חוגגים אהבה: מקומות מגניבים ולא שגרתיים לדייטים. ADOBESTOCK

חוגגים אהבה: מקומות מגניבים ולא שגרתיים לדייטים

בנג'י שייט או חדר בריחה, קבלו חמישה מקומות לא שגרתיים ומומלצים (מאוד בעינינו) לחגיגות יום האהבה הבינלאומי ואפילו גם לדייטים שוברי שגרה!

אין ספק שלצאת לדייט עם בן או בת הזוג זו תמיד חוויה טובה, אך למה לצאת למקומות רגילים שכולם יוצאים אליהם כשאפשר להיות דווקא מקוריים וליצור חוויה קצת אחרת אבל בלתי נשכחת. אספנו בשבילכם מספר רעיונות כאלה.

עוד בערוץ היחסים ואהבה של פרוגי:

 

בנג'י 

למה ללכת לבית קפה או לסרט כשאפשר ללכת לבילוי כיפי ואקסטרימי במיוחד? בנג'י יכול להיות בילוי כיפי במיוחד. הוא מלא אנדרנלין ואין כמו לעשות פעילות זוגית ורומנטית בשניים, כזו הדורשת אומץ שבן הזוג יכול לספק.

© ADOBESTOCK

חדר בריחה

בילוי נוסף שיכול להיות מעניין הוא חדר בריחה, אין כמו לפצח חידות ביחד כדי להתגבש כזוג. חווית ההצלחה כאשר נחלצים מהחדר היא מאוד משכרת, ולעשות את כל זאת עם אדם אהוב רק מוסיף על החוויה בעינינו.

© ADOBESTOCK

שייט

שייט הוא לפחות בעינינו אחת החוויות הרומנטיות שאפשר לצאת אליהן ועל כן אנו ממליצים עליה בחום. אתם לגמרי יכולים לשכור סירה עם בן או בת הזוג ולשוט במרינה להנאתכם או לצאת לשייט מאורגן. כך או אחרת מצפה לכם חוויה כיפית ביותר.

© ADOBESTOCK


גן חיות/ספארי

אולי זה לא הדבר הראשון שהייתם חושבים עליו כבילוי לדייט ובכל זאת, גן חיות או ספארי יכולים להיות מקום מעניין במיוחד לבלות בו ואף נעים לבלות בו יחד עם בן הזוג. אנחנו לגמרי ממליצים על החוויה בעיקר כי אנחנו מאמינים שהיא יכולה להיות מעט מיוחדת וזכורה למדי.

© ADOBESTOCK

מוזיאון

אולי זה נשמע לכם כמו בילוי מעט מוזר אך האמת היא שישנם מוזאונים שדווקא מאוד מעניין להסתובב בהם יחד עם בן הזוג, חלקם אף אינטרקטיביים מה שמוסיף ענייו לחוויה. אנחנו מאוד ממליצים על דייט במוזיאון, במיוחד למי שמעדיפים חוויה מעט שונה. 

© ADOBESTOCK
תגובות