יום הטרנסג'נדר הבינלאומי: הטרנסג'נדרים המשפיעים בעולם. צילום מסך מיוטיוב

יום הטרנסג'נדר הבינלאומי: הטרנסג'נדרים המשפיעים בעולם

לכבוד יום הטרנסג'נדר הבינלאומי שחל מחר (ש'), הכירו את הטרנסג'נדרים המשפיעים ביותר בחברה הישראלית ובעולם; והכי חשוב - התגאו במי שאתם!

מחר (ש') יציינו בעולם את יום הנראות הטרנסג'נדרית, ולכבוד המאורע המשמעותי והגאה אספנו לכם רשימה של כל הטרנסג'נדרים הכי משפיעים בארץ ובעולם. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

רומי אברג'יל

אי אפשר לפתוח את הרשימה מבלי להזכיר את הטרנסג'נדרית הכי מהממת, שהיא כמובן כחול לבן משלנו, איתה גם עשינו ריאיון בלעדי לפרוגי. אברג'יל, כיום בת 16, החלה את הטיפולים ההורמונליים לשינוי מינה מגבר לאישה כאשר הייתה בת 11 בלבד, ובכך זכתה בתואר הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בישראל. אברג'יל הינה נערה משפיעה בקרב הנוער, התחרתה השנה ב"בנים והבנות" של ערוץ הילדים ואף בתחרות מלכת היופי של הדרום (בה גם זכתה בתואר "תגלית השנה"). היא ההוכחה שלגמרי אין גיל לשינוי, ואנחנו מעריכים אותה על כך.

איזו מהממת היא!
איזו מהממת היא! © צילום מסך מאינסטגרם

ג'יג'י גורג'ס

היוטיוברית האהובה שכבר מזמן לא מחזיקה רק בטייטל הזה אלא גם בתואר דוגמנית, מנחה, שחקנית ועוד, החלה את דרכה כגבר בשם גרגורי אשר העלה סרטוני איפור לרשת. בשנת 2013 יצאה מהארון כטרנסג'נדרית באופן רשמי, ובהמשך השנים גם כלסבית. בערוץ שלה תוכלו למצוא מגוון תכנים על קבלה, אפליה ואהבה עצמית לאחר שינוי. גורג'ס אף ביקרה בארץ ביוני האחרון בעקבות פסטיבל סרטי הגאווה הארצי, בו הוצג הסרט שלה "זה הכל" המספר את סיפורה, ואנו אף קיימנו איתה ריאיון בלעדי באירוע

 

קייטלין ג'נר

וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר את הטרנסג'נדרית הכי מדוברת בשנים האחרונות, חלק ממשפחת הטראש המפורסמת בעולם קרדשיאן-ג'נר, שהתחילה את דרכה כברוס ג'נר שהיה בעברו אתלט אולימפי זוכה מדליית זהב. ב-2015 בהיותה בת 65, חשפה ג'נר את השינויים בגופה, שינתה את שמה מברוס לקייטלין, וביקשה שיפנו אליה בלשון נקבה. כיום היא אישה כמו כולן, ומוכיחה שגם מאוחר יותר בחיים אפשר לבצע את השינוי ולהיות מאושרת.

 

A post shared by Caitlyn Jenner (@caitlynjenner) on

אליוט פלטצ'ר

מי מכם שאוהב את הסדרה "עושות בכאילו", "משפחת פוסטר" ו"חסרי בושה (שיימלס)", וודאי מכיר את השחקן המקסים בן ה-21, שלגמרי נראה ומתנהג כאחד מהגברים; אך האם ידעתם שהוא היה פעם אישה? פלטצ'ר נולד כבחורה ויצא מהארון כגבר בשנתו האחרונה בתיכון, בשנת 2013. מאז הוא הספיק לככב בטלוויזיה כבחור הומו-טרנס בסדרה "עושות בכאילו", וכן גם כבן הזוג של קאלי (מאיה מיטשל) בסדרה המצליחה "משפחת פוסטר".

© צילום מסך מיוטיוב

איסיס קינג

קינג בת ה-31 היא דוגמנית אמריקאית מצליחה, שעלתה לתודעה כיוון שהייתה הטרנסית הראשונה בהיסטוריה שנכנסה לתחרות "הטופ מודל הבאה של אמריקה". כיום היא עוסקת במגוון תחומים, משמשת כדמות לחיקוי וכדוגמנית בקהילה הטרנסית, ומפזרת זוהר, יופי ואצילות לעיני כל.

תגובות