פאוור קאפל: הזוגות חושפים את הסודות הרומנטיים. צילום: שחר אבו, גיא צרחי, אלבום פרטי

פאוור קאפל: הזוגות חושפים את הסודות הרומנטיים

ט"ו באב שמח! לכבוד חג האהבה העברי שחל היום, תפסנו כמה מהזוגות בתעשיית הבידור ושמענו מהם את סיפור ההיכרות שלהם, מה הדייט שהם הכי אוהבים לעשות יחד, איך הם משלימים אחרי ריב ומה הטיפ המושלם לזוגיות?

Love Is In The Air. יום האהבה העברי עוד שנייה כאן וזה בדיוק הזמן, לצאת ולהנציח את הזוגיות בדרך הכי שמחה שיש. אז רגע לפני שתצאו לחגוג את היום שכולו לב, תפסנו לריאיון מיוחד כמה מהזוגות של עולם הבידור, שבו מספרים איך הכירו, איך יחגגו את יום האהבה העברי ועל הדרך, גם יתנו את הטיפ שלהם לניהול זוגיות מאושרת.

עוד בערוץ היחסים ואהבה של פרוגי:

קווין רובין ודניאלה קריסטיה

יוצרי התוכן קווין רובין ודניאל קריסטיה נפגשו בצילומים בוילה של חבורת "חיים בחארטא" שיצרו סרטונים לרשת ומאז עברו כבר חמש שנים, שכללו זוגיות, נישואין ואפילו הפכו להורים. בראיון הם מספרים מי התחיל עם מי ואיך מנהלים זוגיות יציבה.

ספרו איך הכרתם, מי התחיל עם מי?

אחרי שדניאלה נכנסה לחיים ב'חארטא', אני התאהבתי ישר. הייתי מוקסם ממנה ושאלתי אותה אם היא תרצה ללכת לאכול איתי. בחרנו ללכת לאכול המבורגר. היא אמרה שהיא מרגישה לא נעים לאכול לידי את ההמבורגר, אז מה שעשיתי, אמרתי לה שאין מה להתבייש ואכלתי את הפירה עם הידיים ואמרתי לה 'הנה תראי איך אני אוכל תרגישי בנוח'".

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?

"הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות ביחד חד משמעית זה לאכול סושי ולראות סרט טוב.

כשאתם רבים או מתווכחים, איך אתם משלימים?

"לריב איתי זה קשה כי אני אחד שלא אוהב להכנס לריבים. אז לרוב זה וויכוח ופחות ריבים"

מה הטיפ הכי חשוב לדעתכם כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"להבין שחיים ביחד וברגע שמשתפים הכל ומשתפים הכל אפשר לפתור הכל ביחד. והכי חשוב זה להיות החברים הכי טובים".

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"השנה זה קצת אחרת. בטח נלך לאכול משהו ביחד עם קיי הבן שלנו, אולי נעשה איזה פיקניק".

© צילום: גיא צרחי

שירה מרגלית וים רפאלי 

הזמרים שירה מרגלית וים רפאלי חלק מתעשיית המוזיקה והפלייליסט שלנו בשנים האחרונות. הזוגיות שלהם התחילה משיר שישבו לכתוב ביחד ומאז כבר עברו שלוש שנים. בריאיון, השניים מספרים איך כתיבת השיר הובילה לבניית הקשר ביניהם ומה הם הכי אוהבים לעשות ביחד. 

ספרו איך הכרתם, מי התחיל עם מי?

"הכרנו מהתעשייה אבל כזה  'היי ביי'. אחרי זה, ים שלח לי הודעה בווטצאפ, אמר שיש שיר שהוא התחיל לכתוב, שחושב שממש נחמד אם נסיים אותו ביחד ואז, קבענו לשבת לכתוב. עד שנפגשנו, נהיינו חברים ממש טובים, היינו מדברים כל היום ואז כשנפגשנו באולפן אצל שירה, ממש לפני שהתחילו הסגרים של הקורונה, שתינו קצת, ים ביקש שאלך בקו ישר, נישק אותי ומשם הכל היסטוריה". 

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?

"הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות הוא בסוף היום להתכרבל ביחד בספה ולראות טלוויזיה, או סתם לדבר עד שנרדמים במיטה ולאכול דברים טעימים ביחד, כי בתכלס הכל יותר טעים ביחד". 

כשאתם רבים או מתווכחים, איך אתם משלימים?

"תלוי מי יזם את הריב או מי אשם. אין בזוגיות שלנו אגו ואין מישהו אחד שתמיד משלים. כשאנחנו רבים, אנחנו בדרך כלל לא מדברים כמה שעות ואז מדברים על הכל ביוזמת אחד מאיתנו ומשלימים". 

מה הטיפ הכי חשוב לדעתכם כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"הטיפ הכי חשוב בזוגיות הוא תקשורת, לדבר על הכל אבל באמת הכל. אסור לשמור בבטן ואסור לאגור מבחינתנו. כשיש אהבה אז התקשורת שומרת עליה, כשיש תקשורת אין אגו וכשיש אהבה ותקשורת בלי אגו, יש אמון וביטחון. שנינו מאוד משתדלים לשמור על זה ותמיד להגיד, אם משהו מפריע לו או אם נפגענו ממשהו". 

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"אין לנו מושג עדיין. אנחנו ספונטנים בדרך כלל ומחליטים באותו יום". 

© צילום: שחר אבו

 מיקה סגל ועמית הכטר

השחקנית מיקה סגל, שכיכבה בסדרות ב"זאת שלי" ו"לעוף על אנה", נמצאת בזוגיות כבר במשך שנתיים וקצת, עם השחקן עמית הכטר שכיכב ב "ספיידרז" ו"דרימארס". כעת, הם משתפים אותנו בסיפור די משעשע על תחילת הזוגיות שלהם ומה הם מתכננים לעשות ביום האהבה העברי. 

ספרו איך הכרתם, מי התחיל עם מי?

"ראינו אחד את השניה באינסטגרם, כל אחד נדלק על השני ותקופה ארוכה, ממש התלבטתי אם לכתוב לעמית או לא. בדיעבד, הסתבר שבאותו זמן עמית הסתובב בעולם, הראה לאנשים תמונות שלי וסיפר שאני החברה הבאה שלו, אבל הפחדן לא עשה עם זה כלום, עד שפשוט החלטתי לכתוב לו. משם, זה זרם מאוד מהר". 

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?

"למצוא כל חודש את המסעדה, שנכריז שאותה אנחנו הכי אוהבים בעולם ולאכול מלא דברים טעימים". 

כשאתם רבים או מתווכחים, איך אתם משלימים?

"רבים רגע ואחרי שנרגעים מדברים שוב על הדברים. כל אחד מנסה להסביר את הצד שלו, עד שפותרים את הבעיה ובינתיים זה עובד יופי". 

מה הטיפ הכי חשוב לדעתכם כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"תקשורת. לדבר על הכל תמיד, מה מפריע, מה כיף, מה בא לי לעשות ומתי, מה לא מתאים לי, אבל לא בקטע מכביד מדי". 

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"נמצא מסעדה חדשה שאנחנו הכי אוהבים בעולם אי פעם ונלך אליה, או שנישאר בבית, נזמין סושי ונראה 'הפיג'מות". 

© עמית נעים

אור אלקיים ודריה יופרוב

כוכבי הרשת אור אלקיים זוטי ודריה יופרוב, נמצאים בזוגיות כבר במשך 11 שנים ונשואים כבר שנה. בראיון הם מספרים על תחילת הזוגיות שלהם, איך הם מתפייסים אחרי שרבים ומה הטיפ שלהם לזוגיות מוצלחת. 

 איך הכרתם, מי התחיל עם מי?

