באיזה צבע אתם אוהבים את הצביעות שלכם?. shutterstock

באיזה צבע אתם אוהבים את הצביעות שלכם?

יובל ללוש מתוסכלת מהמצב בחברה שלנו ומהבריונות ממנה סובלת הקהילה הגאה, ומחליטה לומר סוף סוף את דעתה - טור אישי

בקהילה שלנו לא פעם מישהו מחליט שזה בסדר גמור להעיר הערות פוגעות כלפי הקהילה הגאה, וברוב המקרים לשמחתנו, האנשים האלה נושאים בתוצאות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מקרה טרי שקרה לאחרונה הוא שעובדת עירייה בבאר שבע פוטרה לאחר שהתבטאה בצורה הומופובית שמביישת לא רק אותה, אלא את כל עיריית באר שבע, כנגד הקהילה הגאה. מעשה טוב לעשות, נכון, אני בהחלט טופחת על השכם של ראש עיריית באר שבע, אבל - ויש אבל בסיפור נוסף לצערנו.

רב עיריית באר שבע שאיים שיתפטר מתפקידו אם ויתקיים מצעד גאווה בעיר (אחד כזה אכן צריך להתפטר על הערה כזו גם ככה, מה שלצערי לא קרה - אכזבה גדולה). הרב הזה שהסית אנשים נגד אנשים שהם בדיוק כמוהו. אנשים שמטרתם זה לחיות מבלי הפחד ללכת ברחוב יד ביד, שלא יעשו להם משהו או יסתכלו עליהם מוזר. ברגע שהוא החליט לקחת חלק בהפסקת מצעד הגאווה בעיר, הוא בעצם לקח מהם את הזכות לנסות לחיות בצורה שיווינית ושלווה יותר.

© shutterstock

עיריית באר שבע היקרה, ככה לא עושים צדק! אם אתם רוצים להביע את תמיכתם בקהילה הגאה תפטרו את הרב שהסית אנשים כנגד הקהילה, הרב שתמך ברב צבא הגנה לישראל בכך שהקהילה הגאה היא חבורה המורכבת מסוטים ונכים, אנשים חולים.

 למה דת הולכת לפני כבוד הדדי כלפי אנשים השווים בדיוק כמוך? "דרך ארץ קדמה לתורה"; "צדיק צדיק באמונתו יחיה."; ועוד שלל ציטוטים מהתנ"ך, הספר שכולנו מאמינים בו, שבעצם פוסל את כל הנעשה. למה דת הולכת לפני כבוד? כלפי אנשים שכל שהם רוצים זה אך ורק לאהוב ולהיות נאהבים, לא לפגוע באף אחד. למה לא לפטר את אותו רב מסית, ששנאה זורמת בעורקיו? שלא מצליח להבין שיש אנשים שלא ילכו בדרכיו ובתלמיו וזה בסדר גמור. גם התנ"ך אומר לסקול באבנים אנשים שלא מאמינים בשבת, אז מגיע לי לעבור ברחוב ושיזרקו עליי אבנים? התנ"ך נכתב לפני 3,000 שנה, זמן רב מדי בשביל שכל הדברים שבו יהיו רלוונטיים.

 הומופוביה בעולם מתקדם כמו שלנו לא אמורה להיות. אף אחד לא אמור לחיות בפחד ממה שהמשפחה שלו תגיד, רק כי הוא לא על תקן ה"נורמה" או כי בעיני מישהו זה מוזר או מגעיל שהוא אוהב. פשוט אוהב.

בשביל להביע את התמיכה שלכם בקהילה הגאה אל תפטרו אנשים קטנים. תפטרו את האנשים שבאמת משפיעים על החברה שלנו לרעה.

תגובות