אהבת חינם: מתנות שאפשר להעניק לבן או בת הזוג בלי כסף. adobestock

אהבת חינם: מתנות שאפשר להעניק לבן או בת הזוג בלי כסף

אהבה אפשר לבטא בכל כך הרבה דרכים ורובן לא מצריכות "לשבור את הכיס", הכנו לכם מספר רעיונות למתנות שיגרמו לבן/ת הזוג שלכם להתרגש, ט"ו באב שמח!

אז ט"ו באב כבר כאן וזה הזמן לחגוג את אהבתכם לבני הזוג שלכם. מצנצנת אהבה מרגשת ועד מתנה טעימה במיוחד - מצאנו לכם רעיונות לבטא את אהבתכם מבלי להוציא הרבה כסף על מתנות חומריות. בואו נגיד שאנחנו היינו שמחים לקבל כמה מהרעיונות כאן ליום האהבה הקרוב... 

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מכתב מרגש

לפעמים מכתב מרגש שווה יותר מכל מתנה חומרית אפשרית. קחו דף ועט וכתבו את כל מה שהייתם רוצים לומר לאהבה שלכם, אפילו דברים שלא יצא לכם להגיד עדיין. שתפו איך אתם רואים אותם מהעיניים שלכם, על התכונות המיוחדות בהם, הרגעים המרגשים והמצחיקים, מה גרם לכם להתאהב בהם ומה אתם מאחלים להם בהמשך. כבר זולגת לנו דמעה מרגש.

© gettyimages

להכין צנצנת ובה פתקים עם סיבות למה אנחנו אוהבים את בני הזוג

המתנה שהתחילה כטרנד בטיקטוק לגמרי כבשה את ליבנו. קחו ערמת פתקים ועט ובכל פתק רשמו תכונה שאתם אוהבים בהם, תזכורת לרגע מצחיק או מרגש, למה התאהבתם בהם, משהו שאתם רוצים להודות להם עליו ועוד... התיזו על הפתקים את הבושם שלכם וסגרו בצנצנת. לגמרי נשמע כמו המתנה המושלמת!

לאפות עבורם פיצה

אם אתם טובים בלבטא את אהבתכם דרך המטבח, אפייה זו המתנה המושלמת! עוגה זה נחמד אבל מי לא ישמח לקבל פיצה? עם כל התוספות האהובות ומלאאא גבינה. תוכלו אפילו לחלוק אותה ביחד כמחווה רומנטית. לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו היינו שמחים לדייט של פיצה ליום האהבה.

© adobestock

אלבום של רגעים משותפים

בעידן של היום כבר לא שומרים תמונות באלבומים וחבל. אספו תמונות שלכם שצולמו במשך הקשר שלכם, מהתמונה הראשונה, מדייטים, תמונות שמעלות זכרונות מצחיקים ומרגשים וכל מה שבא לכם להוסיף. תפתחו את התמונות ותעצבו אלבום מרגש של כל הרגעים שלכם. אפשר לכתוב הקדשה מרגשת בהתחלה ולקשט לאורך כל האלבום, מבטיחים לכם שזו מתנה שהם ישמרו ויעריכו.

מחזיק מפתחות עם תמונה

לפעמים כל מה שצריך זה מחזיק מפתחות אישי, שיזכיר להם את אהבתכם במשך היום. אז חפשו תמונה חמודה משותפת שלכם, קנו מסגרת למחזיק מפתחות (ניתן להשיג בחנויות לפיתוח תמונות). תדפיסו את התמונה בהתאם והכניסו למסגרת. הנה לכם מתנה מרגשת מכל הלב.

 

תגובות