מכתבים מהלב: "אני כועסת כשאני מתגעגעת". Fotolia

מכתבים מהלב: "אני כועסת כשאני מתגעגעת"

"אולי אם אני אכעס ואהיה עצבנית עליך - הגעגוע יפסק. בפועל? זה עובד לזמן קצר וכשהכל חוזר לקדמותו, אני מתגעגעת פי שניים" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב נוגע ללב על הרגשות שהיא חווה

לפעמים, אני יכולה להיחשב כבחורה קרה, לא נחמדה או כמישהי שלא יודעת להראות אהבה, אבל האמת? זה לא שאני לא יודעת לעשות זאת... הסיבה האמיתית היא פשוטה - אני מפחדת להראות אהבה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. אהבה יכולה להיות דבר מדהים וקסום, אבל לצערי זה לא סותר את העובדה שהיא גם דבר לא יציב, שעלול להשתנות ברגע ולפגוע ברגשות שלנו... אז האם שווה לקחת את הסיכון? אני לקחתי ואני יכולה להגיד שעד כה זה שווה את זה, אבל עדין יש בעיות.
  2. © adobestock (אילוסטרציה)
    כשאנחנו רחוקים או כשאני מתגעגעת, קשה לי להתמודד עם הרגש הזה. אני חווה רגשות ותחושות שמעולם לא חשבתי שאחווה וזה מלחיץ ומפחיד אותי בו זמנית כי מה אם פתאום הכל יעלם?
  3. אז כתוצאה מכך, אני כועסת כשאני מתגעגעת... אני לא נחמדה ומנסה במודע (או שלא) לריב בכוח... אולי אם אני אכעס ואהיה עצבנית עליך - הגעגוע יפסק. בפועל? זה עובד לזמן קצר וכשהכל חוזר לקדמותו,  אני מתגעגעת פי שניים.
  4. © adobestock
    זו לא תכונה טובה, אני יודעת... וגם באיזשהו מקום אני מבינה שלא תסבול את ההתנהגות הזו לנצח ואם להיות כנה, זה מובן לחלוטין. הרי מי רוצה להיות עם מישהו שמשנה את התנהגותו בכל פעם שלא נפגשים?
  5. אז כן, אני מודעת לבעיה ואני מקווה שיום אחד אצליח להראות אהבה ולא אפחד ממה יהיה בעתיד. עד אז, אתנחם בעובדה שאני לפחות מודעת למצב הזה וכשמכירים בשורש הבעיה - זה כבר חצי מהדרך.
תגובות