יותר כיף ביחד: רעיונות לתחפושות זוגיות מגניבות לפורים. Pinterest/Gabby Wright, pinterest/Rio

יותר כיף ביחד: רעיונות לתחפושות זוגיות מגניבות לפורים

כמה שאנחנו אוהבים להתחפש, אבל אם אפשר ביחד- תודו שזה הרבה יותר כיף! • אספנו עבורכם כמה רעיונות מגניבים לתחפושות זוגיות שקל מאד להכין!

מי שנכנס אדר מרבין בשמחה, בואו של חודש אדר מסמל על הגעתו של החג הכי שמח וצבעוני הרי הוא כמובן פורים. אחרי שנתיים שרוב מסיבות הפורים היו מצומצמות בגלל הקורונה, השנה כפיצוי נחגוג כפול שלוש. ההכנות מתחילות כבר מעכשיו, חנויות הסטוק מתמלאות בתחפושות ואביזרים, הסופרים במשלוחי מנות במחירים מופקעים, ההתרגשות כבר באוויר ואפילו הטמפרטורה עולה לקראת החג.

כמיטב המסורת נהוג להתחפש, ולא, זה ממש לא משנה אם אתם כבר לא ילדים! אז אם התמזל מזלכם ואתם מגיעים לחג הזה עם בן או בת זוג, אספנו לכם כמה רעיונות לתחפושות זוגיות הכי מתוקות, קיצ׳יות, מצחיקות ומקוריות!

עוד בערוץ היחסים ואהבה של פורים:

וונסדיי וט׳ינג

אלא אם כן אתם חיים במערה, אין סיכוי שפספסתם את הסדרה המדוברת ביותר של נטפליקס שיצאה לקראת סוף 2022, "וונסדיי". הסדרה, שמבוססת על הקלאסיקה של משפחת אדאמס הצליחה לשבור שיאים והפכה לסדרה דוברת האנגלית של נטפליקס שצברה הכי הרבה שעות צפייה בשבוע הראשון שלה על המסך. אין ספק שוונסדיי עצמה תיהיה מהתחפושות החרושות ביותר השנה, קצת כמו אלזה ב- 2014, אבל אם אתם זוג ומעוניינים לשדרג, וונסדיי והחבר הכי טוב שלה, ט׳ינג (שהוא בעצם יד) זו אופציה מושלמת! אם הסתבכתם- תמיד אפשר לבחור בפאגסלי, אחיה הקטן.

אילנה ודיאנה

הרבה צמדים נבנו והתפרקו השנה, והבולטות שבניהן הן כמובן אילנה ודיאנה, צמד האחיות האייקוניות מהאח הגדול. באמצעות פאות של שיער שחור חלק ארוך, גופיות ורודות, וקעקועים מזוייפים, אתם תהפכו לצמד הכי מצחיק בארץ. אם אתם במצב רוח להשקיע, אפשר להוסיף הגה כרפרנס ללהיט "ביצ' וואנה רייד".

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

סטטיק ובן אל

ונמשיך לצמדים שהתפרקו ונעבור לצמד הכי מדובר ביותר במדינה, אפילו כשהם כל אחד בנפרד. הזמרים שיצאו לאחרונה לקריירת סולו הותירו אחריהם גל שמועות, סיפורים, וריכולים בלי סוף והפכו לנושא לוהט, לכן מן הראוי שנקדיש גם להם תחפושת זוגית. אז מה תצטרכו לתחפושת? לסטטיק פאה בלונדינית (או לחמצן את השיער אם אתם אמיצים), משקפיים, בגדים רחבים וערימות של שרשראות. לבן אל, קעקועים מזויפים, גופיה צבעונית ומשקפי שמש.

