גאה ומרגשת: סלינה גומז במכתב מדהים לקהילה הגאה. צילום מסך מיוטיוב

גאה ומרגשת: סלינה גומז במכתב מדהים לקהילה הגאה

חודש יוני זהו חודש הגאווה ברחבי העולם, וגם בישראל בשישי הקרוב יצעדו ברחובות תל אביב וירושלים במצעד הגאווה השנתי, האירוע הכי גדול שמזוהה עם הקהילה. באווירה הגאה שמסביבנו, גם הכוכבים האהובים מביעים תמיכה, וביניהם סלינה גומז, שמפנה לקהילה הגאה מכתב מרגש

לאור אירועי הגאווה הרבים שמצופים לנו מסביב לעולם וגם בישראל בחודש הקרוב (יוני), חודש הגאווה, סלבס רבים ואהובים מפנים את תשומת הלב גם הם לקהילה הגאה, ומביעים תמיכה עבורם ברשתות החברתיות ובשלל פלטפורמות. בין היתר, הזמרת\שחקנית האהובה על כולנו, סלינה גומז, שחררה באמצעות אתר "בילבורד", שחובר ביחד עם סלבריטאים רבים שכותבים מכתב שונה, מכתב מרגש לקהילה שעשה לנו חמים בלב.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כך כותבת הכוכבת:

המכתב המרגש
המכתב המרגש © צילום מסך

"אני זוכרת את עצמי כילדה צעירה, הולכת לארוחת בוקר-צהריים שכזו כל ימי ראשון עם אמי וקבוצת חבריה. לא היה לי שום מושג שכולם היו מחוץ לארון, ומוצהרים, ויותר מזה, לא ידעתי אפילו להגיד לעצמי מה זה אומר ומהי משמעות הדבר בכלל. כל מה שידעתי הוא שאהבתי להיות מוקפת באנשים אלו, שהיו כל כך אדיבים, כיפיים ואוהבים, וחברים כל כך טובים לאמי", משתפת גומז.

"אני לחלוטין נותנת לה קרדיט בגידול שלי כמובן. בעובדה שגידלה אותי בסביבה שהייתה כל כך פתוחה ולא שופטת. אספר שגם בגיל 16, ביום הולדתי, היא הפתיעה אותי עם הופעה של מלכת "דראג" כל כך מוכרת ויפה, ששרה את השיר שהכי אהבתי אז. אני לא חושבת שרוב הילדים בני ה-16 יכולים לומר זאת".

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

"אחד מאנשי צוות  הכתיבה שלי, ג'סטין טרנטור, לא יכול היה להאמין לעובדה שבחיים לא ראיתי למשל את הסרט הדוקומנטרי על מדונה - "אמת או חובה", לאחר שזה ישב איתי ביחד במיוחד וצפינו בו, אהבתי אותו כל כך. במיוחד בשל העובדה שדובר שם המון על זכויות הקהילה הגאה, ועל השינוי הגדול שקרה ביחס של החברה לקהילה.  זו הייתה פריצת דרך. אם זאת, יש עדיין כברת דרך שצריכה להיעשות, ואני מצפה ומחכה ליום בו יהיה אדם שלא יישפט, יופלה או יפחד רק בגלל העדפתו המינית".

 

תגובות