לה מילונית, אלא רק מילון. מיד כמו ג'נטלמן, החלפתי את המילונית שלי במילון שלה וכנראה ש"הצליח" לי כי באמצע הבגרות היא שאלה אם אני רוצה לצאת איתה... לא יכולתי לענות לה כי פחדתי שהמשגיחה תחשוב שאנחנו מעתיקים, אז כתבתי על המילון שלה את המילה כן עם סימן קריאה וחיוך. בסוף המבחן באתי להחזיר לה אותו, פתחתי את המילון כך שהיא וכל הכיתה יוכלו לראות מה כתוב והיא אמרה שזה היה בצחוק! אז ים, שתדעי שלא עושים דברים כאלו ואני פשוט אאחל לך שתזכרי להביא מילונית לבגרות הבאה. 

תגובות