"במקרה שלי, דריה התחילה איתי. היא שלחה לי הודעה בפייסבוק שזו הפלטפורמה שהייתה אז. שאלה 'מה קורה?' ולא עניתי לה. אחרי זה היא שלחה לי למה אני לא עונה ולא היה לי נעים, אז עניתי 'סליחה שלא עניתי', בגלל שהייתי ביישן בתור ילד. מפה לשם, זה המשיך בזה שהשאירה לי מכתבי אהבה בתיבת דואר, בלונים וכל מיני שטויות. דריה אמרה שגם הסתובבה מחוץ לבית שלי, כדי במקרה לראות אותי מחוץ לבית, למרות שבחיים לא התראינו ככה במקרה אבל אמרה שעשתה את זה. בקיצור היא אובססיבית, אבל אני אוהב אותה והמסקנה: בנות, תתחילו עם מי שאתם בעניין שלו". 

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?

"אנחנו אוהבים לטוס יחד, שנינו טסים הרבה, גם המשפחה שלי גרה בארצות הברית ואנחנו מגשימים את כל החלומות שלנו. אחד הטיולים המטורפים שעשינו, היה בתאילנד ובפיליפינים, כשחזרנו לארץ יומיים לפני שהקורונה התחילה בתאילנד וזה היה בפוקס". 

כשאתם רבים או מתווכחים, איך אתם משלימים?

"קודם כל, היה לנו יותר ריבים לפני שגרנו יחד, אבל עכשיו כשגרים ביחד אנחנו הרבה פחות רבים. כשאנחנו משלימים, לרוב זה אני ניגש ויוזם את ההשלמה של הריב. אחרי 10 דקות, משאירים את זה מאחורינו, מדברים רגיל ולא נחשב בכלל שהיה ריב". 

מה הטיפ הכי חשוב לדעתכם כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"קודם כל, להבין שאף אחד לא מושלם, שמערכת יחסים צריך להיבנות ולא לחפש ולרצות שבן האדם השני תמיד יהיה מושלם. מעבר לזה, צריך להבין שלא כל ריב ולא כל דבר קטן הוא פיצוץ שאי אפשר לחזור ממנו. צריך להיות קלילים, להבין שזה בן אדם שאני אוהב ובן אדם שאני רוצה לחיות איתו את החיים. בסופו של דבר גם הולכים לישון ביחד בלילה, אז צריך ללכת לישון בלי שיש ריב פתוח ועם חיוך".   

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"האמת שעדיין לא חשבתי. אבל אני בהחלט צריך להתעורר ולחשוב על רעיון". 

© אור גפן, יחסי ציבור

סהר כהן ויעל קופילניק

היזם והזוכה במקום השני של הישרדות סהר כהן, נמצא בזוגיות כבר יותר משלוש שנים, עם יעל קופילניק, שהיא גם הסמנכ"לית ויד ימינו של סהר בכל מה שקשור לעסק האופנה שהקים "טיקי". בראיון הם מספרים על ההיכרות חוצת הערים ואיך משלימים מריבים.

ספרו איך הכרתם, מי התחיל עם מי?

"הכרנו דרך חבר משותף בשם עמית. שירתתי בבסיס ליד אילת עם עמית, שהוא חבר של יעלי מהבית. זה היה בתחילת הקורונה, הכל היה סגור ויעלי ממש רצתה לראות את החברים. היא עשתה ישיבה בבית של חברה ועמית, אמר לי להצטרף וככה הכרנו. אחרי הערב שישבנו בבית, שלחתי את ההודעה הראשונה באינסטגרם וכבר בערב הראשון שהכרנו, היה ניצוץ בינינו". 

מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ביחד?

"אנחנו אוהבים לבשל ביחד, ללכת לסדנאות העשרה, חופשה ביחד, ספורט, לצפות בסרטים ולטייל בעולם". 

כשאתם רבים או מתווכחים, איך אתם משלימים?

"אנחנו פותרים את הדברים ישר באותו הרגע. אין אצלנו לשמור בבטן, פותחים הכל, מדברים על הדברים, מקשיבים אחד לשנייה ומיישרים את ההדורים". 

מה הטיפ הכי חשוב לדעתכם כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת?

"תקשורת טובה. זה הבסיס להכל, להבין מה כל אחד צריך ומה אנחנו צריכים ביחד כזוג". 

איך תחגגו את יום האהבה העברי?

"הפתעה שיעלי מכינה, לא יכולה לחשוף". 

© אלבום פרטי

 

תגובות