© משה נחומוביץ'

דני וסנדי מגריז

אי אפשר לכתוב כתבה על תחפושות זוגיות מבלי להתייחס לזוג האייקוני ביותר מהקלאסיקה גריז. מה תצטרכו כדי להפוך אליהם? אם בורכת בתלתלים בלונדיניים, תפור עלייך סנדי, אבל אם לא תמיד אפשר לקנות פאה כזו. חוץ מזה, בגדים שחורים צמודים ועקבים ישלימו את הלוק. גם בשביל להפוך לדני לא צריך הרבה עבודה, ג׳ל בשיער, גינס סקיני שחור וטישרט שחורה.

רפונזל ופלין

אם כבר זוגות קלאסיים, אז כמובן שנדבר גם על הזוגות של דיסני. אין ספק שכל נסיך ונסיכת דיסני יתאימו למאורע אבל "פלונטר" לגמרי האגדה המועדפת עלינו אז הפעם נעזור לכם להתחפש אליהם. לרפונזל נדרשת שמלה סגולה ופאה בלונדינית ארוכה לפחות עד הברך, בונוס אם יש לכם בובה של לטאה! כדי להפוך לנסיך המושלם, תצטיידו במכנסיים חומים, חולצה לבנה ארוכה ווסט ירוק, עם מגפיים וחגורה חומה להשלמת הלוק.

פסל החירות ותייר

אם נמאס לכם לחכות לפעם הבאה שתטוסו לארצות הברית, תביאו את ארצות הברית לארץ! שמלה בצבע ירוק בקבוק וכתר ירוק יהפכו אתכן בקלות לפסל המזוהה עם העיר ניו יורק - פסל החירות. את זוגכם תלבישו בחולצת ״ I LOVE NY “ , דגמח קצר, ותציידו במצלמת תיירים.

זוג השודדים בוני וקלייד

אם אתם חובבי פשע ותעלומות, את הזוג בוני וקלייד אתם וודאי מכירים. הזוג היה ידוע בשודים שהיה מבצע בשנות ה-30, הם מראשוני הפושעים המפורסמים שהגיעו למעמד סלבס בעידן המודרני. אז איך תהפכו אליהם? ראשית, לבוש שמאפיין את התקופה: חצאית ארוכה וגרביון, או לגבר מכנס שחור ושלייקס, אל תשכחו את הכובעים! כדי לאפיין את השודדים אפשר להוסיף אקדחים מזויפים, שקי כסף, ואם אתם במצב רוח להשקיע אז תלכלכו מעט את הבגדים בבוץ/דם מזויף!

הארנבת והשועל מזוטרופוליס

למרות שהוא יצא כבר לפני כמה שנים טובות, זוטרופוליס לנצח יהיה מהסרטים המצוירים החמודים והאהובים שיצאו. חלק בזכות הכימיה המצחיקה בין הדמויות הראשיות ג'ודי השוטרת הארנבת וניק השועל. כדי להפוך לג'ודי תצטרכו חליפה של שוטרת, כזו שאפשר למצוא בכל חנות תחפושות ואוזניים של ארנבת. בשביל להיות ניק השועל תצטרכו חולצת פולו ירוקה, עניבה סגולה, מכנס דגמח ואוזניים של שועל.

משה ולילך מפרוגי

אמנם אנחנו לא אובייקטיבים, אבל באופן חד משמעי זו התחפושת הזוגית המועדפת עלינו. הצמד האייקוני של עולם הבידור והרכילות שמתפעלים את פרוגי במסירות רבה! כדי להיות משה, העורך הראשי שלנו, והמגיש של התוכנית א'-ת' תצטרכו משקפיים, טישרט וג'קט וכמובן מקרופון ופתקיות להקריא מהן. כדי להפוך ללילך עורכת המשנה שלנו, המראיינת והמגישה של תוכנית "דה סטורי" תצטרכו כמובן פאה ג’ינג’ית, מיקרופון ממותג גם כן וחיוך גדול. נקודות בונוס אם אתם לוקחים אתכם צפרדע! אבל אמיתי, כן?

© ירון ברנר
תגובות