לא להתייאש: היכן יכולים בני נוער למצוא זוגיות?. צילום: Fotolia

לא להתייאש: היכן יכולים בני נוער למצוא זוגיות?

אתם כבר משתוקקים לזוגיות, אך לא מוצאים אף אחד מתאים בסביבה הקרובה אליכם. מה עושים? מחפשים! איפה? כל התשובות בכתבה הבאה

אם גם אתם חולמים על למצוא את האחד המיוחד או האחת המיוחדת בקרוב מאוד, ונמאס לכם לחכות ולצפות - אל תאבדו תקווה. לפניכם רשימת המקומות בהם אפשר ליצור קשרים חדשים עם נערים בגילכם, ואולי למצוא גם מישהו או מישהי שירטיטו לכם את הלב...

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תנועות נוער

מעבר לכך שבתנועות נוער ניתן להכיר וליצור קשרים עם נערים ונערות בסביבת הגיל שלכם, יש להן גם ערכים רבים ומשמעותיים: אפשר ללמוד דרכן על מנהיגות, הדרכה, עצמאות וכדומה. דרך הפעילויות והשעות בהן תפגשו עם הקבוצה, תוכלו להכיר בני נוער נוספים ולהתחבר אליהם; וכך, אם יתמזל מזלכם - הזוגיות שתיווצר לכם תהייה מושתת על ערכים חשובים ותחומי עניין משותפים.

מסיבות ואירועים חברתיים

פסח כבר בפתח, ואיתו מגיעות מסיבות הכיתה, השכבה, בית הספר או מסיבות עירוניות לבני נוער. בין הריקודים והשירים לשיחות עם החברים שלכם, תוכלו להיתקל בנערים ובנערות בסביבת הגיל שלכם, וכך תהייה לכם הזדמנות לסיפור אהבת נעורים אמריקאי שנולד באמצע מסיבה. פאן!

© צילום: Shutterstock

התנדבויות ומחוייבות אישית

לפני כמה שנים, משדר החינוך החליט להכניס את נושא ה"מעורבות החברתית" כחובה לזכאות לתעודת בגרות. גם אם אינכם מתלהבים מהרעיון, דעו שדרך ההתנדבות שתבצעו תוכלו לצאת עם הרגשת סיפוק גדולה; ובנוסף גם עם קשרים חדשים עם נערים ונערות המתנדבים איתכם באותו מקום, ואולי גם עם פרטנר פוטנציאלי או פרטנרית פוטנציאלית - ותוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה, הם בעלי לב זהב.

עבודה

אם אתם (או שתהיו בקרוב) בני 14, אנו ממליצים לכם בחום לצאת לעבוד (בשעות הפנאי שלכם, וכל עוד זה לא מפריע ללימודים, לחוגים וכו'). מעבר לכך שתוכלו להרוויח כסף ולנהל את הכיס שלכם, דעו שבמקומות העבודה שיוצעו לכם יעבדו לרוב בני נוער נוספים. וכך, לצד הבלאגן, העומס ו"עבודת הפרך" - יוכל אולי להירקם לו סיפור אהבה שיפחית מהלחץ ויחמם את ליבכם. 

משלחת לפולין או טיול שנתי

בכל שנה בסוף כיתה י"א, יוצאים נציגים מהשכבה למסע לפולין בעקבות השואה. דרך המסע הזה תוכלו להכיר לעומק נערים ונערות מהשכבה שלא יצא לכם לדבר איתם, ואולי אפילו לפתח עם אחד מהם קטע רומנטי. אם טרם הגעתם לכיתה י"א, אל דאגה - תוכלו לעשות זאת גם במסגרת טיולים שנתיים, שנערכים מדי שנה, בסמינרים למיניהם או בפעילויות בית ספריות אחרות. מסע בעקבות האהבה!

© צילום: Shutterstock

לא משנה איפה תהיו ומה תעשו - זכרו שתמיד יהיו לכם הזדמנויות להיכרויות חדשות. נסו להרחיב את מעגל החברים שלכם ואת מקומות הבילוי אליהם אתם יוצאים, וכך תזכו להכיר עוד נערים ונערות - שאולי יזכו להיות בני הזוג הבאים שלכם!

תגובות