יצאנו לרקוד: כך תחגגו את יום המחול הבינלאומי עם בן/בת הזוג. adobe stock

יצאנו לרקוד: כך תחגגו את יום המחול הבינלאומי עם בן/בת הזוג

היום (ו') חל יום המחול הבינלאומי שמטרתו העיקרית היא לחגוג את אמנות הריקוד ואת העובדה שנוצרה שפה אוניברסלית שחוצה מחסומים פוליטיים, תרבותיים, גיאוגרפיים ואתניים, אשר מפגישה ומקרבת אנשים מכל העולם. אז אם מתחשק לכם לחגוג יחד עם בן/בת הזוג את המאורע, הגעתם למקום הנכון כי אספנו במיוחד בשבילכם מספר דרכים לחגיגה שחלקן אפילו ללא צורך לקום מהספה

לכבוד יום המחול הבינלאומי, אספנו במיוחד בשבילכם מספר דרכים לחגיגת המאורע. אז קדימה, למה אתם מחכים? קחו את בן/בת הזוג ותתחילו לרקוד! בהצלחה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שיעור ריקוד

בואו נודה באמת... אין דבר יותר מתבקש לעשות ביום המחול הבינלאומי מאשר לרקוד. אז אם בא לכם להשקיע ולקחת את חגיגות המאורע - צעד אחד קדימה, קחו את בן/בת הזוג, חפשו סגנון מחול שמעניין אתכם והירשמו לסדנת ריקוד. אתם יכולים לקחת שיעורי טנגו, סלסה, ריקודים סלוניים או כל סגנון אחר שמעניין אתכם. עולם המחול הוא עולם רחב ומגוון, כך שאנחנו בטוחים שתסתדרו, רק אל תשכחו להראות לנו את הריקוד כשתסיימו. 

© adobestock

צפייה בסרטי מחול

תאמינו או לא, אבל אפשר לחגוג את יום המחול הבינלאומי גם מהספה בבית. כל שתצטרכו לעשות זה להכין פופקורן, לבחור סרט שעוסק במחול, לצפות בו ולהנות. לא יודעים באיזה סרט לצפות? הנה לפניכם כמה סרטים מומלצים: "פלאשדאנס", "סטאפ אפ", "ריקוד מושחת", "ברבור שחור", "בילי אליוט" והרשימה עוד ארוכה, אבל לבנתיים אלו יעשו את העבודה... צפייה נעימה!

טיקטוק

את אפליקציית הטיקטוק אתם וודאי מכירים וסביר להניח שגם נתקלתם בכמה ריקודים לסאונדים הפופולאריים והאהובים. אז כדי לחגוג את המאורע בצורה הטובה ביותר, בחרו סאונד שאתם אוהבים, נסו ללמוד את הריקוד שלו וצלמו את עצמכם רוקדים. את הסרטון שיצא אתם כמובן לא חייבים להעלות, זו לגמרי בחירה שלכם, אבל בין אם תעלו ובין אם תבחרו לשמור את הסרטון לעצמכם - עדיין נשארת לכם מזכרת נהדרת של שניכם.

© adobestock (אילוסטרציה)

Just Dance

אם מתחשק לכם לרקוד ריקודים קלילים ומקפיצים לצלילי מוסיקה עדכנית - Just Dance הוא בדיוק הפתרון בשבילכם. אם תכתבו ביוטיוב את צמד המילים, תוכלו למצוא שלל ריקודים מהנים שמתאימים לזוגות. בנוסף, זו גם דרך מעולה "לשרוף" קלוריות בצורה בריאה וכיפית. אז למה אתם מחכים? קומו מהספה ותתחילו לרקוד!

תגובות