מיוטיוב למסך הגדול: סרט חדש על היוטיוברית הטרנסג'נדרית ג'יגי גורג'ס. צילום מסך מאינסטגרם

מיוטיוב למסך הגדול: סרט חדש על היוטיוברית הטרנסג'נדרית ג'יגי גורג'ס

ג'יגי גורג'ס היא יוטיוברית מוכרת מקנדה במקור, שהתפרסמה בעיקר מעצם היותה טרנסג'נדרית, שכן נולדה כגבר בשם גרגורי. בזכות סיפור החיים המיוחד שלה ג'יג'י היוותה מקור השראה לנערים ונערות רבים ברחבי העולם, ואף השתמשה בערוץ היוטיוב שלה, בשביל להעלות את המודעות לנושא. היום שוברת היוטיוברית שיא חדש כאשר יוצא סרט דוקומנטרי בכיכובה

ג'יגי גורג'ס בת ה-24, וודאי מוכרת לכולכם מערוץ היוטיוב שלה הנושא את אותו שם, היא יוטיוברית מוכרת בעולם היוטיוב והרשתות החברתיות בפרט, וכן גם לקהילה הגאה. למה אתם שואלים? ג'יג'י החלה את חייה בכלל כגרגורי, בחור מקנדה, ובאמצע שנות ה-20 החלה בטיפולים הורמונליים ושינתה את מינה לאישה. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לאחר הגשת פרסים בטקסים כמו ה-AMA'S, Peopl's coice, הופעה בתפקיד אורח בקליפ של אדם לבמרט, תוכנית טלויזיה משלה ועוד שלל פרויקטים, הכוכבת משחררת לאוויר את הסרט החדש שלה בכיכובה, הנקרא "This is everything", שיספר את סיפור חייה המרשים והמעורר השראה מילדות עד היום. 

ג'יג'י מספרת לאתר המגזין "סבנטין" האמריקאי כי "תמיד חשבתי ורציתי להכין סרט, כי תמיד תמיד צילמתי לערוץ היוטיוב שלי בכל מקרה. אבל אני זוכרת את הרגע הזה בו אמרתי לעצמי, אני מפסיקה לתעד, יש לי את כל החומרים, אני פשוט הולכת לחבר את כולם ביחד ולהכין סרט. והנה - אנחנו פה היום".

הסרט יראה סרטונים שמעולם לא נראו מתקופת בית הספר,  ראיונות עם חבריה ובני משפחתה של כוכבת הרשת, וקטעים שמעולם לא נראו לפני-תוך כדי ואחרי שינוי מינה. אפילו אם אתם עוקבים אחרי ג'ג'י כבר שנים, ג'יג'י טוענת כי הצופים יזכו לראות חלק חדש לגמרי בחיים שלה שלא זכו לראות בעבר.

ג'יג'י משקיפה על שלטי החוצות שלה: 

 

casual

A post shared by GIGI GORGEOUS 👸🏼 (@gigigorgeous) on

 הטריילר לסרט:

 

 

תגובות