נשבר הלב: סיכום שנה של הפרידות הכי מפתיעות. צילום פרטי, מתוך האינסטגרם של @dianschwartz_, @static

נשבר הלב: סיכום שנה של הפרידות הכי מפתיעות

מודים שלא ראינו את זה בא, קודם סטטיק משרית ומהר מאוד גם מבן אל, הזוג השנוי במחלוקת דיאן ונתנאל ועוד הפתעות לא נעימות בגזרת האהבה • סיכום הפרידות שריסקו לנו את הלב לשנת 2022

עבור כמה מהסלבס שלנו שנת 2022 הייתה לא פשוטה בכלל. למרות כל הזוגות החדשים והמפתיעים בביצה, היו גם פרידות קשות שאותנו לפחות השאירו בשוק. אז במידה וחייתם באיגלו בשנה האחרונה או שפשוט לא יצא לכם להתעדכן, הנה סיכום פרידות השנה של הסלבס, וכדאי שתנשמו עמוק כי זה לא יהיה קל.

עוד בערוץ יחסים ואהבה בפרוגי:

© ADOBESTOCK

קים וקניה

נפתח עם הזוג שאין אחד בעולם שלא דיבר עליו ועל כל מה שהם עברו- קים וקניה, שבאופן רשמי התגרשו. אחרי שש שנות נישואים וארבע ילדים משותפים, כל אחד הולך לדרכו. הם הכירו כשקים עוד הייתה נשואה לבעלה הקודם ולאחר שהתגרשה, החלו לצאת. כבר בשנת 2016 מקורבים חשפו שקים רוצה להתגרש אבל רק השנה הם חתמו על המסמכים. מה שבטוח, הזוג הזה עבר הרבה!

© gettyimages.IL/Lars Niki

דיאן ונתנאל

נראה שהזוג התוסס והשנוי במחולקת שכולם דיברו אליו בתקופת "האח הגדול" הגיע לקיצו. אחרי שיצאו מבית האח ונחשפו לשלל תגובות לא פשוטות על היחסים ביניהם, השניים לא נכנעו לביקורות וניהלו זוגיות במשך חודשיים ואפילו עברו לדירה משותפת, עד שהחליטו להפריד כוחות. יחסית לשאר זוגות יוצאי הריאליטי, דיאן ונתנאל החזיקו מעמד יפה ביותר. אבל אל תאבדו תקווה, מקורבים מציינים שמדובר סה"כ במשבר והמצב לא אבוד.

© מתוך האינסטגרם @dianschwartz_

סטטיק ושרית

אי אפשר לדבר על פרידות מבלי להזכיר את הפרידה המצערת של סטטיק ושרית, זוג שכולנו אהבנו לאהוב. בשנה האחרונה השניים עוררו המון תהיות ושאלות, לאחר רצף של שמועות בתקשורת על משבר עד שביום אחד הודיעו לנו קבל עם ואינסטגרם שהם התגרשו באופן סופי. סטטיק ושרית היו מבין הזוגות המדוברים בתקשורת ואחד הנושאים התוססים בתעשייה. הם הכירו עוד בילדות  ובשלב מאוחר יותר הפכו לזוג, אבל אחרי שש שנים של זוגיות וחתונה, השניים פירקו את החבילה.

© מתוך האינסטגרם @static

סטטיק ובן אל

ובהמשך לפרידה משרית, לא חשבנו שהיום הזה יגיע, אבל גם הצמד המוזיקלי הכריז על פרידה. הצמד החם של ישראל שדאג להרקיד אותנו עם שלל להיטים, הגיע לקיצו. לא באמת ברורה הסיבה, אבל נראה שמספר משברים אישיים, כשביניהם הפצת ההקלטות של בן אל מתבטא בצורה אלימה כלפי האקסית אורטל עמר ובנם. במקביל, סטטיק עזב את ביתו המשותף עם אשתו שרית. נראה השניים חוו משברים אישיים גדולים באותה תקופה והקריירה המשותפת לא ממש עזרה להם להתמודד, מה גרם לצמד החם ביותר בישראל להתפרק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by סטטיק / Static (@static)

בר מיניאלי ומיכאל גבעתי

הם התחילו את 2022 כזוג ומסיימים את השנה כל אחד לדרכו. השחקן הצעיר מיכל גבעתי והשחקנית בר מיניאלי, שכיכבה בלא מעט סדרות, ניהלו מערכת יחסים. רק חבל שלקראת סוף השנה, החליטו הזוג על פרידה שאותנו באופן אישי מאוד ציערה. בכל זאת, לגמרי ראינו אותם זוכים בתואר "זוג השנה" בפרוגי.

תגובות